X
יומן ראשי
חדשותתחקירים
כתבותדעות
סיפורים חמיםסקופים
מושגיםספרים
ערוצים
אקטואליהכלכלה ועסקים
משפטסדום ועמורה
משמר המשפטתיירות
בריאותפנאי
תקשורתעיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורהלכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונתמיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עתוידאו News1
פורמיםמשובים
שערים יציגיםלוח אירועים
מינויים חדשיםמוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טוריםבלוגרים נוספים
רשימת כותביםהנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישיםפירמות
מוסדותמפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורתאירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומייםאירועים כלכליים
אירועים מדינייםאירועים משפטיים
אירועים פוליטייםאירועים פליליים
אסונות / פגעי טבעבחירות / מפלגות
יומנים אישייםכינוסים / ועדות
מבקר המדינהכל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
השופטת יהלום קובעת שחמשת עורכי הדין שפרשו בעקבות השותף הבכיר ליעד וטשטיין, פעלו בחוסר תום לב בוטה כאשר עזבו מהרגע להרגע ובמיוחד כאשר העתיקו קבצי מחשב של המשרד
▪  ▪  ▪
כהן. נגרם נזק [צילום: פלאש 90]

חמשת עורכי הדין השכירים שעזבו את משרדו של ד"ר שלמה כהן, לשעבר ראש לשכת עורכי הדין, פעלו בחוסר תום לב בוטה. כך קובעת (18.1.15) סגנית נשיאת בית הדין האיזורי לעבודה בתל אביב, הדס יהלום.
משרד כהן הגיש תביעה נגד החמישה - אמירה מנגלוס, עדי קרטון, אפרים הייליקסר, איתי סלע ואורי פרוכטמן - שעברו לעבוד במשרדו של ליעד וטשטיין, שהיה שותפו הבכיר של כהן. בתביעה נטען, כי וטשטיין וחמשת עורכי הדין שעבדו תחתיו, קשרו קשר להרוס את משרד כהן. עורכי הדין טענו, כי עזבו את המשרד בשל התנהגותו של כהן והאווירה הבלתי-נסבלת ששררה בו.
יהלום אומרת, כי טענה אחרונה זו כלל לא הועלתה בידי עורכי הדין במכתבי ההתפטרות שלהם אלא צצה לראשונה בבית הדין. היא דוחה את טענתם של מנגלוס וקרטון, ולפיה עזבו לאחר שכהן ביטל פגישה שלהם עם לקוח חשוב, ואומרת שספק אם הם נושאים באחריות אתית מול הלקוח כפי שטענו.
"עזיבה של חמישה עובדים, ללא הודעה מוקדמת, מהרגע להרגע, הותירה את המשרד למעשה ללא אפשרות לתת מענה ללקוחות שעוד נותרו", אומרת יהלום. במצב זה, היא ממשיכה, יש ממש בטענתו של כהן בדבר הנזק שגרמו לו חמשת העוזבים. לדעתה, העזיבה נועדה לסייע להעביר לקוחות למשרדו של וטשטיין, אם כי לא הוכח שהחמישה תכננו לעזוב בטרם פרש וטשטיין בטריקת דלת.
יהלום רואה חומרה יתרה בכך שעורכי הדין העבירו מסמכים של המשרד לתקליטורים ול-dropbox, ומדגישה שקיומו או העדרו של גיבוי אינו מפחית מחומרת המעשה. היא גם דוחה את טענתם, כאילו היו כפופים בפועל רק לווטשטיין וכי למעשה מדובר בפירוק שותפות.
לסיכום אומרת יהלום, כי התנהגותם של עורכי הדין מצדיקה להטיל מגבלות זמניות על עיסוקם, עד להכרעה בתביעה העיקרית של כהן. עם זאת, יש למנוע פגיעה בלקוחות שעברו עימם, ולפיכך קבעה יהלום שבשלב זה ייאסר על החמישה לטפל בשלושת החודשים הקרובים בלקוחות שטרם עברו ממשרד כהן למשרד וטשטיין. היא התירה להם לטפל בלקוחות שכבר עברו, בציינה שבמידת הצורך ניתן יהיה לחייבם לפצות את כהן אם יוכח שנגרם לו נזק. עוד הורתה יהלום לחמישה להחזיר לכהן קבצי מחשב שנטלו ממנו, וחייבה אותם בתשלום הוצאות בסך 15,000 שקל.
תאריך:  25/01/2015   |   עודכן:  25/01/2015
מועדון VIPלהצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
תת אלוף היימן, המכהן כראש חטיבת תורה והדרכה באגף המבצעים יועלה לדרגת אלוף    יחליף את אלוף נועם תיבון שיפרוש מצה"ל
יפעת גדות
חוקרים גילו כי במקרים רבים נוכחותו של בן הזוג גרמה לכאב אף להחריף, במיוחד בקרב נשים שנמנעו מקרבה רבה מדי במערכת היחסים שלהן
אלעזר לוין
רכשה עם השותפים הנוכחיים 69 דונם בפי גלילות, ב-250-237 מיליון שקל    למוכרת, פז, נמאס לחכות    ברק רוזן: לא נמכור חלקים מהשותפות במשך 7-5 שנים    יבנו 700 דירות, אך הדרך לקבלת היתרי בנייה תארך שנים
עידן יוסף
מנהיגה המפואר של בריטניה ווינסטון צ'רצ'יל הלך לעולמו
חן מענית
"החשש - בפרט אחרי שהגברת נתניהו שתתה כמויות משמעותיות של אלכוהול"    כך טוען גיא אליהו, עובד תחזוקה לשעבר במעון ראש הממשלה, בתצהיר שהגיש היום לביה"ד האזורי לעבודה בירושלים    משרד רה"מ בתגובה לתביעה של אב הבית לשעבר מני נפתלי: "מדובר ברכילות מרושעת ומגמתית"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il