X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
הסהכם מסדיר את תנאי ההעסקה של העובדים ומשווה אותם לתנאים הנהוגים במגזר הציבורי הליכי פיטורים ייעשו מעתה רק בכפוף להסכמת ועד העובדים
▪  ▪  ▪
יו"ר ההסתדרות, אבי ניסנקורן ויו"ר מפלגת העבודה יצחק הרצוג [צילום: יהודה שגב – דוברות ההסתדרות]

הסכם קיבוצי חדש נחתם (יום ג', 9.12.14) בין עובדי מפלגת העבודה וההסתדרות בראשותו של יו"ר אבי ניסנקורן והנהלת המפלגה והעומדים בראשה, ח"כ יצחק (בוז'י) הרצוג והמזכ"ל חיליק בר.
ההסכם שנחתם בין הצדדים יחול רטרואקטיבית מתאריך 1.4.2014. תוקפו למשך 4 שנים והוא יחודש אוטומטית מדי שנה. עיקר הבשורה שטומן בחובו ההסכם הוא שתנאי העסקתם של עובדי המפלגה יושוו לתנאי ההעסקה הנהוגים במגזר הציבורי.
ההסכם הקיבוצי החדש מבטיח לעובדים הגדלת מכסת ימי החופשה, ימי המחלה וימי ההבראה. העובדים אף יקבלו "מענק יובל", המוענק אחת לשנה לעובדים ותיקים, כנהוג בקרב העובדים בשירות המדינה. כמו-כן, תנאי ההפרשה לקרנות הפנסיה וההשתלמות יושוו אף הם לנהוג במגזר הציבורי. שכר העובדים יעודכן בהתאם לתוספות היוקר הנהוגות במשק, כך שתובטח לעובדים התקדמות בשכרם החודשי.
בדומה לתנאים הקיימים בהסכמים קיבוציים מקבילים, הליכי פיטורים ייעשו מעתה רק בכפוף להסכמת ועד העובדים. אם לא תושג הסכמה יעבור העניין לאישור ועדה שתורכב מנציגי ועד העובדים, ההסתדרות וההנהלה.
יו"ר מפלגת העבודה ח"כ יצחק הרצוג אמר: "העבודה המאורגנת ושמירה על זכויות האדם העובד נמצאות בלב תפיסתה של מפלגת העבודה והערב, לאחר תהליך ארוך, עשינו צעד נוסף וחשוב כדי להבטיח את זכויותיהם של העובדים שלנו. אלו שנים בהן עובדות ועובדים רבים עשו מעשה, הקימו ועד במקום עבודתם ויצאו להילחם על זכויותיהם. העבודה המאורגנת היא חומת המגן של האדם העובד אל מול הפרת זכויות, פגיעה בתנאים וחוסר ביטחון תעסוקתי. טוב שהיא מתחזקת, טוב שיש עובדות ועובדים מעוררי השראה שלוקחים את גורלם בידם, טוב שיש את ההסתדרות שנותנת להתארגנויות האלה גב חזק".

תאריך:  10/12/2014   |   עודכן:  10/12/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
נחתם הסכם קיבוצי במפלגת העבודה
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
ראש ענף מודיעין-שטח באמ"ן לשעבר, סגן אלוף בדימוס אלי דקל: "אנשים שביצעו את מלאכת המודיעין בפועל, לא תוחקרו באמ"ן. המודיעין של צה"ל לא הפיק לקחים מהמלחמות הגדולות, מהמבצעים המיוחדים והסודיים, אלא אם הם הסתיימו באסונות ומליקויים במידע שאמ"ן מפיץ, ולעיתים הוא שגוי ומטעה"
איתמר לוין
מציעה להעמיד את מתחם הענישה על ארבע-שש שנים ולקבוע את עונשו בחלק התחתון של המתחם - לעומת שש שנות מאסר שהוטלו עליו במחוזי    הנימוק: העובדה שהתרומות ניתנו ליד שרה ומצבו הרפואי
עידן יוסף
בהקלטות שפורסמו בגל"צ נשמע שר הביטחון אומר: "רוצה לבנות יותר. ישראל נמצאת בנחיתות הכי גדולה במערכת הבינלאומית בכל הנוגע להתיישבות"
איתמר לוין
השופט אלון גביזון קורא לאגף השיקום להיות מעורב בחוזי ההעסקה של המטפלים בנכי צה"ל, כדי למנוע מצב בו ינצלו לרעה את תלותם של הנכים בהם
יצחק דנון
סטודנט לרפואה טוען, כי האוניברסיטה סירבה להעניק לו התאמות בשל מצבו הרפואי ובסופו של דבר סילקה אותה וסירבה אף להעניק לו את התואר הראשון
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il