X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
עיריית ירושלים ומשרד התחבורה למפעילת הרכבת הקלה: אם לא יתוקנו כל הליקויים בציר הרכבת באזור שועפט בתוך 14 יום יחולטו ערבויות בסך מיליון שקלים על-ידי העירייה והמדינה
▪  ▪  ▪
המפעיל אינו מקיים התחייבות חוזית [צילום: פלאש 90]

עיריית ירושלים, משרד האוצר ומשרד התחבורה העבירו מכתב התראה לחברת סיטיפס, לפני הזמנה לשימוע ולחילוט ערבויות, בשל אי-השלמת שיקום מערכת הרכבת הקלה באזור שועפט.
מכתב ההתראה הגיע בעקבות פניות חוזרות ונשנות של המדינה בדרישה לשקם את הנזקים שנגרמו לפרויקט באזור שועפט, בעקבות אירועי חודש יולי ולטובת הפסקת סבלם של תושבי צפון ירושלים.
על אף דיונים, התכתבויות ותזכורות בנושא, חברת סיטיפס טרם השלימה את שיקום המערכת וממשיכה להתעכב בקיום חובתה החוזית, תוך התעלמות מדרישות המדינה. התנהלות זו פוגעת בציבור הנוסעים של הרכב הקלה, במיוחד בנוסעים המשתמשים בחלק הצפוני של תוואי הרכבת - תושבי צפון העיר, ואף פוגעת בתדמית הפרויקט וביחס אליו.
בנוסף, ניסיון חברת סיטיפס להתנות או לעכב את ביצוע התוכנית ואישור קבלת פיצוי ממס רכוש, נוגדת מפורשות את חובותיה.
לאור זאת, חברת סיטיפס נדרשת באופן מיידי וללא כל דיחוי לבצע את העבודות לשיקום ותיקון כלל הנזקים שנגרמו לפרויקט הרכבת הקלה, 14 יום מיום כתיבת מכתב ההתראה.
בנוסף, אם בתוך 30 יום מיום כתיבת מכתב ההתראה לא יבוצע השיקום, שיכלול את תיקון הסיב האופטי, המדינה תשקול ללא התראה נוספת ובכפוף לשימוע שייערך, לחלט ערבות בנקאית של הזכיין בסכום של 1,000,000 (מיליון) שקלים, מתוך הערבויות הבנקאיות המצויות בידי המדינה.
עיריית ירושלים ומשרדי הממשלה אמרו כי הם מצפים מהזכיין לפעול בהחלטיות ובנחישות לתיקון הליקויים, על-מנת שלא יהיה צורך בהפעלת ההליכים המשפטיים.
תגובת עזאל ותיק, דובר סיטיפס: "המכתב שהתקבל הוא עזות מצח שמצביעה על אטימות וניתוק מוחלט. האם האנשים היושבים שם למעלה במגדל השן של העירייה, מנותקים עד כדי כך, שהם מתנהלים כאילו אינם יודעים מה קורה בשטח למטה?! הרכבת הקלה, היא זו שהמשיכה במשך כל החודשים של מצב ביטחוני קשה, וממשיכה גם כעת, לתת יום-יום שירות לתושבי העיר ללא הפסקה תחת מטר האבנים. בעירייה יודעים היטב כי רק לאחרונה נשלח קבלן רמזורים לבצע תיקונים של הרמזורים בתוואי שועפט, ולאחר שסיים הרסו שוב את כל מה שתוקן.
העירייה לא קיימה בנושא ולו דיון מקצועי אחד אבל במקום להציע פתרונות ולסייע, העירייה שולחת מכתבים. מוטב היה לו העירייה הייתה משקיעה את מרצה בלמצוא פתרון למצב בשטח ולא לפגוע ולאיים על מי שמסייע לתושבים. טוב היה לו מכתב זה לא היה נולד כלל".

תאריך:  11/12/2014   |   עודכן:  11/12/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
התראה לסיטיפס: לא תיקנה ליקויים בשועפט
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות תחבורה ציבורית
עידן יוסף
תחל להפעיל קווים באזור קריית טבעון, יקנעם, מגידו ועוד    קו 300 הוותיק יקצר מסלולו    קו חדש מיקנעם לרכבת בנימינה
עידן יוסף
השביתה המלאה צפויה להימשך 24 שעות בכל הסניפים, למעט עפולה ששם תהיה ללא הגבלה    הערים שצפויות להיפגע בעיקר: ביתר עילית, מודיעין, מודיעין עילית, פתח תקוה, חדרה, נתניה, קריית אונו, לוד ורמלה
עידן יוסף
במכתב ששלח לשרי התחבורה והכלכלה, מוחה הרב לאו על כך שמאות קווי תחבורה ציבורית "גולשים" לשבת שלא כחוק בניגוד להנחיית המפקח על התעבורה
איתמר לוין
ביהמ"ש קבע שהמשרד להגנת הסביבה היה מוסמך לקנוס את התחנה בשל זיהום האוויר החריג השורר בה; הפחית את הקנס ל-560,000 שקל בשל פעולותיה המתמשכות להפחתת הזיהום
עידן יוסף
שר התחבורה סיכם עם ראשי הענף על איתור 3,000 קווים שבהם ישולבו גם הנהגים הקיימים    החשש: הדרג הפקידותי עלול לטרפד את התוכנית בתפר של תקופת הבחירות לכנסת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il