X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
הקונים, חציים משקיעים, מצפים לרווחי הון עם הפעלת עיר הבה"דים צבי פוקס רכש את המגרש מרמ"י ב-110 אלף שקל לדירה דירות 5 חדרים - 2.2 מיליון שקל בהוד השרון, 1.6 מיליון שקל בחדרה "הציבור איבד את אמונו בכל ההכרזות על הוזלה"
▪  ▪  ▪
פרויקט אירוס ירוחם [צילום: יח"צ]

היזם צבי פוקס מכר 50 מתוך 60 הדירות שהוא בונה בשכונה חדשה בירוחם. לא נמסר מתי החלה המכירה. דירות 4 חדרים בקומה ראשונה נמכרו ב-825 אלף שקל, ודירות 5 חדרים בקומה ראשונה נמכרו ב-875 אלף שקל. דירות גן נמכרו ב-975 אלף שקל. בפרויקט 10 בניינים בני 6 דירות.
חברתו של פוקס רכשה את המגרש מרשות מקרקעי ישראל בסוף 2011, אחרי שבספטמבר זכתה במכרז למכירת המגרש. החברה שילמה 6.7 מיליון שקל, כולל פיתוח, שהם כ-110 אלף שקל בממוצע לדירה. הצעתו הייתה היחידה במכרז. כמה חדשים קודם לכן רכש פוקס מרמ"י מגרש סמוך, ל-40 דירות. הוא שילם כ-3 מיליון שקל, כולל פיתוח. לא נמסר אם כבר בנה את הדירות ומכר אותן.
פוקס אומר, ש-50% מהקונים הם משקיעים, המצפים ככל הנראה להתייקרות הדירות ואפשרות לרווחי הון. הסיבה העיקרית לביקוש לדירות: משרד הביטחון בונה את קריית ההדרכה (עיר הבה"דים) במרחק 12 ק"מ מירוחם, וקיימת הערכה שרבים ממשרתי הקבע בצה"ל יקנו דירות בירוחם.

קרן פלס קנתה דירת 5 חדרים בחדרה

  • הוד השרון: קרסו נדל"ן מכרה עד היום כ-170 מתוך 208 דירות שהיא בונה בשלושה מגדלים בני 20 קומות. דירת 5 חדרים בקומה ראשונה מוצעת למכירה ב-2.2 מיליון שקל.
  • חדרה: הזמרת קרן פלס, 36, ובן זוגה הדוגמן נועם טור, 32, רכשו במשותף מהקבלנים עמרם אברהם ואפרים שקדי דירת 5 חדרים בקומה 8 של אחד המגדלים שהיזמים בונים מול חוף הים הם שילמו, על-פי הערכה, כ-1.6 מיליון שקל.
  • קריית אתא: חברת שרביב מכרה בינואר וילה בת 146 מ"ר, על מגרש בן 250 מ"ר, ב-1.71 מיליון שקל. כן מכרה בחודש האחרון 9 דירות באותו פרויקט, כולל דירת 5 חדרים ב-1.4 מיליון שקל. שרה אילין, סגנית המנכ"ל: "מאז ההחלטה על הבחירות איבד הציבור את אמונו בכל ההכרזות להוזלת הדירות. הביקוש הולך וגובר, בעיקר של זוגות צעירים שישבו על הגדר וחיכו לפטור ממע"מ".

תאריך:  01/02/2015   |   עודכן:  01/02/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 קרן פלס / Keren Peles
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
הסופר עמוס עוז מתריע מפני מדינה ערבית מהים ועד לירדן אם לא תהיינה שתי מדינות - יהודית ופלשתינית - זו לצד זו    "הדרך היחידה למנוע מדינה ערבית היא דיקטטורה עם סממנים גזעניים, שתדכא גם ערבים וגם את מתנגדיה היהודים"
איציק וולף
משרד המשפטים הודיע כי לאחר הבחירות יזומנו לחקירה ארבעה ח"כים נוספים שחשודים בהעברת תקציבים ציבוריים למקורבים    במפלגת יש עתיד מאשימים את המשטרה בכניעה ללחץ פוליטי    ח"כ מיקי לוי: כל בר דעת מבין שככל שדוחים את החקירה גובר החשש לשיבוש הליכים ותיאום עדויות
איתמר לוין
מתנגדים להחלטה לפיה המועמדים להתמחות ייאלצו להשיב בו במקום להצעות שיקבלו    מזהירים: ההחלטה תפגע בראש ובראשונה במגזר הציבורי, שכן המגזר הפרטי מציג ראשון את הצעותיו
יצחק דנון
בית המשפט המחוזי בירושלים מתבקש לקבוע, כי נוכחותו של עורך הדין - שלטענת התובע והמומחה רק תרגם את תלונות מרשו - אינה מצדיקה את הפסילה
מחלקה ראשונה
לשכת העיתונות הממשלתית שלחה לעו"ד חיים שטנגר המנהל נגדה מאבק משפטי לקבלת תעודת עיתונאי, אישור תעודה - חסרת כל תוקף. תוקף התעודה שהונפק - 21.1.2015 כבר פג
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il