X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
המוכרים - קבוצת יהלומנים מהבורסה של רמת גן סלע קפיטל תשלם 225 מיליון שקל תמורת מגדל משרדים בן 16 קומות במתחם הבורסה
▪  ▪  ▪
מגדל סמסונג

קרן הריט סלע קפיטל, המשקיעה בנדל"ן מניב, רכשה מקבוצת יהלומנים בבורסה של רמת גן את בית המשרדים "בניין סמסונג" ברחוב שוהם 2, במתחם הבורסה. היא תשלם בעדו 211 מיליון שקל, ועוד 14 מיליון שקל הוצאות עסקה, בעיקר מס רכישה, סך הכל 225 מיליון שקל. הנכס הוא מגדל משרדים ומסחר בן 16 קומות, ששטחו 14,600 מ"ר. העסקה כוללת גם 220 מקומות חניה בארבעה מפלסים תת-קרקעיים. כן חניון תת-קרקעי בן 4 מפלסים.
"מזל וברכה 1970", שבבעלותה היו 85% מהבניין, היא חברה בבעלות קבוצת יהלומנים ותיקה בענף, שמשרדיה נמצאים ברחוב בצלאל, בסמוך למתחם הבורסה. 15% הנותרים של הבניין היו בידי יהלומנים אחרים, שאולי הם גם בעלי מניות ב"מזל וברכה".
הבניין מושכר בתפוסה של כמעט 100% ל-12 שוכרים, ובהם סמסונג פיתוח, חברות הייטק ושגרירויות. דמי השכירות עומדים על 16.35 מיליון שקל לשנה, תשואה של 7.25% (ההשקעה ברוטו), הנחשבת לסבירה בתנאי השוק של היום. חוזי השכירות הם לטווח קצר, שנתיים עד ארבע שנים, ולשוכרים יש אופציות להאריך את החוזים בעוד שנתיים עד 11 שנים. אין ביטחון שחוזי השכירות יוארכו, והדבר תלוי בשוכרים בלבד.
סלע קפיטל תממן את העסקה בהון עצמי של 135 מיליון שקל, שכבר שולם לקבוצת היהלומנים עם חתימת החוזה. יתרת התשלום, כ-90 מיליון שקל נוספים, תשולם עם הסגירה הסופית של העסקה, בתוך 45 יום. סלע קפיטל תממן את התשלום השני בהלוואה בנקאית או בהנפקת אג"ח בשוק ההון.
סלע קפיטל היא הבעלים, כולל ההשקעה האמורה, של 19 נכסי נדל"ן, ובהם 33% ממלון רימונים אילת. החברה סיימה את הרבעון יולי-ספטמבר ברווח של 10.1 מיליון שקל, גידול של 35% לעומת הרבעון המקביל אשתקד.
שמואל סלבין, יו"ר סלע קפיטל: "העסקה תואמת את המדיניות העסקית של החברה, וגם מבטיחה תשואה טובה לבעלי המניות שלנו. השוכרים בבית סמסונג איכותיים ואיתנים". מיטב-דש היא בעלת 12.5% בחברה, הפניקס בעלת 9.5%. רוב מניות החברה נמצאות בידי הציבור.

תאריך:  23/12/2014   |   עודכן:  23/12/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 סמסונג  שמואל סלבין
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יפעת גדות
חוקרים מאמינים כי פורנוגרפיה באינטרנט היא חלופה קלה למורכבות של חיי נישואים
יפעת גדות
מופו 68 שכונות בעיר    כ-4,000 אתרים ומבנים לשימור הוכנסו לרשימה    רשימת השימור נמצאת באתר האינטרנט העירוני לשימוש חופשי על-ידי ציבור התושבים, אדריכלים ויזמים    העירייה ממשיכה לסקור מבנים לשימור ותרחיב את הרשימה באופן שוטף
עידן יוסף
העובדים הכריזו על שביתה כללית ומיידית    דרמה בוועדת הכלכלה: סירבה לאשר את רשיונות חברת החשמל והם יפקעו ב-31 בדצמבר - מנהל רשות החברות ויו"ר חברת החשמל נעדרו
יפעת גדות
נס חנוכה - דיווח שהתקבל במשרד החקלאות הביא להצלת כלבת רוטוויילר ושלושת גוריה בבית בכפר חסידים, אשר סביב זנבותיהם נקשרו גומיות במטרה לגרום לנמק ולהביא לנשירת זנבותיהם
אלעזר לוין
תבטח את רכוש החברה, כולל טורבינות ותחנות כוח, בפרמיה של 280 מיליון שקל לשלוש שנים    הראל ביטחה גם עד עתה את רכוש החברה    הפוליסה - הגדולה ביותר בענף הרכוש
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il