X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
החזון של מנכ"ל משרד הבינוי: לאחר הקמת הממשלה החדשה תמכור רשות מקרקעי ישראל את כל מגרשיה בשיטה החדשה ועוד רעיון: הממשלה תיכנס כיזם לבניית דירות
▪  ▪  ▪
בן אליהו. הבטחת בחירות מוזרה [צילום: באדיבות שלמה בן אליהו]

"כל המגרשים שרשות מקרקעי ישראל תמכור לאחר הקמת הממשלה החדשה יהיו בשיטת מחיר מטרה". כך אמר (יום ג', 13.1.15) מנכ"ל משרד הבינוי, עו"ד שלמה בן אליהו. עוד אמר, כי המדינה תיכנס לענף הדירות כיזם, "ותמכור דירות ב-700 אלף שקל". בן אליהו דיבר ביום עיון שנערך במכללה האקדמית נתניה. הודעותיו של בן אליהו נראות מוזרות ולא מעשיות.
בהגיבו על הצעת משה כחלון לבטל את רשות מקרקעי ישראל אמר בן אליהו: "הרעיון אולי נכון, אבל אינו מעשי. כחלון רוצה ליצור תחרות בין כמה גופים במכירת מגרשים. לשם כך יש ליצור מנגנון חדש, שיעסוק בתכנון מגרשים ובאישור תב"ע עליהם. זה תהליך ארוך. האפשרות המעשית ליצירת תחרות היא, שקק"ל תוציא את קרקעותיה מרשות המקרקעין, ותשווק אותן בנפרד, תוך תחרות ברשות. קרקעות קק"ל הן אומנם 12% מסך הקרקע בישראל, אבל בערים הגדולות ובאיזורי הביקוש, קרקעותיה הן 50% עד 60% מסך כל המגרשים למכירה".
מנכ"ל משרד הבינוי אמר עוד, כי בניגוד לדעת רוב הכלכלנים, תמך בתוכנית למע"מ 0% על דירות יד ראשונה. לדעתו, טענות הכלכלנים אינן מבוססות, "אינני סומך עליהם", אמר, "ויש להעריך את לפיד על האומץ שגילה".
מנכ"ל חברת "דירה להשכיר", עוזי לוי, הודיע ביום העיון כי מטרת חברתו היא ליצור תוך שנתיים היצע של 2,000 דירות להשכרה. על-ידי כך שחברתו תקנה בניינים בבניה, ותשכיר את הדירות באמצעות חברת ניהול. לאחר השכרת הדירות, תציע "דירה להשכיר" את הבניינים למכירה למשקיעים מוסדיים. הוא גילה, שחברתו כבר בודקת עם הבורסה לניירות ערך את האפשרות להפוך לחברת ריט, כלומר חברה המשקיעה בנדל"ן, ולהנפיק את מניותיה בבורסה.

תאריך:  14/01/2015   |   עודכן:  14/01/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
בן-אליהו: כל המגרשים ישווקו במחיר מטרה
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
ספר לציבור איזה חומר טוב לקחת ל"ת
ירון זכאי 1  |  14/01/15 01:40
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
רבנים ואישי ציבור חרדיים נגד הצטרפות בתי ספר לרשת הממלכתית-חרדית    הרב עמאר: "החינוך הממלכתי חרדי כמו צינור פלסטיק מאלומיניום; אנגלית? מה לנו ולשטויות האלה?"    ח"כ נהרי: "החמצן התקציבי ייסגר"    גפני: "להוציא אותם מהמחנה החרדי"
אלעזר לוין
יקנה מרשות המקרקעין שני מגרשים ב-7.9 מיליון שקל    החברה פעילה זה כ-40 שנה, ובונה כ-130 דירות בשלושה פרויקטים במגדל העמק
איציק וולף
משפחות ארבעת הנרצחים במרכול הכשר בפריס, שהובאו למנוחות היום בירושלים, נדרשו לשלם 50,000 שקל עבור כל אחד מן הנפטרים - 40,000 על חלקת קבר ועשרת אלפים על ההלוויה    המשרד לשירותי דת: המשרד יממן את כל העלויות
אלעזר לוין
אאורה תקנה מגרש ל-16.8 דירות ב-4.3 מיליון שקל    טפר ורן פדרמן יקנו מגרש ל-22.8 דירות ב-6 מיליון שקל    יבנו (עם פרטיים) 51 דירות ברחוב מירון, ממזרח לתחנה המרכזית    קנו בזול, פחות מהערכת שמאי    ההצעות הגבוהות - נפסלו
איציק וולף
המשנה ליועץ המשפטי לממשלה הודיעה כי בקרוב יפורסם מסמך ובו מסקנות בחינה שנערכת בימים אלה ביחס להיבטים משפטיים הנוגעים לעבודת החטיבה להתיישבות בהסתדרות הציונית    "בהתאם לממצאי החקירה שמתנהלת ביחס להיבטים שונים בפעילות החטיבה ניתן יהיה לשקול צעדים במישור הכספי, במישור הפלילי ואף מחוץ לגדרם"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il