X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
ראשי ענף הביטוח הרצו בוועידת "עדיף" מנכ"ל איילון: לציבור נמאס מהחברות הגדולות סגן המפקחת: ייתכן שבעתיד יופעל מודל ההשקעות של כספי פנסיה גם לגבי חוסכים קיימים המסלקה הפנסיונית מתקדמת, והמחירים יורדים" הוכרזו שישה סוכני ביטוח מצטיינים
▪  ▪  ▪
גרייב. תוכנית חיסכון מותאם

"החיסכון הפנסיוני נמצא בסיכון" - אומר המשנה למגדל חברת הביטוח מגדל, גיל יניב. הוא דיבר (יום ג', 9.12.14) בוועידה השנתית ה-14 של ענף הביטוח, שנערכה בקריית שדה התעופה על-ידי יומון הביטוח והפנסיה "עדיף". יניב אמר כי בתוך 7 שנים יהיה על מגדל לטפל ב-100 אלף מבוטחים-גימלאים".
ראשי ענף הביטוח הופיעו והרצו בוועידה. מנכ"ל איילון, אמיר וינשל: "לציבור הרחב נמאס מהחברות גדולות, בהן מגדל. לדעתי, כדאי לציבור לרכוש פוליסות ביטוח חברות הפחות גדולות". איילון היא חברת הביטוח השישית בגודלה בענף.
רמי דרור, מנהל בית ההשקעות הלמן-אלדובי, אמר כי חברתו הגדילה מאוד את פעילותה בתקופה האחרונה, וכיום היא מנהלת 12 מיליארד שקל כספי פנסיה.
הוועידה נפתחה (יום ב') בערב חגיגי, שבו נבחרו חברות וסוכני הביטוח המצטיינים לשנה האחרונה, והוענק פרס מפעל חיים לעמיל הביטוח הוותיק מנחם קלי. הוועידה נמשכה גם למחרת לאיתור מנועי צמיחה בענף הביטוח, החיסכון והפיננסים.
נציג הממשלה בדיונים היה רואה החשבון רג'ואן גרייב, סגן המפקחת על הביטוח. הוא אמר בין היתר: "אנחנו מניחים בימים אלו את היסודות לתוכנית החיסכון הכספי המותאם לפנסיה, הקובע מודל, איך ישקיעו חברות הביטוח את כספי המבוטחים, על-פי גילם. התוכנית תופעל תחילה רק לגבי ביטוחי חיים חדשים. ייתכן שבעתיד נפעיל את השיטה גם על חוסכים ותיקים".
"OECD נתן ציון מחפיר לרפורמות בישראל"
רואה החשבון רועי אופיר, מנהל אגף הייעוץ בבנק דיסקונט, אמר: "ארגון ה-OECD נתן ציון מחפיר לרפורמות הפיננסיות שנעשו בישראל בשנים האחרונות. אני קורא לאחד את הפיקוח על הביטוח עם רשות ניירות הערך. יש פער אדיר בין שתי הרשויות הללו". הוא לא פירט.
ירון כספי, מנכ"ל סוכנות ידידים, הדגיש את חשיבות הקשר והיעוץ האישי של סוכן הביטוח והפנסיה. כספי: "תוכנית פנסיה זה לא הימור, שעושים אינטרנט".
עמיר טל, מנכ"ל המסלקה הפנסיונית, דיווח בהרחבה על התקדמות פעילותה של המסלקה מאז החלה בפעילותה, לפני שנה וחצי. המסלקה מרכזת את המידע של כל מבוטחי הפנסיה במדינה, ומאפשרת מיגוון של פעולות והעברת כספים. פעילותה נעשית תוך הקפדה על סודיות עסקית ופרטית. טל אמר כי המסלקה תרחיב את פעילותה בשנתיים הבאות, ותגיע לפעילות מלאה ב-2017. המסלקה יכולה להכין כיום תיק יעוץ בתוך שעתיים, ומחיר היעוץ הוזל מ-400 ל-150 שקל.
במהלך הוועידה הכריזו "עדיף" ולשכת סוכני ביטוח, בפעם הראשונה, על ששת סוכני הביטוח המצטיינים לשנה האחרונה: רון קשת (מחוז המרכז), ישראל זר-אביב (שרון), יצחק אורן (שפלה), מיכאל נוימן (ירושלים), יוסי ורסנו (צפון), מטאלקה עאדל (דרום). כל זוכה קיבל פרס של 8,500 שקל, תרומת מגדל.

תאריך:  10/12/2014   |   עודכן:  10/12/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 OECD  יצחק אורן  מנחם קלי
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מגדל: החיסכון הפנסיוני נמצא בסיכון
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מירב ארד
כך נטען בסקירת תמונת מצב זכויות האדם יבשראל לשנת 2014    עם זאת בשנה האחרונה הורגשה בפעילות הממשלה והכנסת השפעת המחאה החברתית והחברה האזרחית
מירב ארד
העונש על עבירת תקיפה המבוצעת במקום בו מתקיים אירוע ספורט יהיה שלוש שנות מאסר    ניתן יהיה ניתן לבקש מביהמ"ש צו הרחקה כלפי אדם - אם האדם שיכור או בהשפעת סמים
עידן יוסף
ח"כ בן צור: ועדת הכלכלה תומכת בהוזלת מחיר המים, ובתנאי    ח"כ בירן שיזמה את הדיון על העלאת התעריפים לחקלאים: "את מחיר המים צריך להוריד באמצעות ביטול התאגידים ולא באמצעות היטפלות לחקלאים"    רשות המים: העלאת המחיר לחקלאות תאפשר הוזלה של עד 1.5% למשקי הבית, מתוך ההוזלה מתוכננת של 10%
מחלקה ראשונה
כמאה אסירים עונו במקומות שונים בשיטות שונות ומשונות    הדוח מציין כי העינויים לא תרמו לסיכול פעולות טרור    אובמה: לא אתיר להמשיך ולהשתמש בעינויים קשים
עידן יוסף
השביתה המלאה צפויה להימשך 24 שעות בכל הסניפים, למעט עפולה ששם תהיה ללא הגבלה    הערים שצפויות להיפגע בעיקר: ביתר עילית, מודיעין, מודיעין עילית, פתח תקוה, חדרה, נתניה, קריית אונו, לוד ורמלה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il