X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות
סמסונג צפויה להשיק את המכשיר החדש שלה רק בעוד כמה חודשים, אולם כמו במקרים רבים, גם הפעם מודלפות לרשת הערכות מה הוא יכלול
▪  ▪  ▪
סמסונג תשנה כיוון? Galaxy S5 [צילום: AP]

ה-Galaxy S6 של סמסונג (Samsung) עוד לא יצא, אולם כמו לפני כל השקה של מכשיר בולט, צצים שמועות ודיווחים שונים איך הוא ייראה.
האתר הסיני CNMO מדווח כי מכשיר הדגל החדש של סמסונג יתהדר במסך Quad HD בגודל 5.5 אינץ' (לעומת HD AMOLED של 5.1 אינץ' ב-S5), ותהיה לו רזולוציה מדהימה של 2,560 על 1,440 (בהשוואה ל-1,920 על 1,800 ב-S5). הוא יצויד במעבד Exynos 7420 בעל 8 ליבות בטכנולוגיית 64 ביט.
מספר המודל שרואים בצילום הוא הגרסה האירופית של המכשיר, כך שייתכן שבאזורים אחרים בעולם הוא יצויד במעבד אחר, אולי באחד מדגמי Snapdragon של קוואלקום (Qualcomm), כפי שסמסונג עשתה בעבר.
המצלמה האחורית צפויה להיות בת 20 מגה-פיקסל והקדמית - 5 מגה-פיקסל. הנתונים הללו תואמים את מגמת שיפור המצלמות הקדמיות, להשגת תמונות סלפי איכותיות יותר.
עוד צפוי המכשיר לשאת את מערכת ההפעלה אנדרואיד 5.0 (Android 5.0), היא Lollipop, וככל הנראה, נפח זיכרון ה-RAM שלו יגיע ל-3 ג'יגה-בייט ונפח זיכרון האחסון 0 - ל-32 ג'יגה-בייט. אולם, כמו בדגמים אחרים של מכשיריה, סמסונג בוודאי תציע גרסאות עם נפחים שונים של זיכרון אחסון, וגם אפשרות להרחבה עם כרטיס SD.
הערכות אחרות גורסות שסמסונג תשנה במכשיר הדגל החדש את תפיסת עיצוב המכשירים שלה.
נראה שסמסונג מעוניינת לפתח תעשיה של שמועות וניחושים, בייחוד לאור הירידה בנתח השוק שלה ובמכירות של מכשיר הדגל. לפי דיווחיה, ברבעון השלישי של השנה צנחו הרווחים בעסקי הסלולר ב-74% וכלל הכנסותיה ירדו ב-20%. מכשיר ה-S5 מתמודד עם תחרות גוברת מצד יצרניות, בעיקר סיניות כמו Xiaomi או וואווי (Huwaei), שמציעות מכשירים איכותיים וזולים בהרבה, ומצד אפל (Apple) עם מכשיר ה-+iPhone 6, ששיפר את מצבה והכניס אותה בעוצמה למגרש של המסכים הגדולים.
כדי להגביר את המסתוריות והביקוש לדגם הבא שלה אימצה החברה הדרום קוריאנית עבור ה-S6 את שם הקוד "פרויקט Zero", והיא לא חושפת יותר מדי פרטים על-אודותיו.
ככל הנראה, יוצג המכשיר החדש בתערוכת MWC שתיערך בפברואר בברצלונה. ה-S5, שיצא השנה, הוכרז גם הוא באותה תערוכה.

פורסם במקור: אנשים ומחשבים (7.12.14)
תאריך:  08/12/2014   |   עודכן:  08/12/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 סמסונג
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלעזר לוין
החברה הפסידה 331 מיליון שקל בינואר-ספטמבר    החברה לא מסרה פרטי על סיבת ההתפטרות
איתמר לוין
בית המשפט קבע שהרכבת לא הייתה רשאית לקיים התמחרות נוספת בין אקרשטיין לבין אשטרום, וממילא לא הייתה רשאית לבטל את המכרז בנימוק שההצעות גבוהות מהאומדן שלה
הלל קורן
ראש הממשלה בנאום בחירות: "במקום מע"מ 0% על דירות אני מתחייב להביא חוק מע"מ אפס על מוצרי מזון והכפלת הפיקדון לחיילים משוחררים. זה צדק חברתי"    "נכפיל את הפיקדון לחיילים משוחררים לטובת עסקים ודיור לסכום של 60 אלף שקל. זה יסייע לצעירים הללו להתחיל את חייהם ולרכוש דירה וללמוד - זה צדק חברתי"
איציק וולף
נשיא בית המשפט העליון קבע כי על המדינה להרוס בתוך שנה את כביש הגישה למאחז גבעת הרואה, אשר נבנה על קרקע פלשתינית פרטית    הריסת מבנים באחת החלקות בגבעת אסף נדחית עד ל-1 במרס 2015    נמחקו העתירות להריסת מבנים במאחזים מצפה לכיש, רמת גלעד, מעלה רחבעם, מצפה יצהר וגבעת הרואה
יצחק דנון
דחה את בקשת המדינה לערער על החלטת בית הדין האיזורי, לפיה על הצדדים לשוב לשולחן המו"מ והעוזרים לא יפוטרו עד סוף פברואר 2015
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il