X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
יו"ר ועדת הבחירות המרכזית דחה עתירה שהגישה ח"כ זהבה גלאון לצו מניעה נגד שר הבינוי והשיכון בשל תוכניותיו להרחבת בניה ביישובי יהודה והשומרון לצורך קליטת עולים מצרפת "המכתב כבר נשלח והמעשה עשוי, התוכניות לא מקודמות מעשית"
▪  ▪  ▪
אריאל. מעשה עשוי [צילום: פלאש 90]

יו"ר ועדת הבחירות המרכזית, השופט ג'ובראן דחה את בקשת ח"כ זהבה גלאון, להוציא צו מניעה נגד ח"כ אורי יהודה אריאל שר הבינוי והשיכון ונגד היועץ המשפטי לממשלה בנוגע לתוכנית להרחבת יישובים יהודיים באזור יהודה והשומרון לצורך קליטת עולים חדשים מצרפת.
לטענת גלאון, תוכנית זו מהווה תעמולת בחירות תוך שימוש במשאבי ציבור, ולפיכך היא בגדר פעולה אסורה בהתאם לסעיף 2א לחוק הבחירות. "מדובר בתוכנית שאינה נושאת אופי זמני ואשר אינה מכורח השעה. להפך - המדובר בניסיון לייצר, במחטף של ממש, עובדות מוגמרות בשטח, מתוך מטרה לייצר תעמולת בחירות טהורה, המכוונת לקהל בוחריו של המשיב, ולכבול את ידיה של הממשלה העתידית שתיבחר בעוד חודשיים ימים", ציינה בעתירתה.
השופט ג'ובראן ציין בהחלטתו כי התוכנית להרחבת היישובים הכפריים ביהודה ובשומרון אינה מקודמת, תוך שימת לב לתאריך הבחירות. "משכך, טענות העותרת במישור זה הן תיאורטיות", ציין והוסיף כי היות שמדובר בתוכנית בעלת תכלית חשובה שאינה ממוקדת למגזר מסוים, שנהגתה עובר להכרזה על הקדמת מועד הבחירות, על פני הדברים גם בהתאם למבחן הדומיננטיות אין המדובר בתעמולה.
ג'ובראן ציין כי השאלה האמיתית הדורשת הכרעה בעתירה זו היא האם נוכח אירועי הטרור שהתרחשו החודש בפריז, קיים צורך בעת זו לקדם עבודת מטה ביחס לתוכנית האמורה להרחבת התיישבות כפרית. לדבריו, למרות שקיימת בעייתיות במכתב ששלח השר אריאל למועצת יש"ע ביחס לקליטה העתידית של העולים מצרפת, הרי שאינו מוצא מקום להוצאת צו מניעה עתידי בנושא.
"המכתב כבר נשלח ומשכך מדובר במעשה עשוי", קבע והוסיף כי קידום אישור התוכנית מוקפא על מועד הבחירות. "יובהר: קיימת בעייתיות של ממש במכתב. אולם, נוכח אלה, בנסיבות שנוצרו, אין מקום למתן צו מניעה", ציין.

תאריך:  27/01/2015   |   עודכן:  27/01/2015
+עד 11 יתברר האם יתאחדו מפלגות הימין הקטנות
00:08 28/01/15  |  עידן יוסף

טרם הושגה הסכמה בין מפלגות העם איתנו של אלי ישי ועוצמה לישראל של מיכאל בן-ארי. הדיונים בעניין נמשכים ועד השעה 11:00 אמורה להתקבל החלטה. נראה כי סלע המחלוקת הוא נושא העלייה להר-הבית. ברוך מרזל אמר בראיון ל"גלי ישראל" כי ישנם גורמים ביחד המעכבים חתימה. כפי הנראה כיוון לח"כ יוני שטבון. הרב שלמה אבינר הציע כי הנושא הטעון לא יאוזכר, ורק יוסכם כי המפלגה מקבלת על עצמה את פסיקת הרבנות הראשית לישראל. הרבנות אוסרת עלייה להר. לפי שעה נראה כי הנושא יובא להכרעת הרב מאזוז. מרזל אמר עוד כי הוא חלוק על מרזל בשאלה מי יהיה מקום ראשון ברשימה ומציע את חברו.

+עוצמה יהודית ויחד לא ירוצו במשותף
23:30 27/01/15  |  איציק וולף

מפלגות הימין המזוהות עם הציונות החרדית לאומית - עוצמה יהודית ויחד - לא ירוצו ברשימה משותפת בבחירות לכנסת ה-20. זאת, לאחר שהמשא ומתן בין המפלגות פוצץ על רקע דרישתה של מפלגת יחד ממפלגת עוצמה יהודית לחתום על התחייבות כי אנשי עוצמה יהודית לא יעלו לצמיתות להר הבית ולא יפעלו לעליה להר וכי יצטרפו בכל תנאי לקואליציה של נתניהו על מנת "לקבל תקציבים למוסדות".

+העליון: תחודש ספירת הקולות בליכוד
20:26 27/01/15  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה

קיבל את ערעורו של דיכטר על ההחלטה להפסיק את הספירה החוזרת בקרב בינו לבין חוטובלי על המקום ה-20 ברשימת הליכוד לכנסת

ראוי שרצון הבוחר ייבחן [צילום: פלאש 90]
+השדר החרדי דודי שוומנפלד מצטרף לאלי ישי
19:56 27/01/15  |  עידן יוסף

השדר החרדי דודי שוומנפלד ממגדל העמק הודיע על הצטרפותו לרשימת יחד העם איתנו בראשות אלי ישי. שוומנפלד שידר בתחנת קול ברמה. תכניתו היתה תכנית שיח שהיתה סוערת באופיה. הוא נחשב למקורב לחסידות חב"ד ולרב יצחק דוד גרוסמן. כמו כן שימש בעבר כראש ישיבה לנוער נושר.


מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
נדחתה עתירה לצו מניעה נגד השר אריאל
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות בחירות 2015
מרדכי ליפמן
בנימין נתניהו דומה בעיניי לילד הסותם באצבעו את החור בסכר. האגדה מספרת כי הפעולה הזו הייתה יעילה מאוד. אני קורא לראש הממשלה: סע! והלוואי שתצליח בשליחותך למען עם ישראל
יוסף אליעז
על נסיעת ראש הממשלה לנאום בפני שני בתי הקונגרס    ה'עליהום' על רעייתו שרה נתניהו    מדינת ישראל יכולה להשתבץ בקלות בין המדינות המושחתות    הפיזוזים של לבני ומופז    ומה קורה בצמרת המשטרה?
יניב הלפרין
סרטון של המחנה הציוני מראה את נתניהו מחפש היכרות באפליקציית Tinder ומוצא את יו"ר הבית היהודי    איך זה נגמר? כנסו ותראו
עידן יוסף
יושב-ראש קדימה וממייסדיה לא הצליח להתברג באף רשימה    מפלגת קדימה מתפרקת סופית    פעילותו הפרלמנטרית של מופז כחבר כנסת הייתה נמוכה מאוד
ד"ר אריה אבישור
ישנם מספר אמצעים שיכולים להביא למצב של מפלגות גדולות ויציבות יותר לאורך זמן ותחרותיות יותר בביצועים שלהן ביחס לאזרח    חוקי המשילות הנדרשים בישראל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il