X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
האוטובוס בזירת הפיגוע [צילום: יוטיוב]
טיפול בפצועים בשטח [צילום: יוטיוב]
טיפול בפצועים בשטח [צילום: יוטיוב]
כתמי דם בנתיב הדקירה [צילום: יוטיוב]
מחבל פלשתיני מטולכרם דקר סמוך לשעה 07:30 נוסעים רבים במהלך נסיעה באוטובוס באזור צומת מעריב שניים מהנוסעים נפצעו קשה, שלושה בינוני וארבעה קל בין הפצועים - נהג האוטובוס שנדקר מספר פעמים צוות של יחידת נחשון שנסע אחרי האוטובוס הסתער על המחבל, פצע אותו והביא למעצרו צוות של המשטרה ושב"כ מונה לחקירת הפיגוע
▪  ▪  ▪

מחבל פלשתיני שנסע בקו 40 של חברת דן, בתל אביב, שלף סכין והחל לדקור את נוסעי האוטובוס. האירוע החמור התרחש בשעה 07:30 בבוקר, בעת שהאוטובוס נסע בצומת 'מעריב' בדרום העיר.
צוותים של מגן דוד אדום פינו את הפצועים במהירות לבית החולים איכילוב הסמוך ולבית החולים שיבא בתל השומר. 17 בני אדם נפצעו במהלך פיגוע הדקירה. תשעה נפצעו בדקירה. שני בני אדם נפצעו קשה ונשקפת סכנה לחייהם וארבעה נפצעו בינוני. מצבם של שאר הנפגעים קל והם סובלים מחרדה. בין הפצועים - נהג האוטובוס שנדקר מספר פעמים.
המשטרה עצרה את המחבל הדוקר, בן 20 מטולכרם, רק אחרי שזה הספיק לצאת מן האוטובוס ולהמשיך לדקור אנשים ברחוב. צוות של יחידת נחשון של שירות בתי הסוהר שנסע אחרי האוטובוס זיהה התנהלות חשודה באוטובוס. עצר לצידו והחל מייד את המרדף אחרי המחבל. אנשי יחידת נחשון ירו במחבל ופצעו אותו והביאו למעצרו. כמו-כן, חסמה המשטרה את אזור צומת מעריב לתנועה והחלה לחקור עדי ראיה. צוות חקירה מיוחד של המשטרה, בשיתוף שירות הביטחון הכללי, מונה לבחון את נסיבות פיגוע הדקירה.
"משטרת ישראל תמשיך לפעול בנוכחות מתוגברת על-מנת להבטיח את ביטחון אזרחי המדינה", הצהיר מפכ"ל המשטרה, רב-ניצב יוחנן דנינו, בזירת הפיגוע הבוקר בתל אביב. המפכ"ל קיים במקום הערכת מצב עם מפקד המחוז, ניצב בנצי סאו וראש אגף מבצעים, ניצב אהרון אקסול, בסיומה הנחה על העלאת רמת הכוננות ושמירה על דריכות מבצעית בכלל מחוזות המשטרה. כמו-כן, שיבח המפכ"ל את פעולת כוחות המשטרה שפעלו בזירה ואת כוח שירות בתי הסוהר אשר הביאו לנטרול מהיר של המחבל.
אסי, פראמדיק מד"א שהגיע אל המקום, סיפר שעשרות אמבולנסים הגיעו אל זירת הפיגוע. היה קשה לזהות את הפצועים ואת סוג הפיגוע. הפינוי לבית החולים נעשה מאוד מהר וכוחות של מד"א נמצאים עדיין במקום לעריכת סריקות על-מנת שניתן יהיה לוודא שאין עוד פצועים בשטח", אמר בראיון לקול ישראל.

בנט: המחבל - שליח של אבו מאזן

יו"ר הבית היהודי, השר נפתלי בנט, מאשים את יו"ר הרשות הפלשתינית, מחמוד עבאס (אבו מאזן) באחריות לפיגוע. "האחראי לפיגוע הטרור בתל אביב הוא אותו אדם שנצפה צועד בחברת מנהיגי העולם רק לפני שבוע בפריס", אמר. לדברי בנט, כשאבו מאזן מסית יומם וליל בטלוויזיה נגד היהודים, קורא כיכרות על שם רוצחים ונותן פרסים כספיים לרוצחי היהודים הוא "הופך עצמו ל'דילר' של הסכינים והמחבלים הם רק שלוחיו".
שר החוץ, אביגדור ליברמן, האשים את חברי הכנסת הערבים באחריות לפיגוע. "מי שעומד מאחרי הפיגוע הבוקר הם גם מי שעומדים מאחרי המהומות ברהט ועמדו מאחרי גל הפיגועים בירושלים: אבו מאזן, הנייה, ראאד סאלח, חנין זועבי, אחמד טיבי ושותפיהם", אמר. לדבריו, כולם חלק מאותו מהלך של ערעור על זכותה של מדינת ישראל להתקיים כמדינה יהודית, וזה לא משנה מבחינתם אם זה ביהודה, בשומרון, בנגב, בגליל, בתל אביב או בירושלים. "חייבים לפעול בצורה נחושה נגד כל אותם אנשים, שפועלים תחת שמות שונים ובמישורים שונים, אבל לכולם אותה מטרה: להרוג יהודים ולחסל את ישראל", דברי ליברמן.
ראש האופוזיציה, ח"כ יצחק הרצוג, טען כי לאזרחי ישראל אין תחושת ביטחון. "אין היום תחושת ביטחון לאזרחי ישראל, לא בירושלים, לא בעוטף עזה ולא בתל אביב", אמר בכינוס של התנועה הקיבוצית. לדבריו, מפלגת העבודה ומפלגת התנועה יעניקו גיבוי מלא לצה"ל, לשב"כ ולמשטרה למלחמה חסרת פשרות בטרור בכל מקום שבו יש איום על ישראלים, בגבולות המדינה ומחוץ להן.

