X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
ויטיבה הסלובנית היא אחת מהיצרנים האירופים המובילים במיצויים טבעיים ייחודיים מצמחים לתחום המזון, הבריאות והקוסמטיקה וכן פעילות מתפתחת של צבעים טבעיים למזון הרכישה - תמורת 10 מיליון דולר
▪  ▪  ▪
אורי יהודאי, מנכ"ל פרוטרום [צילום: יח"צ]

פרוטרום הודיעה (יום ג', 23.12.14) לבורסה כי חתמה באמצעות חברת בת בסלובניה, על הסכם לרכישת כ-92% מהון המניות של חברת Vitiva הסלובנית, המקנה לה זכות לרכישת 100% מהון המניות של ויטיבה, בתמורה לתשלום במזומן של כ-10 מיליון דולר. העסקה תושלם בשבועות הקרובים ותמומן ממקורות עצמיים.
מפרוטרום נמסר כי ויטיבה מתמחה במחקר ופיתוח, ייצור, שיווק ומכירה של מיצויים טבעיים יחודיים מצמחים, בעלי פעילות נוגדת חמצון (אנטי-אוקסידנטית), או בעלי ערכים בריאותיים מוכחים מדעית, והנתמכים במחקרים קליניים, ושל צבעים טבעיים ללקוחות בשווקי המזון, התרופות, התרופות הטבעיות (Nutraceutical) והקוסמטיקה. על לקוחותיה נמנים יצרני מזון, תרופות וקוסמטיקה בעולם. הכנסותיה של ויטיבה צמחו מ-8.7 מיליון דולר ב 2013 לכ-11 מיליון דולר ב-12 החודשים האחרונים המסתיימים בנובמבר 2014 (גידול של כ 27%). פעילותה תשולב במסגרת פעילות חטיבת חומרי הגלם של פרוטרום.
לויטיבה ידע רב שנים למיצוי רכיבים פעילים מצמחים (ובמיוחד רוזמרין, זית, הדרים ועוד) ואלה יסייעו לפרוטרום בהרחבת סל המוצרים הטבעיים שלה גם לתחום המזון וגם לתחומי הבריאות והקוסמטיקה. בנוסף לויטיבה יכולות מו"פ ובסיס ידע מבוסס מחקר להמשך הרחבת סל המוצרים הנוכחי של פרוטרום וכניסה לתחומים נוספים, ביניהם לתחום שימור מזון לבעלי חיים (feed) ולחיות מחמד (pet food).
לויטיבה מרכז מו"פ שיווק ומכירות ואתר ייצור מודרני ויעיל בסלובניה, לו כושר יצור גדול ואפשרות להרחבה משמעותית. לויטיבה 61 עובדים, מתוכם 10 העוסקים במחקר ופיתוח (מהם שמונה בעלי תארי PhD) עם מומחיות בתחום האנטי - אוקסידנטים, המיצויים מצמחים והצבעים הטבעיים.
"שילוב יכולות אילו עם יכולותיה של פרוטרום בתחום נוגדי החמצון (אנטי-אוקסידנטים), במיוחד לתחום שימור והגנת מזון והארכת חיי מדף, המבוססים על רכיבים טבעיים, יחזקו עוד יותר את מעמדה של פרוטרום כשחקנית מובילה במו"פ, ייצור ומכירה של פתרונות אלו. פעילות הצבעים הטבעיים למזון תתוסף לפעילות הצבעים הטבעיים למזון של מונטנה, אשר נרכשה על-ידי פרוטרום בספטמבר השנה, ומהווה את המשך יישום אסטרטגית החדירה של פרוטרום לתחום הצומח של הצבעים הטבעיים למזון, תוך כוונתה להמשיך ולהשקיע בהרחבה מהותית של פעילותה הגלובלית בתחום צומח זה", נמסר מהחברה.

תאריך:  23/12/2014   |   עודכן:  23/12/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
פרוטרום רוכשת חברה המתמחה במיצויים טבעיים
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתמר לוין
אבי דרכסלר הודה בשני אישומים של השמטת מאות אלפי שקלים בשוגג וללא הצדק סביר    הצדדים מבקשים להטיל עליו חמישה חודשי עבודות שירות
עירית אבישר
הרשויות בארה"ב הודיעו הלילה רשמית על ההסדר, שאינו כולל פטור לנושאי משרה בבנק
אלעזר לוין
דוגמה לשיטות העברת הכספים הממשלתית לרשויות מקומיות    10 מיליון לשיפוץ רחוב במסגרת הסכמי הגג    2.5 מיליון לסיוע בפינוי-בינוי בשכונה ותיקה
עופר וולפסון
הממונה על ההגבלים העסקיים, דיויד גילה, החליט לסגת מההסכם שגיבש עם שותפות דלק ונובל בחודש מרס    גילה: "דרוש טיפול שורש למונופול הגז"    תשובה: "זה יוביל להורדת דירוג האשראי של ישראל"
יפעת גדות
האם אפשר למות משברון לב? מסתבר שכן    זוג אוהבים קשישים מתו בהפרש של פחות משעה האחד מהשנייה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il