X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
החברה תשלם לרמות, זרוע המסחור של אונ' תל אביב, 100 אלף דולר בתמורה למחקר, ו-200 אלף דולר נוספים בגין שירותים שתספק לה בנוסף, תעניק קדימהסטם תמלוגים ואופציות
▪  ▪  ▪
יוסי בן יוסף, מנכ"ל קדימהסטם [צילום: יח"צ]

חברת קדימהסטם דיווחה (יום ב', 26.1.15) לבורסה על התקשרות בהסכם מחקר ורישיון עם רמות - זרוע המסחור של אוניברסיטת תל אביב ופרופ’ שמעון אפרת, המדען המוביל את המחקר המשותף מטעם אוניברסיטת תל אביב.
במסגרת ההסכם, תבצע החברה מחקר משותף עם פרופ’ אפרת בתחום התרפיה התאית למחלת הסוכרת, על בסיס הטכנולוגיה של קדימהסטם והניסיון שלו יחד עם קבוצת המחקר שלו באוניברסיטה.
הסכם המחקר והרישיון יעסוק במחקר משותף ומתן רישיון שימוש לחברה בידע של רמות, אשר תומכים בטכנולוגיה של החברה להתמיינות תאי גזע לתאי לבלב מפרישי אינסולין לטיפול בסוכרת. הפרויקט צפוי לכלול מחקר משותף במימון החברה, ייעוץ על-ידי פרופ’ אפרת והצטרפותו לוועדה המדעית המייעצת ("SAB") של החברה, וכן מתן שירותים על-ידי רמות ואפרת.
פרופ’ שמעון אפרת הוא מומחה בינלאומי בתחום טיפול מבוסס תאים לסוכרת. בנוסף יצטרף פרופ’ אפרת לקדימהסטם כיועץ החברה וכחבר בוועדה המדעית המייעצת של החברה, וילווה את פרויקט הסוכרת מקרוב ויעבוד במשותף עם שלושת המומחים הנוספים בתחום תאי הגזע בישראל, אשר כבר פועלים בחברה; פרופ’ מישל רבל, המדען הראשי של החברה וממייסדי החברה שפיתח את תרופת ה-Rebif, פרופ’ בנימין ראובינוף, ראש המרכז למחקר של תאי גזע עובריים אנושיים בבה"ח הדסה, ופרופ’ יוסף איצקוביץ’-אלדור, מהפקולטה לרפואה של הטכניון ומי שניהל בטכניון את המעבדה לחקר תאי גזע עובריים עד לאחרונה.
פרופ’ מישל רבל, המדען הראשי בחברה, ציין כי "מדובר בשיתוף פעולה חשוב בתחום תאי הגזע בארץ. הפרויקט הנוכחי ישלב את ניסיונם העשיר של מספר מדענים המומחים בתחום במטרה להביא לפריצת דרך ברפואה תאית בתחום הסוכרת, אותה תוביל קדימהסטם".
יוסי בן יוסף, מנכ"ל החברה: "מדובר בהבעת אמון בחברה וביכולותיה הטכנולוגיות ובידע מצטבר של ארבעה מומחים ושלושה מרכזים אקדמיים-רפואיים מהמובילים בארץ. אנו מאמינים כי מהלך אסטרטגי זה יאפשר לקדימהסטם להאיץ את תהליכי הפיתוח של תרפיה תאית לסוכרת ויסייע להגיע לניסויים קליניים מהר יותר".
פרופ’ שמעון אפרת, ראש קבוצת המחקר באוניברסיטת תל אביב ציין: "אני שמח על ההזדמנות לשתף פעולה עם קדימהסטם בקידום המחקר והפיתוח של טיפול עתידי לסוכרת בעזרת תאי גזע ולהצטרף לצוות היועצים המדעיים של החברה".
במסגרת ההסכם, רמות תעניק לחברה רישיון שימוש בידע של רמות, שייווצר במסגרת הפרויקט לפיתוח ומסחור מוצרים תראפואטיים להאצת פיתוח תרופה תאית בתחום הסוכרת. תקופת ההסכם ביחס לכל מוצר ולכל מדינה בה נרשם פטנט, הינה הארוכה מבין השתיים: 15 שנה מיום המכירה הראשונה של המוצר; או מועד פקיעת הפטנט במדינה הרלוונטית.
