X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
מנכ"ל בנק הפועלים אמר שמערכת הבחירות רק מגבירה את רמת חוסר הוודאות שמלווה את המערכת הכלכלית "שיעור הצמיחה של המשק הישראלי צפוי לעמוד בשנת 2014 על מעט יותר מ-2% וזה רחוק מלהיות משביע רצון"
▪  ▪  ▪
קינן. לעבור ללא זעזועים [צילום: תמר מצפי/באדיבות גלובס]

מנכ"ל בנק הפועלים, ציון קינן, אמר כי שיעור הצמיחה של המשק הישראלי בשנת 2014, שצפוי לעמוד על 2 אחוזים "רחוק מלהיות משביע רצון".
"הכלכלה הישראלית סובלת מאותם חששות כמו הכלכלה הגלובלית, ולמוֹתר לציין שמערכת הבחירות, שאת תוצאותיה קשה מאוד לצפות מראש, רק מגבירה את רמת אי-הוודאות. שיעור הצמיחה של המשק הישראלי צפוי לעמוד בשנת 2014 על מעט יותר מ-2% וזה רחוק מלהיות משביע רצון", אמר (יום ד', 24.12.14) בוועידת כלכליסט.
לדבריו, ברור לו כי כל אזרחי ישראל, ללא הבדל בהשקפותיהם הפוליטיות, מקווים שהממשלה שתיבחר בחודש מרס הקרוב תהיה יציבה, ויהיה בכוחה להתוות מדיניות כלכלית אמינה וארוכת-טווח.
"אין ספק שהמגזר העסקי בישראל פועל לאחרונה תחת רמת אי-ודאות גבוהה במיוחד. לכל אלה מצטרפת עתה אי-הוודאות הפוליטית, על-רקע הקדמת הבחירות. אסור לנו להזניח את המשק בתקופת הביניים הזו. על קברניטי המשק מוטלת אחריות כלפי כלל אזרחי ישראל, לעשות את כל הצעדים הנדרשים על-מנת לעבור את תקופת אי-הודאות ללא זעזועים מיותרים", ציין. לדבריו, "אם הממשלה הבאה והמערכות הרגולטוריות ישכילו לקבע כללי משחק עסקיים לשנים הקרובות, המגזר העסקי יוכל לממש את הפוטנציאל האמיתי שלו, ולהחזיר את תנופת הצמיחה למשק הישראלי".
קינן הוסיף כי המגזר הטכנולוגי ימשיך להוות מרכיב מרכזי בצמיחה בישראל. אולם, מגזר זה משתנה במהירות, ומדינות רבות משקיעות מאמצים וכספים גדולים כדי לחדור אליו. "אנו נידרש למאמץ, השקעה ותכנון מתוחכם כדי לשמור על מעמדנו במגזר זה", ציין.
עוד העיר כי תחום קריטי נוסף להמשך צמיחת הכלכלה הישראלית הוא ההשקעה בתחום האנרגיה והתשתיות. "בשנים האחרונות אנו עדים להשקעה אדירה בפרויקטי ענק בישראל החל מתשתיות הגז, דרך הרחבת תשתיות הכבישים והרכבות, פרויקטים סולאריים, עיר הבהדים בנגב ומיזמי בנייה בכל הארץ", אמר.
לדברי קינן, אחד הגורמים המשמעותיים המרכיבים את הפוטנציאל של המשק הישראלי, הוא מגזר העסקים הקטנים. "אנו רואים בעסקים הקטנים את הלב הפועם של המשק, ואנו מחויבים להשקיע בהם במימון, בייעוץ ובליווי מקצועי. אני מאמין, כי אותם עסקים קטנים, אשר תרומתם לתוצר הלאומי עומדת על כחמישים אחוזים, ימשיכו להוות מנוע צמיחה מרכזי במשק הישראלי", אמר.

תאריך:  24/12/2014   |   עודכן:  24/12/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ציון קינן: שיעור הצמיחה אינו משביע רצון
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתמר לוין
בני נהרי טען שספרו הידוע של השופט יעקב קדמי תומך בדעתו במחלוקת מול השופטת מיכל ברק-נבו - אך עיון בספר העלה שברק-נבו עשתה בדיוק את שנאמר בו
איתמר לוין
ביהמ"ש דחה את תביעת עיריית גבעת שמואל לתשלום בגין הכבלים העוברים בשטחיה לאחר שקבע: החוק אינו מעניק לרשות מקומית סמכות לגבות תשלום כזה
איציק וולף, איתמר לוין
המשטרה עיכבה לחקירה 30 חשודים, בהם שר לשעבר, מנכ"ל משרד ממשלתי וראשי מועצות מקומיות    החשדות: שוחד, מרמה והלבנת הון    ישראל ביתנו: כמו תמיד מאז 1999, נעשה לפני הבחירות ניסיון לפגוע במפלגה
עידן יוסף
בית דין לעבודה הורה על קיום מו"מ אינטנסיבי בין העובדים להנהלה    קווים: עובדים מסרבים להתנייד בין אשכולות
עידן יוסף
נוסעים ישראלים מבלים כמעט שעתיים ביום בתחבורה הציבורית. כרבע מהזמן הזה מתבזבז על המתנה בתחנות    רק 3% מהנהגים שנוסעים באוטובוסים טוענים שהוא מהיר מאשר רכב פרטי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il