X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
הראל שפירא, יו"ר ומנכ"ל החברה: "אנחנו מחויבים לקחת את שפיר לעבר העידן הבא" שפיר הנדסה, בבעלות משפחתית, נוסדה בשנת 1968 והיא מהמובילות בארץ בתחום הבנייה, הפיתוח והתשתיות
▪  ▪  ▪
ישראל שפירא [צילום: יח"צ]

הבורסה לניירות ערכה טקס פתיחת מסחר לחברת שפיר הנדסה ותעשיה. על כפתור פתיחת המסחר לחצו יחד עם מנכ"ל הבורסה, יוסי ביינראט, ישראל והראל שפירא - מבעלי החברה ומנהליה.
חני שטרית-בך, סמנכ"ל בכירה ומנהלת המחלקה הכלכלית, אמרה: "אנו מברכים על החלטתה של חברת שפיר להפוך לציבורית. שפיר נחשבת לאחת מחברות התשתיות הגדולות בישראל והינה החברה הגדולה ביותר שביצעה הנפקת מניות בתל אביב בארבע שנים האחרונות, כמו-כן, היא צפויה להיכנס בקרוב למדד תל אביב 100".
הראל שפירא, יו"ר ומנכ"ל חברת שפיר הנדסה ותעשיה, אמר: "אנחנו מחויבים לקחת את החברה לעבר העידן הבא. אנחנו מחויבים להמשיך, ביתר שאת, לקדם את המהפכה שחוללנו עד כה, ולהביא את החברה ליעדים חדשים, רחוקים, מרשימים ומאתגרים".
שפיר הנדסה נוסדה בשנת 1968 והיא מהמובילות בארץ בתחום הבנייה, הפיתוח והתשתיות. החברה מתמחה בביצוע פרויקטים של בניית גשרים ומחלפים, סלילת כבישים, עבודות ימיות, בנייה ציבורית, מסחרית ודיור.
בנוסף מבצעת החברה פרויקטים של BOT, ייצור ואספקת חומרי מחצבה, ייצור ושינוע בטון ומוצרי גמר לבניינים, ייצור של אלמנטים טרומיים, ייצור ואספקה של תערובות לסלילת כבישים והיא מפעילה מספר גדול של מחצבות אבן במזרח אירופה ובישראל.
החברה מעסיקה 1,800 עובדים והייתה מעורבת בפרויקט נתב"ג 2000, תחנת הכוח רוטנברג באשקלון, נמל אשדוד צפון, מחלף כפר שמריהו, האגף החדש של הכנסת, הנתיב המהיר בכביש 1, הרכבת המהירה מת"א לירושלים, כביש 531 מרעננה לכביש 6, רכבת העמק ועוד.
כתב News1 אלעזר לוין דיווח בנובמבר כי טיוטת ההנפקה של שפיר הנדסה חשפה לראשונה את שכרם של ארבעת האחים שפירא. מתברר, שאמנם כל אחד מהם מחזיק 25% ממניות החברה, אך שכרם איננו שווה.
בעל השכר הגבוה ביותר הוא גיל, שהשתכר אשתקד 1.53 מיליון שקל, ועוד 766 אלף שקל במחצית הראשונה של 2014. במקום השני נמצא ישראל, שהשתכר אשתקד 1.5 מיליון שקל, ועוד 630 אלף שקל לשנה.
חן השתכר אשתקד 1.44 מיליון שקל, ועוד 585 אלף שקל אשתקד. יו"ר החברה, הראל שפירא, נמצא משום מה במקום הרביעי והאחרון - 1.17 מיליון שקל אשתקד, ועוד כ-500 אלף שקל בינואר-יוני השנה.

תאריך:  09/12/2014   |   עודכן:  09/12/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
שפיר החלה להיסחר; תצורף למדד ת"א-100
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עופר וולפסון
33% אינם יודעים מה גובה מס הארנונה אותו הם משלמים    למעלה ממחצית אינם יודעים בכמה התייקרה הארנונה בשנה החולפת    נשיא איגוד לשכות המסחר: "חלק מכריע מהרשויות המקומיות מנצלות את חוסר המודעות של הציבור"
יפעת גדות
מעתה - שלא כמו בעבר - אנשים שירצו לשנות בתעודת הלידה שלהם את זהותם המגדרית יוכלו לעשות זאת ללא שיידרשו לעבור ניתוח מין
איציק וולף
חוות דעת חריפה של מבקר המדינה קובעת כי החלטה שהתקבלה אודות סיווג הטייזר כמכשיר אל-הרג שאינו כלי ירייה אינה מבוססת על חוות דעת מקצועית    למרות האפשרות הטכנולוגית, המשטרה אינה עוקבת אחרי השימוש בטייזר    מח"ש הגישה כתבי אישום נגד שוטרים בגין שימוש לא חוקי בטייזר נגד חשודים, אך המשטרה לא מנעה מהם מלהחזיק את המכשיר
אלעזר לוין
יזמים יוכלו לקבל את המגרשים בחינם, אם יתחייבו לאחוז גבוה של דירות במחירים מוזלים    המכרזים הראשונים - 2,100 דירות מוזלות בראש העין, 900 במודיעין    אסור למכור את הדירות 5 שנים, מותר להשכיר במחיר שוק
עופר וולפסון
סקר המכון הישראלי לדמוקרטיה מעלה כי רוב הנשאלים חושבים כי נתניהו תמך בחוק מטעמים פוליטיים    88% אומרים כי חשוב שישראל תהיה דמוקרטית
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il