X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
שר התחבורה רומז על התוכניות: "לא אהיה שר התחבורה... האם אהיה שר האוצר? יכול להיות" "שום דבר לא ייצא ממחיר מטרה, הפקידים לא יתנו לזה לקרות... אבל בעצם אינני יודע מה יהיה שם" "אין לחנין זועבי מקום בכנסת"
▪  ▪  ▪
[צילום: אורי מרשנסקי]

"יכול להיות שאהיה שר האוצר" - אמר (יום ו', 5.12.14) שר התחבורה, בתשובה לשאלות, לאחר הרצאתו במועדון המסחרי והתעשייתי בתל אביב. קודם לכן אמר, בהרצאתו: "לא אהיה (בעתיד) שר הבינוי, וגם לא שר התחבורה". בדברים אלו רמז, ככל הנראה, על תוכנית מתגבשת - לפחות תוכניותיו שלו - להתמנות לשר האוצר במקום יאיר לפיד.
בתשובה לשאלת כתב News1, בעניין תוכנית "מחיר מטרה", אמר כ"ץ: "שום דבר לא ייצא מזה. הפקידים (באוצר) לא יתנו לזה לקרות". לאחר מכן מיתן את התבטאותו ואמר: "אינני יודע מה יהיה שם".
ככל הידוע, ישראל כ"ץ הוא אחד משני מועמדים לתפקיד שר האוצר. המועמד השני הוא השר יובל שטייניץ, שכבר שימש בתפקיד זה ארבע שנים בעבר. כ"ץ ושטייניץ נחשבים כמקורבים לראש הממשלה.
עוד אמר כ"ץ: "הקואליציה התפרקה, כי היו בה מפלגות ללא בשלות, אחריות וניסיון".
שר התחבורה אמר, כי נתן בזמנו גיבוי לראש הממשלה בעניין קידום תוכניות מע"מ 0% ומחיר מטרה, משום ששר צריך לתמוך בתוכניות של עמיתיו. הוא הודיע על תמיכתו בהסכמי-גג, הנחתמים ביזמת רשות המקרקעין, ואמר כי משרד התחבורה יסייע לקידומם, על-ידי בנית תשתיות.
"תוכנית הדיור לא תואמה עם ראש הממשלה"
שר התחבורה גילה: "אני חבר בקבינט הדיור, אם כי השתתפתי רק בשתי ישיבות. באחת מהן הציג לפיד תוכנית לענף הדיור. שאלתי את מנכ"ל משרד ראש הממשלה, הראל לוקר, שנכח בישיבה, אם התוכנית תואמה עם ראש הממשלה. הוא השיב: התוכנית לא תואמה אתנו! אינני מכיר (המשיך כ"ץ) מציאות שבה שר האוצר איננו מתאם תוכנית כלכלית חשובה עם ראש הממשלה".
כרמים: המחיר זינק מ-140 ל-850 אלף שקל
בנושא הדיור אמר עוד השר כ"ץ: "בניגוד לענף התשתית, לא נכנסו חברות מחו"ל לבניית דירות. הסיבה היא, שכמעט כל הקרקע במדינה בידי רשות מקרקעי ישראל (רמ"י) והיא הקובעת את מחירי המגרשים ואת לוח הזמנים למכירתם. ליד צומת שוקת, בדרום, עומדים לבנות את כרמים, בת 2,500 קוטג'ים. במקום למכור את כל המגרשים בבת אחת, מוכרת רמ"י את המגרשים בשלבים. בשלה ראשון עלה מגרש 140 אלף שקל. בשלב שני 450 אלף שקל. עכשיו מוציאים למכירה את השלב השלישי, ב-850 אלף שקל למגרש האחרונים ישלמו מיליון שקל!"
בנושאים אחרים אמר השר כ"ץ:
  • הנמלים החדשים בחיפה ואשדוד: "תוצאות מכרזי ההפעלה יפורסמו בחודש מרס, לפני הבחירות. שתי חברות, מתוך הארבע שניגשו למכרזים, יזכו, אחת בכל נמל. בנית הנמלים לא עולה למדינה כסף. היזמים הם המממנים, בשיטת BOT. לו הייתי מנהל מו"מ עם ההסתדרות, הוא היה נמשך שלוש שנים, ומסתיים בהפעלת נמלים נכים, ב-20% מכושר התפוקה שלהם. בחרנו ללכת לבית הדין לעבודה. אינני משלם שוחד לעובדים. בעתיד, יופרעו גם הנמלים הקיימים.
התה לצרכן יקר ב-613% ממחירו ביבוא
  • מחיר התה: מחיר התה לצרכן בישראל גבוה ב-613% ממחיר יבואו, וזה, כאשר אין מכס על יבוא תה! זוהי דוגמה למה שקורה כשאין תחרות. אני בעד תחרות בכל מקום.
  • תחרות ביבוא רכב ובכל הענף: אני מקווה שהכנסת תספיק לאשר את החוק, המבטיח יבוא חופשי של רכב. נקיים תחרות גם בין המוסכים ובמכירת חלקי חילוף.
  • מבחני הנהיגה: אפריט את מבחני הנהיגה. כיום יש 150 בוחנים, והנבחן מחכה בתור שלושה חדשים. אין לזה הצדקה. מטרתי היא שכל מי שירשם למבחן, יוכל לגשת תוך יום-יומיים.
  • מוניות שירות: ביום ראשון השבוע (30.11.14) היו אצלי נציגי ארגוני מוניות השירות, הם מדוכאים. מצבם קשה. המשרד נוציא רישיונות להפעלת 2,500 קווי שירות, אך בפועל מופעלים רק 1,200 קוים. הם לא נערכו לתחרות מול אוטובוסים, הם לא נכללים ברב-קו, וזה פוגע בהם שאלתי האם יהיו מוכנים לתחרות, והשיבו בחיוב. תחרות תקדם את כל הענף. יופעלו 3,000 קווי מוניות שירות.
"אין לאסור בשום אופן עלית יהודים להר-הבית"
בנושאים מדיניים אמר שר התחבורה:
  • אין לאסור בשום אופן עלית יהודים להר-הבית. יש להוציא את התנועה האיסלאמית הצפונית מחוץ לחוק, כי היא מממנת מאות גברים ונשים, הפוגעים בכל מי שנראה להם יהודי על הר-הבית אין להתיר לפוליטיקאים לעלות אל הר-הבית ולהשמיע הצהרות פוליטיות. זה חל גם על ערבים. לא ייתכן שח"כ אחמד טיבי יעלה לשם ויצהיר שההר שייך כביכול לערבים!
  • יש ליישם את החוק, שמי שתומך במאבק מזוין נגד ישראל אינו יכול להיות מועמד בבחירות. לכן, אסור שחנין זועבי תתמודד בבחירות, כי היא הביעה תמיכה במאבק מזוין של חמאס נגד המדינה.
  • ישראל היא מדינת העם היהודי. אין לנו מדינה אחרת ואין טעם להכחיש זאת. חוק השבות, למשל, מקנה אזרחות באופן אוטומטי לכל יהודי העולה לישראל.
  • אם לא תהיה לנו שליטה צבאית ביהודה ושומרון, יתמוטט משטרו של אבו-מאזן תוך שבוע.
  • אם ירושלים תחולק, תהיה שכונת ג'בל מוכאתר בחלק הערבי, ושכונת ארמון הנציב, מולה, בישראל. ואז יירו מג'בל מוכאתר פצמ"רים וטילים על ארמון הנציב. כיום, לפחות, יש לנו שליטה צבאית ומשטרתית על השכונה הערבית.

