בקשה לאישור תביעה ייצוגית בסך 10 מיליון שקל הוגשה (25.11.14) נגד חברת גט טקסי, בטענה להפרת התחייבותה שלא לגבות תשלום בגין הזמנה טלפונית ובגין גביית תשלום נוסף במסגרת שירותי פרמיום.
בבקשה, שהוגשה לבית המשפט המחוזי בירושלים, נאמר, כי הנתבעת מפרסמת עצמה כמי שאינה גובה דמי הזמנה במהלך השבוע, ואולם במהלך סופי השבוע ובימים מוגדרים מראש, רשאים הנהגים לגבות 5.20 שקלים תמורת הזמנת מונית באמצעות האפליקציה. אולם התובעת רות קוליאן טוענת, כי בפועל נגבים דמי ההזמנה גם במועדים רגילים.
עוד נאמר בבקשה, שהוגשה באמצעות עוה"ד האני וניזאר טנוס, כי הנתבעת התחילה להפעיל שירות פרימיום, במקרה בו מונית רגילה לא נמצאת באיזור, ואשר במסגרתו הלקוח מחויב בתשלום נוסף בגין נסיעה במונית מדגם משודרג - דבר שלטענתה אינו חוקי. טרם הוגש כתב הגנה.