X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
ירידות שערים בוול סטריט

הנפט קורס בכ-4.5%; 60 דולר לחבית

יום לא יתפרסמו נתוני מאקרו משמעותיים ארגון אופ"ק חתך את התחזית העולמית לביקוש לנפט בשנה הבאה ובתגובה הזהב השחור קורס אירן מאשימה: קריסת הנפט - קונספרציה נגד האיסלאם
▪  ▪  ▪
[צילום: AP]

המסחר בוול סטריט מתנהל היום (ד') בירידות שערים, לאחר סגירה מעורבת אתמול. מחיר הנפט ממשיך לרדת ובורסות אירופה נסחרו במגמה מעורבת בהמשך לירידות החדות אתמול. באסיה הסתיים המסחר במגמה מעורבת. היום לא יתפרסמו נתוני מאקרו משמעותיים.
מחיר הנפט ממשיך לרדת בחדות גם היום ונסחר מתחת ל-61 דולר לחבית על-רקע ההודעה של קרטל הנפט אופ"ק, לפיה הוא חותך את התחזית העולמית לביקוש הנפט בשנה הבאה, לרמה של כ-29 מיליון חביות נפט ביום, הרמה הנמוכה ביותר מזה 12 שנה. כלכלני מריל לינץ', זרוע ההשקעות של בנק אוף אמריקה, שחררו אמירה דרמטית מאוד בסקירה המקיפה שלהם לשנת 2015: "תם עידן אופ"ק". אמר פרנסיסקו בלאנץ', אנליסט מריל לינץ' שחתום על הסקירה, טוען כי "אופ"ק חדל להתקיים כקרטל".
מדובר בהצהרה מהפכנית שכן עד לאחרונה אופ"ק שלט ביד רמה בשוק הנפט ודאג לווסת את המחירים. הקרטל החליט לאחרונה לא לחתוך את התפוקה במטרה לתמוך במחירים נמוכים באופן זמני ובכך לנסות לרסק את תעשיית הפצלים המהפכנית בארה"ב; אולם לפי בלאנץ', אופ"ק כבר לא קיים באופן מעשי.
בסין פורסמו היום נתוני האינפלציה במדינה, וכן מדד המחירים ליצרן. בחודש נובמבר ירד מדד המחירים לצרכן הסיני ב-1.4% - הירידה החדה מאז 2009. מדד המחירים ליצרן ירד ב-2.7%, הירידה ה-33 ברציפות.
ביפן מתקרבים לבחירות בזק ב-14 בדצמבר, שהוכרזו ע"י ראש הממשלה שינזו אבה כדי לאושש את המדיניות הכלכלית שלו והרפורמות הכלכליות שהוא מתכנן. נתונים שפורסמו השבוע הצביעו כי יפן בדרך למיתון עמוק יותר מכפי שהוערך.
מניות האנרגיה ממשיכות לרכז עניין על-רקע המשך השחיקה במחירי הנפט. נציין את אקסון מוביי ושברון. חברת טבע הודיעה היום (ד') על השקת הגרסה הגנרית מאושרת ה-FDA הראשונה של תרופת ה-Celebrex בארה"ב. טבע מציעה את התרופה במינונים של 100, 200 ו- 400 מ"ג. טבע היא הראשונה שקיבלה אישור FDA לגרסה הגנרית ולפיכך תיהנה מבלעדיות של 180 יום לשיווק התרופה בארה"ב. התרופה, המשווקת במקור על-ידי פייזר, הגיעה למכירות שנתיות של כ-2.56 מיליארד דולר בארה"ב, על-פי נתוני ה-IMS, נכון לאוקטובר 2014.
קוואלקום, ספקית השבבים הגדולה ביותר של תעשיית הסמארטפונים, הודיעה היום כי תפטר כ-600 עובדים בכל המפעלים שלה בעולם.
מזור רובוטיקה זינקה אתמול לאחר שדיווחה על קבלת הזמנות לרכישת שתי מערכות רנסנס מחברת Cicel, המפיצה את מוצריה בסין. מערכות אלו הינן הראשונות הנמכרות בשוק הסיני מאז קיבלה מזור בספטמבר 2014 את אישור מנהל המזון והתרופות הסיני (CFDA) לשיווק מערכת הרנסנס בסין. בנוסף, קיבלה מזור הזמנה לרכישת מערכת אחת מחברת Pinnaclemed, המפיצה את מוצריה בטייוואן.

תאריך:  10/12/2014   |   עודכן:  10/12/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הנפט קורס בכ-4.5%; 60 דולר לחבית
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
נגמר שלטון האיסלאם בעולם
דן ה  |  11/12/14 07:54
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
נוסד הישוב תל עמל שלימים הפך לניר דוד
איציק וולף
יושבי הראש של העבודה ושל התנועה הודיעו על רשימה מאוחדת    הרצוג: אם ננצח - בשנתיים הראשונות אהיה ראש ממשלה ובשנתיים שלאחר מכן תכהן לבני כראש ממשלה    לבני: קיצונים שהשתלטו על כל חלקה טובה בליכוד שהיה הבית שלי
אלעזר לוין
10,200 שקל למ"ר    בדרך - פנטהאוזים יקרים עוד יותר, עד 1.6 מיליון שקלים
איתמר לוין
הנדל: אנחנו לא באותו מצב כמו המחוזי לגבי בחינת מהימנותו של יוסי אולמרט    ג'ובראן: יוסי היה יכול לחזור בו בחקירתו כאשר לא הוצגו בפניו הצ'קים מדכנר
אלעזר לוין
שיפץ וילה בחצי מיליון שקל וטען: לא היו דברים מעולם    גימלאי ביצע עבודות חשמל במשך שנתיים, מבעלי לנהל ספרים, וטען: זה רק תחביב
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il