X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
רנ"צ יוחנן דנינו: "המצב הוא עדיין נפיץ ורגיש. אסור לנו לטעות בשקט המדומה של התקופה האחרונה"
▪  ▪  ▪
דנינו. התגבור יושאר [צילום: חטיבת דובר המשטרה]

מפכ"ל המשטרה יוחנן דנינו אומר כי הירידה של אירועי הטרור בירושלים היא רק לכאורה. בכינוס חדשנות ביפו, אמר (יום ב', 29.12.14) רב-ניצב דנינו: "המצב הוא עדיין נפיץ ורגיש, זו הסיבה שבהערכת המצב האחרונה החלטתי להשאיר את התגבור של השוטרים בירושלים לפחות לחודש הקרוב".
המפכ"ל התייחס לדיון (א') בראשות ראש הממשלה בנושא ירושלים. "שמחתי על כך שהקבינט אישר את התוכנית שהמשרד לביטחון פנים והמשטרה הכינו לחיזוק קבוע של ירושלים, החיזוק שאושר אתמול של כמעט 400 שוטרים נוספים לירושלים באופן קבוע כמובן עם הרבה מאוד טכנולוגיה וזה רלוונטי להיום, זה משהו שהוא חשוב לנו מאוד וזה תוספת בירה למי שמשרת בירושלים לכל השוטרים שעובדים יום ולילה מגיע לו שהתוספת כל כך גדולה, אבל היא לפחות אומרת שמדינת ישראל מעריכה את מה ששוטריה בירושלים עושים. אני חושב שמאות השוטרים והקצינים שמתגברים את ירושלים מדי יום, הדבר הזה עושה את שלו ואנו רואים את זה בשטח בכל מה שקשור למצב של הביטחון האישי".
מאז מבצע שובו אחים החלה המשטרה במבצע שומרי החומות, לנוכח התפרעויות הערבים בבירה. במהלך המבצע, ירושלים תוגברה בכמעט 1,000 שוטרים נוספים. דנינו: "אמרתי גם אתמול בדיון ואני חוזר ואומר את זה לנו המפקדים, אסור לנו לטעות בשקט המדומה של התקופה האחרונה".
הוא גם התייחס לעיתוי התפוצצות פרשת ישראל ביתנו, ואמר: "אנו השבוע הגענו לחלק הגלוי בפרשת השחיתות 242 ואני חושב שמועד החשיפה לאחר למעלה משנה היה פועל יוצא של תכנון מוקדם הרבה לפני שנקבע תהליך הבחירות, שהוא פועל יוצא של בשלות הראיות שהוא פועל יוצא של שיקולים מקצועיים ושל צרכי החקירה עצמם.
ובעצה אחת עם פרקליט המדינה והיועמ"ש לממשלה החלטנו לצאת לחלק של החקירה הגלויה, אי-אפשר היה לדחות את זה. אני גם חושב שהיום שמסתכלים על ההתפתחויות בחקירה אני חושב שדי ברור למה אי-אפשר היה לדחות את זה וגם לא נכון היה לדחות את זה.
"אני מכאן רוצה לשלוח מסר לכל אחד ואחת מהחוקרים בפרשה, תתעלמו מרעשי הרקע, תתרכזו בעבודה המקצועית שאתם עושים, תתרכזו בדרך שבה פעלתם עד היום בצורה של נחישות, מקצועיות כדי להגיע לחקר האמת. וחקר האמת כאן זה העניין ולא שום כותרת כזו או אחרת. אני חושב שכולם יודעים והמשטרה כבר הוכיחה לאורך השנים שאנחנו משטרה שפועלת במקצועיות ללא משוא פנים שאנחנו לא נוותר במלחמה שלנו בשחיתות אנו פשוט לא נוותר, הוכחנו את זה לאורך השנים ונמשיך להוכיח את זה קדימה", דבריו.

תאריך:  29/12/2014   |   עודכן:  29/12/2014
+גם בכרמיאל: עוד ספיח לפרשת ישראל ביתנו
00:48 30/12/14  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

כך פעלה שיטת העברת הכספים הקואליציוניים שלא באמצעות החלטות ממשלה - והפעם בכרמיאל

כרמיאל [צילום: עיריית כרמיאל]
+ספיח לפרשת ישראל ביתנו גם בראשל"צ
00:44 30/12/14  |  

בערוץ הראשון דווח כי נחקר ספיח נוסף של פרשת ישראל ביתנו, הקשור בשר לשעבר סטס מיסז'ניקוב שהודח מתפקיד דירקטור בחברה הכללית של העיר ראשון לציון. כמו כן על-פי הדיווח, קשורה לפרשה הרל"שית שלו ששימשה יועצת לענייני תיירות. החשד שנחקר הוא קבלת המינויים תמורת טובות הנאה.


מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות פרשת ישראל ביתנו
איתמר לוין
הוארכו מעצריהם של יו"ר איגוד התאגידים העירוניים, גזבר מועצת מטה בנימין, קבלן ובעליו של אתר אינטרנט ברוסית
איציק וולף
תנועת אומ"ץ פנתה אל היועץ המשפטי לממשלה בבקשה שיורה לפתוח בחקירה אודות מתנות שנתנה לכאורה יו"ר הכנסת לשעבר לסגנית השר קירשנבאום
יואב יצחק
המשטרה חקרה את רו"ח משה ליאון בפרשת ישראל ביתנו בגין עבירה של תיווך לשוחד    נשלח למעצר בית    על-פי החשד, ליאון נטל חלק פעיל בהסדרת טובות הנאה למקורבים על-חשבון הקופה הציבורית
איציק וולף
יו"ר ישראל ביתנו טוען כי חקירת השחיתות בה מעורבים בכירים במפלגתו תוזמנה לעיתוי הנוכחי בשל הבחירות    "החקירה מתואמת לחלוטין ללוח הזמנים של מערכת הבחירות, יהיו עוד הדלפות מכוונות ומגמתיות, כשהצד השני מנוע מלהגיב"
איתמר לוין
החשד שבמרכז פרשת ישראל ביתנו הוא תשלום שוחד לאישי ציבור - מתוך תקציבים ממלכתיים. מעבר לסוגיה הפלילית, עולות שאלות קשות של בקרה וניהול: מהן הפרצות שאפשרו לבצע מעשים אלו? האם הן ייחודיות למשרד הפנים? וכיצד מונעים את הפרשות הבאות?
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il