X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
מוחמד ברכה פרש ח"כ עפו אגברייה לא יתמודד על מקום ברשימה זחאלקה שב ונבחר לעמוד בראש בל"ד
▪  ▪  ▪
עו"ד איימן עודה [צילום: מן הטלוויזיה]

עורך הדין הצעיר איימן עודה יעמוד בראש מפלגת חד"ש. הוא נבחר בשפרעם לאחר שגבר על סאמח עירקי. איימן, תושב חיפה, מכהן כמזכיר המפלגה ופעיל חברתי ופוליטי זה 15 שנים. חבר הכנסת עיסאם מחול הודיע כי לא יתמודד על המקום הראשון ברשימה.
מוקדם יותר הודיע בכינוס של החזית הדמוקרטית בשפרעם גם יו"ר הסיעה הנוכחי חבר הכנסת מוחמד ברכה שהוא מסיר את מועמדותו. בעקבות הודעה זו פרצה תגרה בין תומכיו למתנגדיו. חבר הכנסת עפו אגברייה הודיע כי לא יתמודד על מקום ברשימת חד"ש לכנסת. השניים מצטרפים לחבר המפלגה חנא סוויד שהודיע לפני כחודש על פרישתו מן הכנסת. ההערכות הן כי מפלגת חד"ש לא תרוץ ברשימה ערבית משותפת.
חבר הכנסת ג'מאל זחאלקה שב ונבחר לעמוד בראש בל"ד. כך קבעה בנצרת האסיפה הכללית של המפלגה ברוב של יותר מ-70 אחוזים מהקולות. חברי המפלגה הצביעו על ארבעת המועמדים הנוספים בבחירות לכנסת. למקום השני ברשימה נחרה חברת הכנסת חנין זועבי.

תאריך:  17/01/2015   |   עודכן:  17/01/2015
+ליברמן: לא אשב בממשלה אחת עם מרצ
00:08 18/01/15  |  

יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן אמר כי זהבה גלאון לא באה בחשבון ושאין ביניהם מכנה משותף. לדבריו, אין שום סיכוי שישראל ביתנו ומרצ יהיו יחד באותה קואליציה. ליברמן, שדיבר במשדר המטה המרכזי בערוץ 10 תקף את תוכניתו המדינית של נפתלי בנט, ואמר כי כי מפלגה שטוענת שאפשר לספח בלי לתת זכות הצבעה לשני מיליון איש היא ישראבלוף.

+גן נתניהו: הליכוד עשה שימוש בילדים
22:52 17/01/15  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

המועצה לשלום הילד דורשת מיו"ר ועדת הבחירות לחקור שימוש שנעשה בילדים קטנים לתעמולת הבחירות של הליכוד  ▪  החוק אוסר שימוש בילדים בשידורי התעמולה  ▪  הליכוד: הסרטון כשר, אבל דלף בטעות

סרטון הגן של נתניהו
+בר-לב: הר-הבית צריך להישאר בידנו
19:19 17/01/15  |  

ח"כ עמר בר-לב אומר כי הר-הבית צריך להישאר בריבונותה של ישראל בכל הסכם שלום. בהתייחסו לממשלת אחדות אמר כי היא לא רלוונטית.

+יחימוביץ' דורשת להסיר שמה מכינוס דת ומודרנה
19:01 17/01/15  |  

ח"כ שלי יחימוביץ' דורשת להסיר את שמה מפרסומי "כנס ירושלים לדת ומודרנה" שמתקיים בו מושב העוסק ב"טיפולי המרה" בחד-מיניים. "אם יש משהו שאותו צריך לרפא הוא להטופוביה, גזענות, ושנאת האחר עד כדי הגדרת שונותו כמחלה. פרסום שמי מבייש אותי ואת השקפת עולמי", כתבה יחימוביץ' למארגני הכינוס.

+ח"כ אלעזר שטרן ערק מהתנועה ליש עתיד
18:06 17/01/15  |  

ח"כ אלעזר שטרן ערק ממפלגת התנועה ויצטרף למפלגת יש עתיד. הוא צפוי לקיים מחר (א') מסיבת עיתונאים משותפת עם יו"ר מפלגת יש עתיד יאיר לפיד. עדיין לא ברור באיזה מקום יוצב ברשימה, אך נמסר כי יוצב במקום ריאלי.


מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
איימן עודה יעמוד בראש הנהגת חד"ש
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות בחירות 2015
יואב יצחק
מפלגת הליכוד מאבדת את מעמדה המוביל בעיקר בגלל שבראשה עומד בנימין נתניהו    אחרי שלוש קדנציות - בני הזוג נתניהו, שלקו בשחיתות ציבורית, בנהנתנות ובחזירות, נמאסו על הציבור. פשוטו כמשמעו    האופציה להשבת המובילות הנשמטת מהליכוד לידיהם של הרצוג-לבני, בפער של 4-1 מנדטים, היא העמדת מועמד ראוי יותר ואמין יותר מקרב בכירי הליכוד, שיהיה מקובל גם על שלדון אדלסון... למשל: משה יעלון
עמי דור-און
פרסום הערכות אמ"ן על כוונותיו ההתקפיות של חיזבאללה והיערכות צה"ל מולן נראה סביר גם אם המדובר רק בהערכה תיאורטית    המציאות יכולה להוכיח שהמנצח האמיתי בבחירות המיותרות האלה בישראל עלול להיות שייח' חסן נסראללה שיסביר לעולם, בחיוך הציני המאפיין אותו, כי הוא ולא אזרחי ישראל, קבע במעשיו מי יהיה האיש שעליו יטיל הנשיא ריבלין להרכיב את הממשלה בישראל
צ'לו רוזנברג
מתקפת הפתע התקשורתית של כחלון הייתה מאוד מוקדמת, מאוד בלתי מאורגנת, ובעיקר מבולבלת    האם באמת כחלון מייצג את נבחרי הליכוד של 1977 או בוחריו?
אריה אבנרי
אם אחד מקני המידה של שחיתות אישית של איש ציבור הוא שאיבת כספי ציבור, לפיד שייך בהחלט לקטגוריה זו. יושרו האישי של לפיד מוטל בספק גדול. לפיד הוא בעצם טובל חדש המחזיק בידיו שרצים ותיקים. כדאי לפרט כמה מהשרצים הללו שמצביעים על כך שלפיד פסול מלשמש כלוחם בשחיתות
איציק וולף
זוהיר בהלול, הממוקם במקום ה-17 הריאלי ברשימת המחנה הציוני, מבהיר כי הגנטיקה שלו כפלשתיני חזקה מעובדת היותו ישראלי וכי אינו שר את ההמנון    "יהודי לא יציג את עצמו בארצות הברית כיהודי לפני שיציג עצמו כאמריקני?"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il