X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות
סטארט אפ חדש - "אנג'י" - המספק לנהג פתרון מלא וחינמי לטיפול ברכב באמצעות הסמארטפון, ונועד לספק לו ידע והבנה של המתרחש ברכב לקראת ביקורו במוסך היה מנוע?!
▪  ▪  ▪
אנג'י תסביר לכם מה התקלה... [צילום: AP]

הנה סיטואציה מוכרת: אתם הולכים למוסך, יש תקלה ברכב, נדלקת נורה, או שקיים רעש משונה ולא אופייני. הזריזים שבינינו עושים חישוב מהיר ומבינים שנפלה עליהם הוצאה כספית, שלא ברור לנו מה העלות המשוערת שלה. וממש כמו במערכונים של הגשש החיוור שמבטאים את תחושת חוסר האונים, וחוסר ההבנה במערכות הרכב.
אנג'י, סטארט אפ חדש שהוקם על-ידי ירדן גרוס, אלון הנדלמן וגל אהרון, שפיתחה מערכת טכנולוגית, המספקת לנהג פתרון מלא וחינמי לטיפול ברכב באמצעות הסמארטפון, ונועדה לספק לו ידע והבנה של המתרחש ברכב לקראת ביקורו במוסך: מאבחון וזיהוי תקלות בזמן אמת והתראות על טיפולים שוטפים, ועד לקבלת הצעות מחיר והמלצות על מוסכים קרובים. המשקיע הראשון של החברה הינו אורי לוין, מיזמי Waze.
קצת נתונים:
66% מרגישים חסרי אונים במוסך
50% מהתלונות נובעות מאי הבנה בין איש המקצוע ללקוח
35% מהתלונות נוגעות למחלוקות על גובה התשלום
15% מהתלונות נובעות מאי שביעות רצון מאיכות הטיפול ברכב
המערכת של אנג׳י, הנמצאת כרגע בשלב בטא של הפיתוח, מתחברת לרכב בקלות באמצעות אפליקציית סמארטפון ורכיב בלוטות' המתחבר למחשב הרכב. מרגע החיבור אנג׳י עוקבת אחר מצב הרכב, מזהה תקלות, מאבחנת אותן ומציגה הצעות מחיר ממוסכים בקרבת מקום. בנוסף, היא עוקבת אחר מצבו של הרכב (למשל, תקינות לחץ השמן), מתריעה לקראת טיפולים, מעדכנת אם המצבר הולך להיגמר, מספקת מידע על צריכת הדלק ועלותו, כולל גרפים ועוד. האפליקציה מושקת בגרסת אנדרואיד ובקרוב תושק גם ב-IOS.
לדברי יו"ר אנג'י, אורי לוין, "פעם ידעתי מה זה קרבורטור, ואפילו איך הוא עובד, אבל מאז עולם הרכב מאוד השתנה וכך גם הטכנולוגיות. כיום, כשאני מבקר במוסך, אני כבר לא מבין מה אומרים לי וזה גורם לי לתחושת אי-נוחות רבה. את זה בדיוק אנג׳י באה לפתור. בכל שנה יש מעל למיליארד ביקורים במוסך בעולם ורוב המבקרים שותפים לתחושות חוסר האונים וחוסר הידע הללו".
איך אנג'י עובדת?
אנג'י היא מערכת מקיפה לניהול ומעקב אחרי הטיפול ברכב, הפועלת באמצעות אפליקציית סמארטפון, ומתחברת למחשב הרכב באמצעות רכיב המשדר נתונים. בעת תקלה או לקראת מועד הטיפול השוטף יקבל הנהג התראה לסמארטפון, כולל הסבר על התקלה, אפשרויות הטיפול, עלויות והצעות ממוסכים רלוונטיים. המערכת תכלול גם המלצות משתמשים על המוסכים, שיסייעו בבחירת המוסך. כך, כשיגיע הנהג למוסך הוא ידע מה התקלה, התיקון והעלויות הצפויים. רכיב Engie Bluetooth הוא קטן ופשוט לחיבור וניתן בחינם לכל משתמש. Engie מתאימה לכל רכב משנת ייצור 1996 והלאה. רכיב בלוטות' מקבל מידע ואינו עושה כל פעולה אחרת ברכב, הוא מאושר על-ידי היצרנים ואינו פוגע באחריות.
