X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
הפארק, שייפתח ביוזמת משרד הכלכלה ומשרד המדע הסיני, צפוי להיפתח במהלך השנה, ויכלול מבנה בסדר גודל של 4000 מ"ר, שיוקצה לחברות ישראליות למגוון של פונקציות החברות ייהנו ממגוון כלים ביניהם, בהם סיוע בגיוס עובדים איכותיים מקומיים, מענקים וסובסידיות לציוד והלוואות בתנאים נוחים
▪  ▪  ▪
חסון. "נחיתה קלה" בשוק הסיני

במסגרת שיתוף פעולה בין לשכת המדען הראשי במשרד הכלכלה ומשרד המדע של סין, הוחלט (יום ה', 29.1.15) על הקמת פארק חדשנות - China Israel Changzhou Innovation Park, אשר יעניק מגוון תמריצים לחברות ישראליות לטובת חדירה קלה לשוק הסיני.
עוד הוחלט על הקמת פלטפורמה, שתלווה באתר אינטרנט, אשר תהווה מרכז לכל המידע, הידע והשירותים של חברות ישראליות המבקשות לבצע שיתופי פעולה בסין, לרבות סוגיות קניין רוחני, אירועים משותפים בארץ ובסין, תוכניות שת"פ לתמיכה במו"פ תוכניות להתאמת מוצרים, שער לחבילת התמיכה של פארק החדשנות ויוזמות עתידיות נוספות.
במסגרת ועידת החדשנות ישראל סין נחתם הלילה הסכם ל-3 שנים בין ישראל לסין, שיאגד פעילויות מגוונות של משרדי ממשלה רבים מול מקביליהם הסינים.
בפארק, שצפוי להיפתח במהלך שנת 2015, יהיה מבנה בסדר גודל של 4000 מ"ר, שיוקצה לחברות ישראליות למגוון של פונקציות (משרדים/ייצור/מעבדות/שטחי עבודה). כמו-כן, הפארק יעניק לחברות הישראליות מגוון כלים ביניהם גם סיוע בגיוס עובדים איכותיים מקומיים, מענקים וסובסידיות לציוד, הלוואות בתנאים נוחים.
תהליך הכניסה לפארק יהיה באמצעות הגשת בקשה למתימו"פ, זרוע הביצוע של המדען הראשי, תבוצע הערכה מקצועית ויקבל אישור מהפארק. במועד זה החברה תהיה רשאית לנהל את המו"מ מול הפארק על בסיס עקרונות שנקבעו מראש.
שר המדע הסיני וואן גאנג ציין בנאומו את הסכמי המו"פ הפוריים בין ישראל לסין ברמה הפדראלית, ברמה המחוזית ועם פרובינציות וערים מובילות ואמר כי הדבר מאפשר שת"פ בחדשנות ברמות מגוונות. כמו-כן, הוא הוסיף כי ראוי לציין את חשיבות הגברת השת"פ בנושאי קניין רוחני וכי ממשלת סין נוקטת צעדים מתאימים בנושא. לדבריו, בסין יש הערכה רבה לתעשיה הישראלית ולחדשנות בה וכי יש לתת סביבה נוחה לפעילות חברות ישראליות בסין. דוגמה לכך היא מיזם הפיילוט במסגרת China Israel Changzhou innovation park באמצעות השת"פ בין MOST, סוכנות החדשנות הסינית, לשכת המדען הראשי וממשלת גיאנגסו.
בהמשך חתמו סגן שר המדע הסיני והמדען הראשי, אבי חסון על הצהרה אודות מרכז ישראל סין לחדשנות.
אבי חסון, המדען הראשי, אמר בטקס: "משרד הכלכלה יחד עם החברים טובים והקרובים שלנו מהמשרד הסיני למדע והטכנולוגיה, גאים להכריז על הקמת מרכז החדשנות סין-ישראל. המרכז ישמש פלטפורמה מקיפה לשיתוף פעולת בתחום החדשנות - מתן שירותים מקצועיים בנושאי IP, מגוון של כלים לתמיכה, פלטפורמה למציאת והתאמת שותפים עסקיים וגישה למידע על היוזמה המשותפת החדשה שלנו, China-Israel Changzhou Innovation Park - כלי ייחודי אחר שמטרתו לסייע לחברות ישראליות ’נחיתה רכה’ וחדירה קלה לשוק הסיני.
"המרכז יהיה מבוסס על אתר אינטרנט מקיף וינוהל על-ידי מתימו"פ ו-CSTEC. אנו בטוחים כי יוזמה זו, יחד עם הוועדה שלנו, כמו גם שיתוף הפעולה החדש שלנו עם פרק Changzhou, תעזור לגשר על פערים ולתת דחיפה משמעותית לשיתוף הפעולה בין סין לישראל במו"פ וחדשנות טכנולוגית. שנת 2015 תאופיין ברצון הדדי חזק שמטרתו לחזק את מערכת היחסים בין שתי המדינות שלנו. אני גאה בכך שישראל הוזמנה להיות אורחת הכבוד בכנס החדשנות השנתי בשנחאי בנובמבר. קיבלנו את ההזמנה הזאת בכבוד ואין ספק שאירוע הזה יהיה עוד קרש קפיצה בשיתוף פעולת החדשנות בין ישראל לסין", הוסיף המדע"ר.

תאריך:  29/01/2015   |   עודכן:  29/01/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
”פארק חדשנות” יסייע בכניסה ישראלית לשוק בסין
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יפעת גדות
רוצה לעשות קעקוע    הבת מתלהבת    לא מרגישה שיש לה אומץ לעשות מתיחת פנים
איתמר לוין
אזרח שלח בפייסבוק תמונה ונ"צ של נפל מרגמה - ונענה שעליו להתקשר למוקד 100    היועץ המשפטי של המשטרה: באירוע מסכן חיים לא צריך להתעקש על פנייה למוקד; הוער והופקו לקחים
יצחק דנון
עתרה נגד הוראת האוצר, שאסר עליה להשתמש בשירותיו של קבלן משנה לאספקת שירותי מחשוב למשרדי ממשלה; מזהירה מפני הפסדים כבדים
עופר וולפסון
הקצין בן ה-25 שנהרג אמש בתקיפת חיזבאללה סמוך לגבול לבנון הובא למנוחות בהר הרצל    הותיר אחריו אישה ובן תינוק    "היה בן אדם ענק, מלח הארץ, לוחם גדול"
הדי כהן
חברת ייעוץ אמריקנית ששכרה רשות החשמל קובעת שבמשך 12 שנה לא עודכנו תעריפי ההולכה, החלוקה והאספקה של חברת החשמל    רשות החשמל: "במשך שנים הנתונים שנמסרו על-ידי חברת החשמל סבלו מחוסר אמינות"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il