X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
מנהל רשות החברות הממשלתיות אורי יוגב דרש מהדירקטוריון להפסיק את החל"ת של כץ בנימוק של אי-סדרים ותופעות פסולות הרווחים בתעשיה האווירית בחסות ועד העובדים - ונענה בשלילה
▪  ▪  ▪
כץ. הדירקטוריון איתו [צילום: פלאש 90]

חברי דירקטוריון התעשיה האוירית החליטו היום (ד') לדחות את בקשת מנהל רשות החברות הממשלתיות אורי יוגב להפסיק את החופשה ללא תשלום של יו"ר ועד העובדים בחברה, ח"כ חיים כץ. החל"ת של כץ נמשכת כ-21 שנה ויוגב דרש מהנהלת החברה להפסיק אותה בנימוק של אי-סדרים ותופעות פסולות הרווחים בתעשיה האווירית בחסות ועד העובדים.
בתע"א משוכנעים כי המצב הקיים משמר את יחסי העבודה התקינים בחברה, שכל שינוי בו יטלטל אותם וגמציינים לחיוב את הפעלתנות של ח"כ כץ לטובת ולרווחת החברה. ח"כ כץ (ליכוד) מכהן כיו"ר ועדת העבודה והרווחה של הכנסת.
יוגב הופיע היום לפני חברי הדירקטוריון והציג לפניהם מצגת שמפרטת את מניעיו לשינויים הנוגעים לחל"ת השנויה במחלוקת של ח"כ כץ: יוגב טען כי חופשה ללא תשלום שאינה מוגבלת בזמן, כמו במקרה זה, לא עומדת בקנה אחד עם טובת החברה; היא נחלתם של עובדים מקורבים או מיוחסים בלבד ולא עומדת בקנה אחד עם מוסד החל"ת. הוא הזהיר כי חל"ת לשם כהונה ציבורית חושפת את החברה לפוליטיזציה ולהפרת איזון שמתבטאת בהחלשת כוחה של ההנהלה אל מול ועד העובדים וכפועל יוצא מכך, לפגיעה באוריינטציה העסקית שלה.
בהופעתו לפני חברי הדירקטוריון, יוגב הזהיר גם מניגודי עניינים בכפל התפקידים של כץ שמחד מנהל מו"מ על הנפקת החברה מול ההנהלה שלה מכובעו כיו"ר ועד העובדים ומאידך- בתפקידו הפרלמנטרי מעורב בדיונים על ההנפקה עם גופי הממשלה השונים. דוגמה נוספת לניגוד עניינים, הביא יוגב בכך שכץ מקיים הידברות עם הנהלת התע"א על חריגות שכר, וגם מתערב בדיונים עם הממונה על השכר באוצר על חריגות שכר של עובדי החברה.
יוגב אמר לחברי הדירקטוריון כי על-רקע אי-סדרים חמורים שנחשפו באחרונה בחברה, החולשה העסקית שלה והיעדר הגמישות שבניהול עובדים, עליהם לפעול לשינוי המציאות שהתקבעה בה. הוא הוסיף והזהיר אותם כי עליהם להכריע את הכיוון שאליו תפנה התעשיה האוירית- לזה של החברה הביטחונית הציבורית המצליחה, אלביט מערכות או לזה של התעשיה הצבאית (תעש) חברה ממשלתית שנקלעה עם השנים למצוקות ורק בשנה האחרונה החלה בתהליך יסודי של הבראה לקראת הפרטה.

פורסם במקור: אתר "גלובס"
תאריך:  26/11/2014   |   עודכן:  26/11/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
החל"ת של ח"כ חיים כץ תימשך גם אחרי 21 שנה
תגובות  [ 4 ] מוצגות  [ 4 ]  כתוב תגובה 
1
חיים כץ חבל שאתה נותן את
צורי  |  26/11/14 19:37
2
ברור שזה ניגוד עניינים בוטה  ל"ת
דודי30  |  26/11/14 21:34
3
האם ניתן להצמיד לחיים כץ
לוח הכפל  |  27/11/14 09:24
4
עוד עניינים נוסף-וחמור
חיים כץ   |  29/11/14 15:23
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתמר לוין
חברת ההיי-טק תבעה 8 מיליון שקל מהמשרד שביקר את דוחותיה, בטענה לאחריותו להפסדיה בניירות ערך מסוג ARS    ביהמ"ש: הסכם הפשרה של מאינד עם קרדיט סוויס מונע ממנה לתבוע את רואי החשבון
עופר וולפסון
יעמוד מעתה על 1 שקל לק"ג (למעט באפריל-מאי, אז יישאר על-כנו), לאור העובדה שהגידול המקומי לא מספק את הביקוש    גם באוצר מודים: לא בטוח שזה יוזיל את המחיר, אך לפחות ימנע העלאה
עידן יוסף
למזלם של הנוסעים הבודדים ברכבת לדימונה זוהתה האש מבעוד מועד    רוחות חזקות הקשו על הכיבוי
אלעזר לוין
שלמה אליהו מקדים את הממשלה, ומעלה את שכר המינימום לעובדי מגדל ל-5,300 שקל לחודש, כפי שדורשת ההסתדרות    העובדים: לחלק מאתנו זו תוספת של כמה מאות שקלים בלבד    ממחר - שביתה בהפניקס
עופר וולפסון
הדיון בוועדת הכספים גלש להתכתשויות פוליטיות    האופוזיציה: "הדיון זומן כל-כך מהר כי זה תורם לבית היהודי. מפעלים נסגרים, עובדים מפוטרים וועדת הכספים מקדימה לדון בסרטים בסינמטק"    ח"כ שולי מועלם: "ח"כים שעולים להר-הבית מוסיפים גפרורים למדורה אך פסטיבל סרטי נכבה לא?"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il