X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות
חנן לביא, מנהל האקסלרטור של מיקרוסופט ונצ'רס בישראל, דיבר על כמה סטארט-אפים בתחום האבטחה שהחברה מטפחת וציין ש"לא לשווא ישראל מכונה 'אומת הסטארט-אפ'"
▪  ▪  ▪
מיקרוסופט לא לוקחת דבר מהסטארט-אפים [צילום: AP]

"מיקרוסופט (Microsoft) פתחה בישראל מרכז מחקר ופיתוח כי היא מבינה שיש לכך ערכים - גם עסקיים וגם טכנולוגיים", כך אמר חנן לביא, מנהל האקסלרטור של מיקרוסופט ונצ'רס בישראל.
לביא דיבר בפתחו של מפגש CISO, פורום אבטחת המידע מבית 'אנשים ומחשבים', שהתקיים (יום ג', 2.12.14) במרכז המו"פ של הענקית מרדמונד באזור התעשיה הרצליה פיתוח.
לדברי לביא, לצד מרכזי המחקר והפיתוח שיש למיקרוסופט בתוך ארצות הברית, שהגדול שבהם ברדמונד, יש לה שלושה מרכזים כאלה במקומות אחרים בעולם: בסין, בהודו - ובישראל. הוא ציין כי גופי המחקר והפיתוח של מיקרוסופט בארץ נמצאים בחיפה ובהרצליה ושמדובר בגוף המו"פ הראשון מחוץ לארצות הברית.
הוא אמר כי במרכזי המו"פ של מיקרוסופט בישראל מועסקים כ-600 מהנדסים ישראלים. "ישראל נחשבת בעולם מספר 2 ביזמות, ביזמים, באקו סיסטם של חברות ההזנק, אחרי עמק הסיליקון שבארצות הברית, ולא לשווא היא מכונה אומת הסטארט-אפ. לכן, מיקרוסופט רוצה להיות מחוברת בכל הרבדים לחברות הזנק אלו, ולעבוד עימן".
האקסלרטור של מיקרוסופט, אמר לביא, "היא תוכנית שקמה לפני שנתיים וחצי. מטרתה היא לסייע לסטארט-אפים בתחילת דרכם, כך שהם יוכלו להקים חברה, להגיע אל הלקוחות, לסייע להם לפתח רישות עסקי".
מיקרוסופט, הדגיש לביא, "לא לוקחת דבר מהסטארט-אפים. אנו לא מחייבים אותם להשתמש בטכנולוגיה של מיקרוסופט. התוכנית היא חינמית לגמרי". לדברי לביא, "אנחנו מחפשים חברות בשלב ה'סיד', כלומר, אם הן גייסו כסף - אז רק מעט. תנאי נוסף הוא שהשוק הפוטנציאלי שלהן צריך להיות מאוד גדול. עלינו להאמין בצוות החברות שאנו מטפחים. על החברות להבין כי ייתכן שהן יצטרכו לשנות את המוצר שלהן, כי במקרים מסוימים השוק לא מעוניין במוצר".
עד היום, סיים לביא, "קיימנו ארבעה מחזורים של טיפוח סטארט-אפים, בימים אלה מתקיים המחזור החמישי. עד כה טיפלנו ב-59 חברות. בארבעת המחזורים שהסתיימו, סכום הגיוס הממוצע של החברות בוגרות התוכנית עמד על 1.5 מיליון דולר, במועד של שנה מאז סיום התוכנית".
המפגש הסתיים בהצגה של כמה מחברות ההזנק המשתתפות במחזור החמישי: Minereye, אשר מפתחת מערכת לומדת למניעת דלף מידע, DLP ;Data flow, שפיתחה מערכת להגנה מפני מוצרים צד ג' המוטמעים בארגון; Siemplify, שפיתחה טכנולוגיה המביטה על נתונים המגיעים ממערכות אבטחה שונות ומייצרת עליהם תובנה אחודה; Capy, המפתחת טכנולוגית אבטחה חלופית ל-CAPTCHA; ו-SCADAfence, שמפתחת מוצרי הגנה לתשתיות קריטיות. אחרונה הציגה חברת הסטארט-אפ Hermetic.io - אשר מספקת הזדהות בכניסה לרשת הארגונית - שאינה מבוססת סיסמאות.

פורסם במקור: אנשים ומחשבים (2.12.14)
תאריך:  03/12/2014   |   עודכן:  03/12/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 מיקרוסופט
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מהי טכנולוגיית האבטחה הבאה שתצליח?
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יניב הלפרין
הנושא אושר בישיבה שנערכה בכנסת    בנוסף, ניתן יהיה לאשר הנפקת תעודות זהות ביומטריות בלי לבצע שיחת טלפון מלווה    ברשות לניהול המאגר הביומטרי טוענים כי מדובר במתן אמון של הכנסת בפרויקט; המתנגדים גורסים כי מדובר ב"מחדל אבטחתי חמור"
עופר וולפסון
בין היתר, אושרה תקנה שמעלה את מחיר המינימום שבו ניתן לבצע גיוס ל-30 אגורות
גלית יצחק-אוגנוב
מסקר שערכה חברה מסחרית עולה, כי 56% מהנשאלים אינם משתמשים כלל בקונדומים    25% מקיימים יחסי-מין עם בני זוג משתנים ללא קונדום
איציק וולף
מבקר המדינה יבחן האם התנהלות עיריית רמת גן שהציעה למכירה פומבית את הדיוקן שנתרם לה ואשר נחשב לגולת הכותרת של האוסף שבידיה הייתה תקינה
איתמר לוין
הסניגור יעקב וינרוט טוען שרוזן הרשיע את דני דנקנר בניגוד למקובל ולמוסכם בנוגע להעסקת מאכערים; מבקש מביהמ"ש העליון להתערב בממצאי עובדה בנוגע לדכנר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il