X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
ב-2014 התארגנו בהסתדרות יותר עובדים מאשר בחמש השנים האחרונות יחד עוד בהישגי הארגון: פשרה שהובילה להעלאת שכר המינימום והתאגדות בקרב קהלים חדשים
▪  ▪  ▪
אבי ניסנקורן, יו"ר ההסתדרות [צילום: פלאש 90]

43 אלף מתאגדים חדשים, 100 אלף פניות לחדר המצב ועליית שכר המינימום. אלה הם הנתונים העיקריים ברשימת ההישגים שהציגה (יום ג', 30.12.14) ההסתדרות בסיכום שנת 2014.
המדובר באישור להעלאת שכר המינימום ל-5,000 שקל (פחות ממה שדרשה ההסתדרות מלכתחילה, יש לציין: 5,400 שקל), הסכמים ששיפרו דרמטית את שכרם ותנאי העסקתם של עובדי השמירה והניקיון, הסכם קיבוצי להבטחת שילובם של אנשים עם מוגבלות בתעסוקה ו-65% עלייה במספר האנשים שהתארגנו בהסתדרות.
עוד נמסר מהארגון כי שנת 2014 הציבה רף חדש לתנופת ההתאגדות. מספר העובדים שבחרו להתארגן בהסתדרות טיפס השנה ב-65%, מ-26 אלף עובדים ב-2013 ל-43 אלף עובדים ב-2014. רק השנה התארגנו בהסתדרות יותר עובדים מאשר בחמש השנים האחרונות גם יחד. המתאגדים החדשים מגיעים ממגוון רחב של תחומים מקצועיים: החל מענף הביטוח שממשיך את מגמת ההתארגנות מ-2013, דרך תחום הסלולר והתקשורת, וכלה בקהלים חדשים שלא היו חלק מעולם העבודה המאורגנת, כמו למשל תחום ההיי-טק והאינטרנט.
בין הגופים שעובדיהם התאגדו השנה בהסתדרות: בית ההשקעות אקסלנס נשואה, אולפני הרצליה, שגרירות האיחוד האירופי בישראל, חברות הביטוח AIG, הפניקס ושירביט, חברות ההייטק נס טכנולוגיות וסאפ, חברות התקשורת בזק בינלאומי, הוט מובייל ופרטנר, חברות להחכרת רכב כגון אוויס ואלבר, וגופים רבים נוספים.
בין ההסכמים החשובים שההסתדרות הובילה בשנת 2014 - הסכמים קיבוציים שנוגעים לעשרות אלפי העובדים בתחומי הניקיון והשמירה. הסכמים אלו הורחבו באמצעות צווי ההרחבה ושיפרו באופן ניכר את שכרם ותנאי העסקתם של העובדים בענפים אלו. הסכם תקדימי נוסף שהוביל השנה יו"ר ההסתדרות הוא ההסכם הקיבוצי לקידום תעסוקת אנשים עם מוגבלות. גם הסכם זה הורחב במגזר הפרטי, ולאחר מאבק ההסתדרות הוחל על שירות הציבורי על-ידי החלטת ממשלה. כמו-כן, ההסתדרות פעלה השנה בשיתוף עם נשיאות הארגונים העסקיים על-מנת להבטיח את מנגנון הפיצוי ואת חוסנם הכלכלי של תושבי הדרום במהלך מבצע צוק איתן.
יו"ר ההסתדרות, אבי ניסנקורן, אמר: "שנת 2014 היא התשובה לכל מי שהטיל ספק בעוצמתה של העבודה המאורגנת בישראל וביכולתה לחולל שינוי חברתי אמיתי".

תאריך:  30/12/2014   |   עודכן:  30/12/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
65% זינוק במספר העובדים שהתארגנו בהסתדרות
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתמר לוין
מנכ"ל עיצוב במה ובכירים בחברה יואשמו בגרימת מוות ברשלנות ובגרימת חבלה ברשלנות    ההחלטה - יום לאחר שמבקר המדינה חשף כיצד זכתה החברה ללא מכרז באירוע יוקרתי בירושלים, למרות החקירה נגדה
יניב הלפרין
אנשי הרשות החרימו מסמכים ששימשו מנהלים שעבדו בחברה, בהם המנכ"ל לשעבר, אלון כרמלי
מירב ארד
100 מיליון שקלים הקצתה הוועדה לטיפול בצהבת הנגיפית. המהלך מנע כניסה של תרופות חשובות אחרות לסל, וגם קיזז 25 מיליון שקלים מתקציב הסל בשנה הבאה
יפעת גדות
90 פעילים ואנשי טכנולוגיה, מ-10 קהילות יהודיות ומ-5 יבשות, ייפגשו בשבוע הבא בתל אביב להאקתון בן שלושה ימים, שמטרתו פיתוח של אמצעים וכלים טכנלוגיים להתמודדות עם מתקפות מצד גורמים וארגונים השוללים את זכותה הבסיסית של מדינת ישראל להתקיים
עידן יוסף
רוב הציבור אינו מאמין לכנות הודעת ההתפטרות של אריה דרעי    סקר: ש"ס יורדת ל-5 מנדטים    אריאל אטיאס: לא חוזר לש"ס
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il