X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
הודיע על הקפאת מכירת דירות המיועדות לדיור ציבורי לעמותות ולגופי ציבור עד לסיום בדיקתו בנושא משרד השיכון טען שלא נמכרו עדיין דירות, אך כפי שחשפנו ב-News1 כבר בספטמבר - עמותה מקורבת לאריאל בבית אל רכשה דירות של עמידר בשליש מחיר ומפעילה גוף עסקי מתוך קומפלקס דירות של עמידר
▪  ▪  ▪
השר אריאל. המכירה נעצרה [צילום: פלאש 90]
הפעילות העסקית של ערוץ 7 - בדיור ציבורי
איציק וולף
אולפני ערוץ 7, מאתרי האינטרנט החדשותיים המובילים במגזר הדתי, הנושא את שמה של תחנת הרדיו הפירטית ששידרה מאונייה עד שנסגרה, פועלים מתוך דירות שנבנו לצורך שיכון זכאים לדיור ציבורי ואשר הושכרו לעמותה שקשורה לישיבה בבית אל ולערוץ 7 * כך עולה ממסמך רשמי של משרד השיכון שנחשף לראשונה * משרד השיכון: הוגשה תביעה לבית המשפט בירושלים
לרשימה המלאה

עמידר מכרה דירות בשליש מחיר לעמותה שלא עמדה בהתחייבויותיה
איציק וולף
עמותת סוכת עובדיה, המופעלת בידי אנשי הישיבה הגבוהה בבית אל, נמצאת בסכסוך משפטי ממושך עם חברת עמידר על כספי שכירות * למרות שעל-פי דיווחיה ועל-פי דיווחי עמידר טרם הסתיים הסכסוך, מכרה לה עמידר שבע דירות בכשליש מחיר * דוחות העמותה כוללים נתונים לא נכונים על-אודות הגוש והחלקה של אותן דירות * משרד המשפטים: רשות התאגידים תפתח בבדיקה
לרשימה המלאה

היועץ המשפטי לממשלה עצר את מכירת דירות עמידר על-ידי משרד השיכון לעמותות ללא כוונת רווח המקורבות לשר השיכון, אורי אריאל. כפי שפורסם ב-News1 כבר בספטמבר ולאחרונה בחדשות 2 מכר משרד השיכון דירות שהיו בבעלות עמידר ואשר יועדו לשימוש זכאים לדיור ציבורי לעמותות המקורבות לבית היהודי ולשר אורי אריאל.
"נוכח הפניות השונות, בעניין מכירת הדיור הציבורי לעמותות או לגופים אחרים ללא כוונת רווח ולמטרות ציבוריות, פנה היועץ המשפטי לממשלה (אזרחי), מר ארז קמיניץ, למשרד הבינוי לקבל את תגובתו", כתב (יום ד', 7.1.15) ד"ר אסף הראל, עוזר ליועץ המשפטי לממשלה לעורכי הדין של פורום הדיור הציבורי.
לדבריו, במכתב מפורט שהעביר משרד השיכון נטען כי נכון למועד כתיבת המכתב, אתמול, לא נעשתה כל מכירה של דירות המיועדות לדיור ציבורי לגופים ולעמותות כפי שנטען. "עוד פורט כי נעשתה ונעשית עבודת מטה לצורך טיפול בסוגיית מכירת דירות הדיור הציבורי לעמותות שונות ולצרכי ציבור על היבטיה השונים", כתב והוסיף כי בהמשך לכך התבקש גם אישור היועץ המשפטי לממשלה למתווה שהוצע על-ידי משרד הבינוי והשיכון להשלמת הטיפול בסוגיה.
"נוכח תשובה זו ונוכח ההכרח לבחון לעומק את המתווה המוצע, יידרש משרד המשפטים לבחינה מעמיקה של הסוגיה עם משרד הבינוי ועם כלל הגורמים הרלוונטיים. בדיקה מעמיקה זו תיעשה בזמן הקרוב", ציין. עוד הוסיף כי "משרד הבינוי הונחה על-ידי היועץ המשפטי לממשלה כי עד להשלמת הבחינה לא תיעשה מכירה כלשהי של דירות הדיור הציבורי לעמותות או לגופים אחרים הפועלים לצרכי ציבור".

משרד השיכון משקר

פעילות עסקית בדירות עמידר

"הנחיית היועמ"ש מעידה על החומרה"

הקרבה של השר אריאל לאנשי ישיבת בית אל, שמפעילה את עמותת סוכת עובדיה ואת ערוץ 7, באה לידי ביטוי גם בהשתתפותו בכינוס בחירות שערך מנכ"ל מוסדות הישיבה, חנוך פיוטרקובסקי, בעת שרץ לראשות המועצה בבית אל. פיוטרקובסקי נכשל בניסיונו זה ויצא מן המרוץ כבר בסיבוב הראשון של הבחירות המוניציפליות.
בכינוס, שאת תיעודו ניתן לראות בסרטון המצורף, תדרך אריאל את פעילי המטה של פיוטרקובסקי והדריך אותם כיצד עליהם לפעול ביום הבחירות.
פיוטרקובסקי עצמו ציין בכינוס שההצעה לרוץ לראשות המועצה הגיעה אליו לראשונה מפיו של אריאל. לדבריו, בתחילה הדבר לא היה מעשי, אולם לאחר זמן החליט לרוץ ועל כן התקשר לאריאל להודיע לו שהוא "עושה כמצוותו".