דן: הנהג הוכיח אומץ וגבורה

מחברת דן נמסר כי נהג האוטובוס שנדקר על-ידי המחבל פעל על-פי הנחיות קצין הביטחון של החברה וגורמי הביטחון והוכיח תושייה, אומץ וגבורה כשפעל למען הגנה על הנוסעים תוך כדי שהוא פצוע קשה כתוצאה מדקירה עמוקה בחזה.
"נהגי חברת דן עומדים בחזית מדי יום, זהו תפקידם וכך ימשיכו לנהוג. אנו נמשיך לשרת את תושבי ישראל בכל מצב כהרגלנו כפי שעשינו זאת בנאמנות במשך 70 שנה", לשון הודעת החברה.

תאריך:  21/01/2015   |   עודכן:  21/01/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
17 פצועים מפיגוע דקירה בקו 40
תגובות  [ 17 ] מוצגות  [ 17 ]  כתוב תגובה 
1
הערבי המסכן הזה הוא פרטנר
מירב מיכאלי  |  21/01/15 08:31
2
למה הוא חי? ל"ת
סתם אחד  |  21/01/15 08:46
3
אלו הם חיינו
אהרון שחר  |  21/01/15 09:23
4
שאלה למחנה הציוני"MY FOOT"
מיכל מירושלים  |  21/01/15 09:52
5
אירוע לא סגור
חוסיין אובמה  |  21/01/15 09:52
6
בוז'י שפיצר אמר
ציצולינה  |  21/01/15 10:33
7
"להיות עם חופשי בע-עה-עה ארצֶ-
נתין מדמנת ישראל  |  21/01/15 11:33
 
- בדיוק זו הבעיה שיש לתת את הדעת
כולנו חיילים כעת.  |  21/01/15 14:18
8
על היהודים לעלות ארצה
סיריוס  |  21/01/15 12:14
9
תגובה ל 3 אהרון ברק==========
יוד יוד  |  21/01/15 12:57
10
זה ההתחלה של הסוף כמו שאמרנו
חוזה בכוכבים  |  21/01/15 13:00
11
חייבים לקחת את העניינים לידיים
חובה  |  21/01/15 19:46
12
שוטרים פחדנים
ב   |  21/01/15 20:08
13
conclusion
gilead  |  22/01/15 02:02
14
נטרלו ?היה צריך לגמור אותו!!!! ל"ת
דנינו משדר רפיסות  |  22/01/15 02:16
15
ליברמן צודק ל"ת
וינטר הניה  |  22/01/15 18:56
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתמר לוין
ביהמ"ש העליון הקל בעונשו של עבריין שניסה לשדוד שתי נערות שעות אחדות לאחר שחרורו מהכלא, מתוך התחשבות בנסיבות שדחפו אותו לנסות להשיג כסף למזון ולקורת גג
איתמר לוין
זילברטל: עטר לא הכינה תוכנת משפט כפי שמורה סדר הדין הפלילי ואינה מקיימת את הנחייתו של גרוניס בדבר שמיעה רצופה של הליכים פליליים
אלעזר לוין
חלק מהדירות ייבנו על קרקע מזוהמת    הפרויקט - בניגוד לחוק החופים    משרד הפנים יבקש אישור לבניה בניגוד לחוק, וצפויות פניות לבתי משפט    80,000 מ"ר למסחר ומשרדים
אלעזר לוין
יאיר לפיד מסר מספר מנופח של דירות בבניה    כמות הדירות הנבנית כיום מפגרת ב-31,000 דירות אחרי הביקוש - והפיגור הולך וגדל
איציק וולף
צה"ל מונע מעבר כלי רכב לכביש הצפון הישן, בין אביבים לדוב"ב וסמוך למושב זרעית    כיתות הכוננות ביישובי הצפון דרוכות, אך ההנחיה לשמור על השגרה נותרה בעינה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il