תאריך:  05/12/2014   |   עודכן:  05/12/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
כ"ץ: יכול להיות שאהיה שר האוצר
תגובות  [ 11 ] מוצגות  [ 11 ]  כתוב תגובה 
1
הדביל הרס התחבורה וימשיך לאוצר ל"ת
שמיל44  |  5/12/14 16:36
 
- לאדיוט שמיל 44: נסה לקפץ על
צורי  |  5/12/14 17:48
 
- לא אומרים הופ לפני שקופצים
אורח  |  5/12/14 20:58
 
- שקר וכזב רוע לכל דבר ועניין
עטרה שגב קלימי   |  6/12/14 17:54
2
רפת בכפר אחים מתגעגעת!! ל"ת
הדודה קלרה  |  5/12/14 18:13
3
מסתבר שלאזרחי ישראל יש ישבן כ
zigi56@walla.com  |  5/12/14 19:16
 
- נו אז נפחת דבר הבל
צורי  |  6/12/14 10:15
4
פקידון שחושב שהוא מבין משהו במ ל"ת
כרמי  |  5/12/14 20:26
5
המושחת שומר על החלב -בושה  ל"ת
stiv  |  6/12/14 19:53
6
בגלל ישראל כץ לא הצביע לליכוד
בדגבדקג  |  14/12/14 13:23
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות בחירות 2015
איציק וולף
על ההסכם - הראשון בהסכמי העודפים לקראת הבחירות לכנסת ה-20 - חתמו זאב אלקין ואיילת שקד    שינויי ישיבה במליאת הכנסת: השרים לשעבר מהתנועה ויש עתיד וחבריהם לסיעות הועברו לספסלי האופוזיציה
אריה אבנרי
סיבוב נוסף בקרב האגרופים בין לפיד ונתניהו בזירה הפוליטית התנהל השבוע מול פני האומה שלא נדרשה לשלם כרטיסים אבל התמורה תיכלל בהעלאת המיסים. נתניהו חילק ללפיד בפומבי ציון "בלתי מספיק" בתפקידו כשר האוצר, ומנגד לפיד לא נשאר חייב וכינה אותו אדם חסר אחריות שרוקם דילים בזויים מאחורי הקלעים. בסופו של דבר הנחית נתניהו ללפיד נוק אאוט. עם פיטוריו של לפיד מהממשלה הגיעה ההתמודדות ביניהם לסיומה
איתמר לוין
הכותרות הראשיות של ידיעות אחרונות ומעריב מלמדות כיצד עומדים חלקים ניכרים מהתקשורת להתנהג בחודשים שעד הבחירות: או שיקדמו מטרות בתחפושת של אוביקטיביות, או שימציאו מציאות ויסבירו לנו מה קורה בה
אביתר בן-צדף
עוד כמה תגובות קצרות בדרך כלל - גם מהמותן - בנושאים גדולים כקטנים, שהציקו לי, או עניינו אותי    פקקים, ישלם, נפטרנו, סקופ ומי ישמור על החובש?    שבת שלום
רועי אורן
במצב שנוצר היה עדיף שתוקם ממשלה חלופית אשר תבצע את התוכניות שישבו על המדף, כי החלופה הנוכחית תוביל למצב שבו כמעט אין מפלגות גדולות, הכנסת לא תהיה הומוגנית, וכל ממשלה שתוקם מעתה והלאה תתקשה למשול עקב כך. המדינה הולכת לקראת כאוס פוליטי שהמחיר עליו יהיה כבד מאוד
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il