בתמורה למחקר המשותף, תשלם החברה לרמות סך של 100 אלף דולר, בנוסף לסך של 200 אלף דולר בגין שירותים שיינתנו על-ידי רמות. סכומים אלה ישולמו בתשלומים חצי שנתיים, למשך תקופה של שנתיים וכן תשא החברה בתשלומים לפרופ’ אפרת בגין חברותו ב-SAB ובגין ייעוצו לפרויקט. לחברה אפשרות חד-צדדית לסיים את המחקר המשותף והשירותים לאחר שנה.
בנוסף, על שיתוף הפעולה בין הצדדים, החברה תשלם לרמות תמלוגים בשיעור 0.8%-0.3% בגין מכירות המוצר, כתלות בהתקדמות על-פי אבני דרך רגולטוריות של המוצר, ובמידת השימוש בטכנולוגיה של רמות שתיווצר במהלך הפרויקט, כקבוע בהסכם.
כמו-כן, ישולמו לרמות תמלוגים בשיעור של 2.75% בגין תמורה שתתקבל לחברה בגין הענקת רישיון משנה במוצר בתחום הסוכרת, כתלות בהגעה לאבן דרך שפורטה בהסכם; או תמלוגים בשיעור 7% אם הענקת רישיון המשנה הינה בגין מוצר המשלב את הטכנולוגיה של רמות.
קדימהסטם תעניק לרמות עד 200 אלף אופציות, ללא תמורה, אשר תוענקנה כתלות להגעה לאבני דרך רגולטוריות, כמפורט: 30% מהאופציות תוענקנה לאחר קיום פגישה עם גוף רגולטורי, טרום הגשת בקשת ה-30% ;IND אופציות נוספות תוענקנה לאחר הגשת בקשת ה-IND; ו-40% אופציות נוספות תוענקנה לאחר קבלת אישור ה-IND. הענקת האופציות כפופה לכך שפרופ’ אפרת ימשיך לייעץ לחברה לאורך שלבים שונים באישור הרגולטורי של המוצר. פרופ’ אפרת יהא זכאי ל-20 אלף אופציות בגין חברותו ב-SAB, הזהות לאופציות שהוענקו לשאר חברי ה-SAB.

תאריך:  26/01/2015   |   עודכן:  26/01/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
קדימהסטם: הסכם עם זרוע המסחור של אונ' ת"א
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יצחק דנון
מחצבות כפר גלעדי טוענת: אבן עמי גורסת אבן בזלת בניגוד לחוק וללא תשלום למדינה, ורווחיה כבר מסתכמים בעשרות מיליוני שקלים
יואב יצחק
מפכ"ל המשטרה יוחנן דנינו זכה מן ההפקר    למרות שהועלה נגדו חשד לקשר הנוגע לשיבוש חקירת המאהבת, ועל-אף שפעל כדי לחלץ את ידידתו הקרובה (המאהבת דאז) מכתב אישום, נמנע היועמ"ש וינשטיין ממיצוי הדין עימו
אלעזר לוין
ג'קי מוקמל, מנכ"ל חברת שיווק גדולה בנדל"ן, מגלה את הצד החיובי בחקירה: פעילות והחלטות עובדי רמ"י יהיו גלויים יותר, ואולי גם פחות איטיים
איתמר לוין
הותר לפרסום: בוריס ואבישר וייסמן הם מהחשודים המרכזיים בפרשת בנק UBS - רשות המיסים טוענת שהסתירו 15 מיליון אירו שהרוויחו מרשת המרפאות שבבעלותם במזרח אירופה
מחלקה ראשונה
יכהן בתפקיד יו"ר חטיבת הרשתות הקמעונאיות ויחליף את את יורם דר, לשעבר מנכ"ל רשת הריבוע הכחול, שכיהן בתפקיד זה מאז הקמת החטיבה לפני כשנתיים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il