X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
מנהלת בכירה במשרד השיכון, רשמית: "אנחנו מוכנים להתחיל מיד בשיווק המגרשים" אריאל הורה לבטל מכרז למגרשים במודיעין, ולהסב אותו למחיר מטרה ישווקו מיד מגרשים מוזלים ל-6,200 דירות במודיעין וראש העין
▪  ▪  ▪
אריאל. שינוי דרמטי במדיניות שיווק המגרשים [צילום: פלאש 90]

מועצת מקרקעי ישראל תתכנס בשבוע הבא (יום ב', 8.12.14) כדי לאשר רשמית תחילת שיווק מגרשים בשיטת "מחיר מטרה". האישור יעשה על-ידי ביטול הסעיף בהחלטה הקודמת, ב-9 ביולי, שלפיו מגרשי מחיר מטרה ישווקו רק יחד עם דירות מע"מ 0%. שר האוצר המיועד, כנראה יובל שטייניץ, יאשר, והמכרזים ייצאו לדרך.
בשעה מוקדמת יותר היום, הודיעה רשמית מנהלת מחוז תל אביב והמרכז במשרד הבינוי, ד"ר סתוונית שמואלי, כי מכרזי מחיר מטרה יוצאים לדרך "בשבועות הקרובים". שמואלי: "אנחנו מוכנים להתחיל במכירת המגרשים, ומחכים רק להחלטה הרשמית של המועצה". שמואלי דיברה בכינוס השנתי של משרד רואי החשבון דלויט-ברייטמן-אלמגור, שנערך בתל אביב.
במקביל, הודיע שר הבינוי ויו"ר מועצת מקרקעי ישראל, אורי אריאל, על שינוי דרמטי במדיניות שיווק המגרשים: הוא הורה לבטל את 29 המכרזים שכבר יצאו, לשיווק מגרשים ל-1,725 דירות בשכונת נופים, מודיעין, במסגרת הסכמי הגג. המכרזים ינוסחו מחדש, והמגרשים ישווקו במחירים מוזלים, לפי שיטת "מחיר מטרה".
רשות המקרקעין ומשרד השיכון מקווים להוציא עד 31 בדצמבר מכרזים למכירת מגרשים מוזלים ל-6,200 דירות ויותר בשיטה החדשה - 3,200 במודיעין (כולל נופים), 3,000 בראש העין, ועוד כמה מאות בישובים אחרים, שלא פורטו. אריאל רוצה מאוד לעמוד בהבטחתו, שלפיה ישווקו ב-2014 מגרשים לכ-6,000 דירות. עם זאת, המכירה בפועל תהיה לא לפני חודש מרס 2015.
ד"ר שמואלי אמרה עוד, כי מכירת הדירות בשיטת מחיר מטרה תתחיל ב-2017. לא ברור על מה ביססה הנחה פסימית זו, אך ייתכן שהיא סבורה כי קהלת התרי בניה תארך זמן רב.
דמרי: שבע שנים לאישור תוכנית בניה
היזם יגאל דמרי צייר, בדבריו בכינוס, תמונה פסימית של הסחבת במשרדי הממשלה והרשויות. דמרי: " לחברתנו יש בחדרה מגרשים לבניית 3,000 דירות. אנחנו מחכים כבר 5 שנים לדיון בוועדה המחוזית, ונשמח אם הדיון יערך ויסתיים בעוד שנתיים. נפגשתי עם שר הפנים הקודם-קודם, אלי ישי, וביקשתיו שיעביר את המיתם לוד"ל, כי ועדה זו אמורה לטפל במהירות באישורי בניה. ישי סירב ואמר, שוד"ל מטפלת רק במגרשים בבעלות המדינה. מדוע?!"
דמרי הוסיף: "בשנה שעברה אישרה וד"ל תוכניות לבניית 75,000 דירות. היא יכלה באותה מידה לאשר גם תוכניות למיליון דירות. כל עוד אין תשתית ואין מבני ציבור, אי-אפשר להתחיל בשיווק המגרשים ובבניה".

תאריך:  03/12/2014   |   עודכן:  03/12/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מועצת המקרקעין מתכנסת לאישור "מחיר מטרה"
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתמר לוין
מיכאל אילון הודה בשורה של עבירות מירמה והפרת אמונים, זיוף ועוד    שתיים מהעבירות: מינוי מקורבים לישראל כץ לספקים של המועצה ללא מכרז, וזיוף מסמכים כדי להסתיר עובדה זו ממבקר המדינה
איתמר לוין
הגישה למזכירות הממשלה את הכללים המתבססים על המלצות ועדת שמגר    בין הנושאים בהם יוגבלו השרים: ניהול השקעותיהם, מימון נסיעות לחו"ל, שימוש בלשכות לצרכים פוליטיים והתחייבויות כספיות
עופר וולפסון
בעלי השליטה ומנכ"ל רשת "רמי לוי שיווק השקמה" בכנס דלויט: "המדינה צריכה לייצר צמיחה במקום ללחוץ על כפתור המסים; ככה לא מנהלים משק"    "מתוך ההעלאה בסך 700 שקל לשכר המינימום המדינה תקבל אוטומטית 18%"
איציק וולף
שר התקשורת לשעבר, שהסקרים מנבאים לו 10 מנדטים בבחירות שיתקיימו בעוד כמה חודשים, אמר שהרשימה שיציג תכלול אנשים נקיי כפיים    קרא לקצץ בעמלות הבנקים
אלעזר לוין
היקף התביעות: 823 מיליון שקל - טרם נקבע המחיר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il