X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
זוכרים את הסטטוס ההוא שפרסמתם לפני שנתיים בדיוק? ואת הציוץ ההוא שכולם דיברו עליו? ומה לגבי הקליפ הזה, אולי כבר שיתפתם אותו? מבולבלים?! Timehop תזכיר לכם את העבר הווירטואלי שלכם
▪  ▪  ▪
היום לפני. Timehop

זיכרונות, ממה הם עשויים? רק ממה שהמוח שלנו מסוגל לדלות מאחת המגירות הקטנות הללו שלפתע נפתחות ומספקות מידע. בעידן המודרני אנחנו ממהרים להעלות תמונות, הודעות סטטוס, לינקים לכל אתר רשת חברתית מזדמן, ופייסבוק (Facebook) בראשם. באותו רגע אנחנו למעשה יוצרים זיכרון לעתיד, ולא משנה אם הוא נשמר באלבום כזה או אחר, או שהוא סתם 'נזרק' כלאחר יד לעמוד הפרטי שלנו.
אז אנחנו נזכרים במקרה הזה? נו, לא תתפלאו אם התשובה שלי תהיה יש אפליקציה לזה, וקוראים לה Timehop - ניתור בזמן, בתרגום חופשי - והיא מתייחסת אל הזכרונות הדיגיטליים שלנו בהיבט מאוד מסוים: מה עשיתם בכל יום נתון בעבר, כמה שנים טובות אחורה.
לאחר הרישום לאפליקציה, שדורש התחברות לפייסבוק, נשאלים המשתמשים מהם השירותים הנוספים אותם רוצים לחבר למאגר הזיכרונות האישי. אפשר לדלג על השלב הזה ולהישאר רק עם פייסבוק לבד, אבל אם רוצים אפשר גם לחבר את החשבון האישי ב-+Google, בטוויטר (Twitter), באינסטגרם (Instagram), בפורסקוור (Foursquare), בתמונות בדרופבוקס (Dropbox) ואילו לגלריית התמונות האישית בטלפון עצמו - ואם יש לכם טלפון עם הרבה מאוד זיכרון אחסון, כנראה שיש שם לפחות כמה תמונות שצולמו כמה שנים אחורה.
כך או כך, גם אם תדלגו על השלב של חיבור חשבונות נוספים, מעבר לברירת המחדל, בעת האתחול הראשוני של Timehop במחשב שלכם, תמיד תוכלו להוסיפם דרך דף הגדרות של האפליקציה שזמין על-ידי לחיצה על גלגל השיניים בצד השמאלי העליון של העמוד הראשי. תוכלו באותה מידה לבטל את החיבור לאחת הרשתות, אם משום מה תרצו בכך.
לאחר מכן, מדי יום ביומו, יתחילו הזיכרונות הדיגיטליים שלכם לצוף חזרה אל פני השטח. האפליקציה סורקת בכל יום בבוקר את כל השירותים אליה הרשיתם לה להתחבר, ומציגה את כל התמונות, הקישורים וכדומה שהועלו באותו יום. היא מציגה את זה לפי שנים, והשיא שלי, נכון לכתיבת שורות אלו, הוא סטטוס שהעליתי לפייסבוק לפני שש שנים.
מכיוון שמדובר בתכנים שמגיעים לרשתות חברתיות, תוכלו גם לחזור ולשתף אותם אל הרשתות החברתיות השונות. זה דווקא יכול להיות נחמד לשתף חומרים מחדש, במיוחד אם תגלו שאתם אוהבים שוב את מה שהעליתם.
בתחתית עמוד פירוט הזיכרונות מופיעה גם הודעת היום מאת הדמות שמלווה את האפליקציה, מעין דינוזאור צעיר עם משקפי טיסה, אבל אחרי כמה ימים של הודעות 'מלוקקות', תגלו ככל הנראה שאפשר לוותר על זה.
כברירת מחדל, האפליקציה שולחת התראה לפס ההתראות שמזכירה לכם לבדוק את מה שהיא מצאה, אבל ניתן לבטל זאת בדף ההגדרות, כך שתיגשו אל האפליקציה מתי שאתם רוצים, אם בכלל, גם מבלי לקבל תזכורת.
בשורה התחתונה מדובר באפליקציה חביבה, במיוחד עבור אלו שאוהבים לנבור בעבר התוכני הדיגיטלי שלהם, ואני בטוח שמדי פעם היא אפילו תגרום לכם להעלות חיוך/גיחוך על השפתיים.
להורדה מ-AppStore
להורדה מ-Google Play

פורסם במקור: אנשים ומחשבים (26.11.14)
תאריך:  27/11/2014   |   עודכן:  27/11/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
האפליקציה שתזכיר לכם תכנים מן העבר
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יוסי הטוני
ד"ר עופר רימון ממשרד החינוך: "כבר היום, 80% מהמקרים צורכים שירותים מרוחקים"    ציין כי בתחילת שנת הלימודים הנוכחית, התקשוב במשרד החינוך העלה פורטל לטובת 160 אלף עובדי הוראה
עידן יוסף
תל אביב יפו פועלת יחד עם ערים נוספות בגוש-דן להקמת קואליציה מטרופולינית לקידום התחבורה הציבורית לאחר שמשרד התחבורה משתהה ביישום החלטת הממשלה להקים רשויות תחבורה מטרופוליניות
עופר וולפסון
יחליף את פיליפ פרוסט מתחילת 2015    מכהן כחבר דירקטוריון משנת 2009 לסירוגין    לפני שהצטרף לטבע שימש פטרבורג נשיא ומנכ"ל חברת סלקום
עופר וולפסון
החברה רשמה רווח של 150 מיליון שקל ברבעון השלישי - שיימשך כולו כדיבידנד    ההכנסות ירדו ב-7.1% ל-5.2 מיליארד שקל    מתחילת השנה נרשם הספד של 645 מיליון שקל
מיטשל א' לוין
בשוודיה חתם אלפרד נובל על צוואתו ובה קבע את פרס נובל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il