X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
כך לדברי ציון קינן מנכ"ל בנק הפועלים בנאומו בוועידת ישראל לעסקים 2014 מבהיר: בתקופה הנוכחית, למעט תחום התשתיות, אנו רואים קיפאון כמעט מוחלט בהשקעות ריאליות משמעותיות
▪  ▪  ▪
ציון קינן. אופטימי לגבי המשק הישראלי [צילום: תמר מצפי/באדיבות גלובס]

"ניתן לראות שהמשק הישראלי מתאושש ברבעון הנוכחי ואין כרגע סימנים לגלישה של המשק למיתון, אלא חזרה לצמיחה שצפויה להגיע בשנה הקרובה לכשלושה אחוזים. אולם, מנהיגות כלכלית לא יכולה להסתפק בזה, וחייבת לשאוף למיצוי היכולות הטמונות במשק המקומי. ועלינו לפעול יחד ממשלה, רגולטורים, המגזר העסקי, המערכת הפיננסית, ארגוני העובדים והאקדמיה, על-מנת לשפר את שיעור הצמיחה" - כך לדברי ציון קינן, מנכ"ל בנק הפועלים בנאומו בוועידת ישראל לעסקים 2014.
קיפאון מוחלט בהשקעות ריאליות
למרות המבט האופטימי על המשק הישראלי, מבהיר קינן כי כלכלת ישראל חסרה כיום בהשקעות בפרויקטים חדשים. "לצערי", אומר קינן, "בתקופה הנוכחית, למעט תחום התשתיות, אנו רואים קיפאון כמעט מוחלט בהשקעות ריאליות משמעותיות. העובדה שסך האשראי במשק לא גדל בשנתיים האחרונות, דווקא כשיש שפע של מקורות מימון ובשערי ריבית נמוכים, היא סימן בולט לאותו קפאון. תופעה זו משקפת אי-ודאות גדולה בה נתון המגזר העסקי, שהביאה גורמים עסקיים מקומיים ומשקיעים זרים לעמדות המתנה עד להתבהרות המצב. לצערי, מצב זה אינו תורם להתאוששות".
קינן ציין מה ניתן לעשות בכדי לשפר את המצב: "על מקבלי ההחלטות בממשלה, לפעול בנחישות להחזרת המשקיעים הזרים, להניע מחדש את קטר הצמיחה, ולהרחיב את ההשקעות בתחומים בוני עתיד כמו חינוך, מחקר ופיתוח, וטכנולוגיה".
מערך סניפים דיגיטליים בפריסה ארצית
בנאומו התייחס קינן למהפכה הדיגיטלית ולדבריו, המהפכה הזו שינתה לחלוטין את האופן שבו אנו צורכים שירותים, והגדירה מחדש את הקשר בין בתי העסק ללקוחות. המהפכה אינה מחליפה את המשאב האנושי והמגע האישי והמקצועי, אלא מוסיפה עליהם מוצרים חדשים.
קינן חושף את המספרים ומציין כי יום יש יותר מ-5 מיליון כניסות לחודש לאתר האינטרנט של הבנק ויותר מ-1.3 מיליון הורדות של האפליקציות המתקדמות שלנו.
כחלק מפיתוח השירותים הדיגטליים של הבנק הכריז קינן על הקמת, מערך סניפים דיגיטליים חדשים בפריסה ארצית. סניפים אלה יאפשרו ללקוחות לבצע פעולות פשוטות או מורכבות, באמצעים טכנולוגיים מתקדמים.
עוד הוסיף כי בימים אלה מוביל הפועלים יחד עם בנק ישראל מהלכים לאישור פעולות ללא ניירת. "הדבר יאפשר ללקוחותינו לבצע פעולות בנקאיות בעזרת הבנקאים בסניפים בתהליך פשוט, קצר ויעיל, תוך שימוש במכשירי הטאבלט להצגת מסמכים בנקאיים, כגון פתיחת חשבון ועוד. המסמכים יוצגו ללקוח על גבי הטאבלט, והלקוח יחתום באמצעות חתימה דיגיטלית ויקבל את המסמכים החתומים לתיבת הדואר האלקטרוני שלו".

תאריך:  07/12/2014   |   עודכן:  07/12/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
"אין כרגע סימנים לגלישה של המשק למיתון"
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ועידת ישראל לעסקים
מירי חיון
"המדינה מרחיקה את התעשיינים מהשקעות בישראל". "אנחנו צריכים לשמור על התעשיה הישראלית, ואם לא נעשה זאת - נהיה בבעיה קשה". בדיון על התעשיה
עופר וולפסון
ראש הממשלה הביע ביקורת על הקריאות להצר את צעדיהם של בעלי האינטרסים המובילים במגזר הפרטי: "הם האחראים לצמיחה העיקרית שלנו"    הוסיף כי "עם יותר מדי רגולציה נגיע להיעדר תחרות"
בנימין נתניהו
נאום ראש הממשלה, בנימין נתניהו, בכינוס "ועידת ישראל לעסקים" של העיתון גלובס [12.12.2011, ט"ז בכסלו תשע"ב]
אלעזר לוין
"יזמים קנו מגרשים לכ-300 דירות ב-510 אלף שקל לדירה, לעומת שומה של 900 אלף"    "המחירים בירידה, אך אינני צופה נפילה"    משרד השיכון יעודד דיור ציבורי ובנייה להשכרה
עופר וולפסון
לדברי יאיר סרוסי, התחושה בחודשים האחרונים בישראל היא של בלימה והאטה בפעילות, וכי רמת אי-הוודאות והסיכונים העסקיים במשק עלו משמעותית    בהתייחסו לעתיד המגזר הבנקאי אמר: "המודל המנצח אשר יעלה מן המשבר הוא של בנקים מוטי-קמעונאות, המתממנים מפיקדונות קמעונאים יציבים וארוכי טווח"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il