X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
מערכת ההפעלה החדשה הותאמה לעידן של מסכים מרובים, ונועדה להקל על המשתמשים לעבור בין מחשבי PC, מחשבי לוח, טלפונים חכמים ומכשירים נוספים דוגמת קונסולות משחק או מקרני הולוגרמות
▪  ▪  ▪
הנה היא באה - Windows 10. סטיה נדלה, מנכ"ל מיקרוסופט [צילום: AP]

מיקרוסופט (Microsoft) חשפה (יום ד', 21.1.15) את הגרסה הבאה של מערכת ההפעלה חלונות - Windows 10 - וכן מכשיר נלבש חדש בשם HoloLens שמציג הולוגרמות תלת ממדיות.
על-פי מיקרוסופט, מערכת ההפעלה החדשה הותאמה לעידן של מסכים מרובים, ונועדה להקל על המשתמשים לעבור בין מחשבי PC, מחשבי לוח, טלפונים חכמים ומכשירים נוספים דוגמת קונסולות משחק או מקרני הולוגרמות. כדי להציע חוויה דומה בכל המסכים של המכשירים השונים, צוידה Windows 10 בדפדפן חדש שיפעל בצמוד לסייען האישי של מיקרוסופט, אשר מכונה Cortana.
בניגוד למנהגה בעבר, תציע מיקרוסופט עוד השנה את מערכת ההפעלה החדשה כשדרוג חינם לכל המשתמשים ב-Windows 7 או ב-Windows 8.1 - שתי הגרסאות האחרונות של מערכת ההפעלה של מיקרוסופט, בכל מחשב או מכשיר.
למי שנרתעו מהממשק המסורבל של Windows 8, מבטיחה מיקרוסופט כי Windows 10 תשוב להציע למשתמשים את החוויה המוכרת בכל המכשירים. למפתחים מבטיחה החברה פלטפורמה משותפת ליישומים שיפעלו בכל המכשירים. כדי להמחיש את ההבדל הגדול, על-פי מיקרוסופט, בין מערכת ההפעלה הנוכחית למערכת ההפעלה הבאה, דילגה ענקית התוכנה על הספרה 9 - ועברה מ-Windows 8 ישירות ל-Windows 10.
"Windows 10 פותחה לעולם שיכיל יותר מכשירים מאנשים", אמר מנכ"ל מיקרוסופט, סטיה נדלה, באירוע שערכה מיקרוסופט לעיתונאים ואנליסטים במשרדיה הראשיים של החברה. לדבריו, במיקרוסופט מבקשים להציע "חוויה כוללת בכל המכשירים בבית ובעבודה".
מערכת ההפעלה החדשה תותקן גם בקונסולות Xbox, בעוד שאפליקציית Xbox למחשבים תעניק לשחקנים גישה להודעות, סרטונים ומשחקים ששיחקו בהם במכשירים מרובים.
באשר למכשיר HoloLens, במיקרוסופט לא ציינו מתי הוא יוצע למכירה, אך הבטיחו כי הוא יוכל לשמש הן למשחקים והן ליישומים מקצועיים, דוגמת הדמיה רפואית בזמן ניתוח או תיקוני שרברבות.

פורסם במקור: אנשים ומחשבים (22.1.15)
תאריך:  22/01/2015   |   עודכן:  22/01/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלעזר לוין
הייתה בעיה קטנה: יהלומנים לא רצו לעבור לירושלים    חיפשו בנין לטלוויזיה, והנה מצאו    רק השם נשאר
אלעזר לוין
הרשות תפנה בניינייה בקריה בת"א ובירושלים, תחזיר את המגרשים לרמ"י, שתשלם בעדם לאוצר 190 מיליון שקל ויותר    לאן יעברו "קול ישראל" וערוץ 1 ?    יבנו 633 דירות ו-91,500 מ"ר נכסים מניבים    ומה עם "קול ישראל מירושלים"?
יניב הלפרין
ברשת החברתית טוענים להטעיה ומציינים שהדף הוסר לאחר ש"הפר שוב ושוב את המדיניות שלנו, על-אף האזהרות שקיבל"    אבי לן: "אנחנו בהלם מההתנהלות הברוטלית; מדובר בדיקטטורה"
אלעזר לוין
"קול ישראל" אמור לעבור לבניין הטלוויזיה החינוכית ברמת אביב    ערוץ 1 של הטלוויזיה עשוי לעבור לבנין ההיסטורי של "שערי צדק"    ומה קורה עם בנית קריית השידור בלוד? איש בעירייה אינו נמצא כדי לדווח    ניחוש: הכל ידחה
יפעת גדות
פוסטים שהעלה פעיל בפייסבוק הם שאחראים לגזר דינו - מוות    "הפשע" שביצע הוא "הפצת השחיתות על כדור הארץ"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il