השר אריאל השתתף במאי 2014 במסיבת יום העצמאות בישיבת בית אל כשלצידו יושב הרב זלמן מלמד. במסיבה ציין את קשרי העבר שיש לו עם אנשי ישיבת בית אל - הרב מלמד, יעקב כ"ץ (כצל'ה), חנוך פיוטרקובסקי ויואל צור.
בדבריו ציין את החסמים שקיימים בבניה בבית אל. "אתה בוחן בסוף שנה, בונים בבית אל את הישיבה [בניה של בית המדרש של הישיבה שנעשית במימון המדינה כחלק מהבנות פינוי שכונת האולפנה שנבנתה במרמה על-ידי אנשי הישיבה בבית אל, א.ו.]", אמר.
עוד התייחס לבניית בית דירות בן שבע קומות בבית אל שכונה בפיו 'המגדל'. "שבע קומות זה לא מספיק. בואו, חבר'ה, תתחילו לעלות. אין קרקע, חבל על הזמן, זה יקר. תעלו 20 קומות, מה יש? מה רע לראות את תל אביב?"

האקדח המעשן. עדות למכירת דירות עמידר
האקדח המעשן. עדות למכירת דירות עמידר
תאריך:  07/01/2015   |   עודכן:  10/01/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
היועמ"ש עצר מכירת דירות עמידר לעמותות
תגובות  [ 12 ] מוצגות  [ 12 ]  כתוב תגובה 
1
אורי אריאל
gigi  |  7/01/15 23:11
2
השר אריאל לכלא ,
כלב מוכה ,  |  8/01/15 06:03
3
מאד מטריד מה שקורה
צורי  |  8/01/15 08:41
4
בית משפט עליון עצמו משקר
סהר שוקר  |  8/01/15 10:09
5
השר אורי אריאל שקרן עם כיפה ל"ת
בבר  |  8/01/15 10:27
6
אם זה נכון יש להכניס אותו לכלא ל"ת
צדק אמיתי  |  8/01/15 10:52
7
"משרד השיכון שיקר"...
עידןסובול   |  8/01/15 11:18
 
- אורי (המדינה זה אני") אריאל
הנ"ל  |  9/01/15 10:38
 
- אורי (המדינה זה אני") אריאל
הנ"ל  |  9/01/15 10:38
 
- המשך וסיום:
הנ"ל  |  9/01/15 11:59
8
אריאל ? פרשית השחיתות הבאה!!! ל"ת
גימי-יהודי מיהודה  |  8/01/15 11:23
9
אלוהים עושה עסקים בשטחים
ואורי אריאל שליחו  |  8/01/15 13:44
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות פרשת בית-אל
איציק וולף
אחת הדוגמאות הבולטות לאופן שבו משרד השיכון בראשות אורי אריאל מכר דירות המיועדות לדיור ציבורי היא במקום שבו כיהן כראש מועצה המקומית הראשון - בבית אל    כפי שפרסמנו ב-News1 כבר בספטמבר - מכר משרד השיכון דירות לישיבה שבראשה עומד הרב מלמד, מרבני מפלגתו של אריאל, בשליש מחיר    ערוץ 7 בשליטתו של הרב מלמד פועל כבר שנים רבות מתוך דירות של עמידר
איציק וולף
בתחילת ספטמבר הורה נשיא בית המשפט העליון להרוס בתוך חצי שנה מבנים שנבנו בניגוד לחוק על קרקע פלשתינית בבית אל    ראש המועצה המקומית הבהיר בשיחה עם יו"ר הבית היהודי: לא נסכים להריסה    "על המבנים האלו יילך היישוב למאבק"
איציק וולף
בית המשפט העליון דחה עתירה של פלשתיני תושב דורא אל קרע אשר קבלן מבית אל בנה על קרקע שבבעלותו בנייה למגורים    הנשיא גרוניס והשופטת ארבל התחמקו מן השאלה האם יש לבטל את צו התפיסה, השופטת נאור קבעה - במקרה של קרקע 'כלואה' בתוך היישוב יש לדון את כל היישוב כיחידת תפיסה אחת    הבתים שנבנו בניגוד לחוק ייהרסו בתוך חצי שנה, למרות טענות המדינה בדבר כוונה להסדרה חוקית בדיעבד
איציק וולף
המינהל מנהל משא-ומתן עם המועצה המקומית בית אל והציג בפניה שתי אפשרויות: הריסה עצמאית של המבנה שנבנה על קרקע פלשתינית פרטית או הריסה חד-צדדית שתיעשה על-ידי המינהל    הפרויקט - 'נופי צבי' - נבנה על-ידי יואל צור, שהיה מיזמי שכונת האולפנה    אישורי הבנייה ניתנו על-ידי ראש המועצה הקודם, משה רוזנבוים
איציק וולף
בית המשפט העליון הורה לפרקליט המדינה לנמק בתוך 60 יום מדוע לא יוגשו כתבי אישום נגד יואל צור ונגד החברה לפיתוח קריית הישיבה בית אל בגין עבירות הבנייה שביצעו בשכונת האולפנה    השופט ג'ובראן זעם על שבא כוחם של עברייני הבנייה לא הגיע לדיון    עו"ד ספרד: לבצע השלמות חקירה ולבדוק חשודים נוספים, צו על תנאי יאפשר לדעת מה קיבלה המדינה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il