X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
מהחברה נמסר כי ככל שמאמצים אלו לא יביאו לגיוס הון בהיקף משמעותי בחודשים הקרובים, קיים ספק משמעותי בדבר יכולת החברה להמשיך להתקיים כ"עסק חי"
▪  ▪  ▪
חזי הימלפרב, מנכ"ל אייסקיור [צילום: יח"צ]

אייסקיור מדיקל הודיעה (יום ה', 1.1.15) לבורסה כי על-רקע התפתחויות בשוק ההון הנוגעות לחברות בתחום פעילותה של החברה ואי-ביצועם של הליכי גיוס הון נוספים אותם מבקשת החברה לבצע אשר טרם הבשילו למועד זה, החליט דירקטוריון החברה לנקוט בצעדי התייעלות במטרה להביא לצמצום משמעותי בהוצאותיה של אייסקיור.
צעדי ההתייעלות כוללים, בין היתר, צמצום בהוצאות הפעילות של החברה, ובכלל זה צמצום כוח האדם המועסק על-ידי החברה, הן בישראל והן בארה"ב, וסיום התקשרויות עם חלק מהספקים.
במסגרת זו, נושאי המשרה הבכירה בחברה, ובכלל זה גם מנכ"ל אייסקיור, הודיעו לחברה על הפחתת שכרם בשיעור של 15% (למעט הפרשות סוציאליות ותשלומים בגין סיום ההעסקה ותנאים נוספים אשר יחושבו על-פי השכר המקורי). על-פי הודעת חברי ההנהלה, הויתור האמור יהיה בתוקף החל משכר ינואר 2015 ויועלה באופן אוטומטי עם גיוס הון נוסף.
בנוסף, הדירקטורים החיצוניים וכן הדירקטור הבלתי תלוי המכהנים בדירקטוריון החברה הודיעו לחברה על החלטתם לוותר על חלק מגמול הדירקטורים לו הם זכאים, באופן שהם יקבלו את הגמול המזערי הקבוע בתקנות החברות (כללים בדבר גמול והוצאות לדירקטור חיצוני). כמו-כן, יו"ר הדירקטוריון הודיעה לחברה על החלטתה לוותר על חלק מהגמול המשולם לה, באופן ששכרה יהיה שווה לשכר המופחת של הדירקטורים החיצוניים. על-פי הודעת הדירקטורים, הויתור האמור יהיה בתוקף החל מינואר 2015 ולתקופה של 3 חודשים.
דירקטוריון החברה הנחה את הנהלת החברה להביא בפניו תוכנית על-מנת לשקול צעדים נוספים להפחתת הוצאות החברה, לרבות תוך בחינת מטרותיה ויעדיה של החברה, בהתחשב במצבה הפיננסי וכן הערכת הנהלת החברה בדבר אפשרויות העומדות כעת בפני אייסקיור לגיוס הון נוסף.
להערכת החברה, צעדי ההתייעלות יביאו לצמצום של כ-150 אלפי דולר בהוצאות החברה ברבעון הראשון של שנת 2015 לעומת הרבעון הרביעי של שנת 2014. החברה ממשיכה בבחינת האפשרויות לביצוע גיוס הון נוסף לחברה בעתיד הנראה לעין. ככל שמאמצים אלו לא יביאו לגיוס הון בהיקף משמעותי בחודשים הקרובים, קיים ספק משמעותי בדבר יכולת החברה להמשיך להתקיים כ"עסק חי".

תאריך:  01/01/2015   |   עודכן:  01/01/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
התייעלות באייסקיור: תצמצם כוח אדם, שכר יקוצץ
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
חזירות נגמרת באסון
מוטי ירושלמי  |  1/01/15 15:31
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתמר לוין
טוענת שהכספים שגנבה אלון מהבנק למסחר ממשיכים להניע ארגוני פשיעה    מצביעה גם על כך שקרוב לוודאי שאלון לא תשלם את הקנס שהוטל עליה משום שהוכרזה כפושטת רגל
אלעזר לוין
השמאי ארז כהן: "רוכשי הדירות הבינו שאין דין ואין דיין, הממשלה לא תעשה דבר להוזלת הדירות, והם ממהרים לקנות דירות, לפני שמחירהן יעלו. גם הבנקים לוחצים לקחת משכתנאות"
עידן יוסף
רשימה של 125 קווים בהן "גולשות" נסיעות לשבת נשלחה למפעילי התחבורה הציבורית    משרד התחבורה הורה לחברות לתקן, אך זמן קצר אחר כך חזר בו באופן תמוה
איציק וולף
ראש הממשלה ויו"ר הליכוד חוגג את הרכב הרשימה הצפוי של הליכוד - ללא משה פייגלין ועם השרים ורוב חברי הכנסת שחפץ ביקרם    "הדמוקרטיה בליכוד הרבה יותר חזקה מהדיקטטורה של מפלגות אווירה שקמות ונופלות כפטריות אחר הגשם"
רון קסלר
כך עולה ממחקר חדש של PayPal, שכלל 22 מדינות    82% מהצרכנים הישראלים ברשת קנו מאתרים בינלאומיים בשנה האחרונה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il