האפליקציה הינה חינמית, ובעתיד תגבה החברה תשלום עבור החיישן.
חוות דעה אישית
אפליקצית אנג'י מביאה לביטוי את החיבור הנכון בין טכנולוגיה לצרכים של צרכנים, האינטרנט של הדברים, חיבור בין מכשירים לאפליקציה והעברת המידע לענן ועיבודו והפיכתו למוצר מבוקש, הינה דרך נכונה ויעילה יותר היום לקדם פעילויות ולייצר פרסום יעיל ואפקטיבי.
יצירת מוצר נדרש, אשר יענה על צורך אמיתי של תיקון רכבים, כאשר רוב רובם של האנשים לא יודעים להתמודד איתו, מתן פתרון מהיר ואפקטיבי, פיתוח פלטפורמה פרסומית חדשה אשר נשענת על המוצר בשונה מפרסום "רגיל" שקיים היום.
מוצר זה מהווה גישה שונה חדשה בעבודה מול לקוחות. מייצר הוגנות עבורם. המפרסם מחויב לסטנדרטים של תחרות ואינו יכול לבחור את המסרים שלו כלפי הצרכן. הצרכן מקבל מוצר הרבה יותר יעיל, אשר מתאים לצרכים המיידים שלו והטכנולוגיה, יחד עם יזמות ויצירתיות, מאפשרת את הפתרון החכם.
איסוף הנתונים במערכת, יכול במשך השנים להוות מאגר Big Data רלוונטי מאוד עבוד חברות רכב גדולות, ולייצר כלים אשר ייתנו אינדיקציה בזמן אמת ליצרנים. שימוש מושכל בנתונים אלו יכול בהחלט להוביל להתייעלות ולשיפור תעשיית הרכב העולמית.

פורסם במקור: אנשים ומחשבים (21.12.14)
תאריך:  22/12/2014   |   עודכן:  22/12/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
האפליקציה שתסדר לכם את הביקור במוסך
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
טרם ניתן להעלות את האפליקציה
יצחק מאלקנה  |  22/12/14 14:11
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלעזר לוין
יו"ר הכנסת הורה לוועדת הכספים לא לטפל בהקצאת כספים להפעלת החברה    הסיבה הפורמלית: אין הסכמה של האופוזיציה לדון בהקצאה    הסיבה האמיתית: נתניהו מקפיא עוד יזמה של שר האוצר לשעבר
יצחק דנון
מתמודדת במכרז שפרסמה העירייה לניקוי העיר טוענת, כי אחת הדרישות היא להצמיד אזיק אלקטרוני לרגלי העובדים או לכלי העבודה שלהם
יוסי הטוני
"הפרטיות תיהפך ל'פטיש', מושא כמיהה וגעגוע", קובעים חוקרי מכון פיו בדוח חדש שבוחן את הנושא בעשור הקרוב    מרבית המומחים מעריכים שבתוך עשור, לא תהיה יותר פרטיות, ושכדי להציל אותה צריך לקרות אירוע כמו "אסון צ'רנוביל"
יצחק דנון
מארגנת הכנסים טוענת שחברת S.C.I.C.P ובעליה האיטלקי, המחזיקים ב-25% ממניותיה, משתמשים בסודותיה לצרכים הפרטיים
יצחק דנון
לטענת נטו כתוצאה מאספקת מוצרי סויה פגומים היא נאלצה להשמיד מוצרי מזון שיוצרו על ידה ממוצרי הסויה הפגומים וכפועל יוצא מכך נגרמו לה נזקים כבדים.
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il