X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
המנכ"ל בפועל של נמל אשדוד, יצחק בלומנטל: "התחרות בנמלי הים מטיבה עם הלקוחות ומקנה להם יכולת מיידית לקבל החלטה ובחירה בנמל המועדף עליהם" "ולקלוט אוניות גדולות. וזה האתגר התפעולי של נמל אשדוד. העלויות הכספיות גדולות מאוד וכרוכות בהעמקת המים וציוד משוכלל כמנופים גבוהים בעלי זרועות ארוכות"
▪  ▪  ▪
יצחק בלומנטל, מנכ"ל נמל אשדוד [צילום: יח"צ]

בדיון על רציפות תפקודית בוועידת ישראל לעסקים ציין (יום ד', 10.12.14) יצחק בלומנטל, מנכ״ל בפועל של נמל אשדוד כי "התחרות בנמלי הים מטיבה עם הלקוחות ומקנה להם יכולת מיידית לקבל החלטה ובחירה בנמל המועדף עליהם".
בלומנטל ציין כי התחרות בין נמלי הים החלה בשנת 2005, עם פירוקה של רשות הנמלים ותחילת פעילותם של שלושת נמלי הים כיחידות רווח עצמאיות. נמל אשדוד, חיפה ואילת. ענף הספנות, הוסיף בלומנטל, מאופיין בתנודתיות כאשר הסתת אונייה מנמל לנמל - היא החלטה מהירה שאינה מצריכה היערכות מורכבת. התחרות בין נמלי הים בישראל מתבצעת בכל יום בין נמלי הים בישראל על אוניות המכולות, מטענים ומכוניות".
"החזון של נמל אשדוד הוא להיות נמל מוביל באגן הים התיכון מפורט סעיד ועד פיראוס. התחרות שלנו בנמל אשדוד אינה רק מול נמלי הים בארץ אלא גם מול נמלי הים באגן הים התיכון המהווים מרכז ימי לפריקה וטעינת סחורות לקווים ממשיכים.
הספנות בעולם מתחילה לעבור לאוניות גדולות בעלי קיבולת כפולה ומשולשת. אוניות נושאות מטען של 6,000 מכולות לאוניות שנושאות 14,000 מכולות עד 18,000 מכולות. כבר היום חברות ספנות בעולם בודקות עם נמל אשדוד את היכולת לתת שירות ולקלוט אוניות גדולות. וזה האתגר התפעולי של נמל אשדוד. העלויות הכספיות גדולות מאוד וכרוכות בהעמקת המים וציוד משוכלל כמנופים גבוהים בעלי זרועות ארוכות. בשנים האחרונות נמל אשדוד התייעל, הוכנסו טכנולוגיות חדשניות, שיטות עבודה מתקדמות והוענקה המיומנות וההתמחות של העובדים. בלומנטל ציין כי במבצע צוק איתן נמשכה העבודה בנמל מסביב לשעון תחת אש ומטחי טילים: "ניתן שירות מלא ויעיל לכל אוניה ושמרנו על תעבורה ימית רציפה לאורך ימי המבצע. כגוף ממלכתי אנו מחויבים לנהל את הנמל ברציפות תפקודית ולעמוד במשימה שלנו לאפשר למדינת ישראל שער ימי פתוח להמשך פעילות היצוא והיבוא המהווים נדבך מהותי בכלכלת המדינה. כתשתית אסטרטגית של המדינה אנו בעלי יכולת מהירה לעבור לתפעול הנמל ולעבודה במתכונת חרום. העובדה שאוניות פקדו את נמל אשדוד במהלך צוק איתן היא עדות לאמון הרב של עולם הספנות הבינלאומי במנהלי ועובדי נמל אשדוד".

תאריך:  10/12/2014   |   עודכן:  10/12/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
"חזוננו: להיות נמל מוביל באגן הים התיכון"
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ועידת ישראל לעסקים
עופר וולפסון
מייסד רוביקון אמיר ברמלי תקף את מדיניות ההשקעות של הגופים המוסדיים הגדולים ואת הפיקוח עליהן: "עבור הגופים המוסדיים קל יותר להשקיע בחברה אחת או שתיים, במקום להיכנס לתהליך מורכב של איתור מאה חברות ואף יותר"
אלעזר לוין
שר הבינוי אורי אריאל מספר איך דחה שר האוצר לשעבר את בקשתו (של אריאל) לאפשר לו לשווק את מחיר מטרה לאחר שחוק מע"מ 0% נתקע בכנסת    "זו הייתה טעות - יכול להיות שהיו לו גם שיקולים לא ענייניים"
הלל קורן
שר האוצר לשעבר לנתניהו: "מחירי הדירות טסו 80% בגללך, הפעם ביקשו ממך רק לא להפריע - וגם את זה לא יכולת לעשות"    "נחבור למפלגות אחרות ונחליף את השלטון. נתניהו לא הביא ביטחון, הוא החליט לא לעשות כלום"
הלל קורן
ראש הממשלה בנאום בחירות: "במקום מע"מ 0% על דירות אני מתחייב להביא חוק מע"מ אפס על מוצרי מזון והכפלת הפיקדון לחיילים משוחררים. זה צדק חברתי"    "נכפיל את הפיקדון לחיילים משוחררים לטובת עסקים ודיור לסכום של 60 אלף שקל. זה יסייע לצעירים הללו להתחיל את חייהם ולרכוש דירה וללמוד - זה צדק חברתי"
עידן יוסף
כך אמר צבי אקשטיין דיקן הפקולטה לכלכלה במרכז הבינתחומי בוועידת ישראל לעסקים של גלובס בדיון שעסק בעולם התעסוקה ובהתאמתו לצרכים המשתנים    ״המשימה המרכזית היא להוציא מישראל את העובדים שמוכנים לעבוד בשכר מאוד נמוך״
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il