X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
התובעים: אייל פודהוהצר, בנו של מנכ"ל טמפו לשעבר, העביר לאביו שלא כדין מניות שהחזיק בנאמנות בחברה שרכשה קרקע במונטנגרו
▪  ▪  ▪
מונטנגרו. רכשו קרקע ב-37 מלש"ח

שותפים במיזם נדל"ני במונטנגרו טוענים, כי אייל פודהורצר -איש עסקים הפועל בתחום הנדל"ן ובנו של משה פודהורצר, לשעבר מנכ"ל טמפו - העביר ללא ידיעתם ואישורם מניות בחברה לידי אביו, וכך העביר לו את השליטה במיזם.
בתביעה, שהוגשה לבית המשפט המחוזי בתל אביב, נאמר, כי בשלהי 2006 התקשרו אייל פודהורצר ויעקב ורצהיזר - הפועלים יחדיו בתחום הנדל"ן בקפריסין - בהסכם מקדמי לרכישת קרקע למגרש גולף ומאות יחידות דיור במונטנגרו, ולאחר מכן פעלו להשגת מימון וגיוס משקיעים לביצוע עסקה זו במשותף.
פודהורצר וורצהיזר, מנהלה של חברת גל-סב, גייסו כמשקיע את עו"ד שלמה חכים, שעמד בראש קבוצת משקיעים בפרויקטים קודמים שביצעו השניים ושימש כעורך דינם. בנוסף גויסו כמשקיעים פאסיביים השותפות חוף השמש ייזום והשקעות, וחוזה זילברשטיין מאורוגוואי, שהשקיעו בעבר במיזמים שלהם בקפריסין. כל המשקיעים בעסקה פעלו באמצעות קבוצת סיטרה.
לדברי התובעים, מניות החברה המונטנגרית באמצעותה נרכשה הקרקע הוחזקו במלואן על-ידי אייל פודהורצר בחלקים שווים עבור אביו ועבורם, וזאת לנוכח האמון הרב שניתן באייל כנאמן למרות שאביו הוא הצד השני לעסקה. הפרויקט נתקע בשל משבר הסאב-פריים ממנו טרם התאוששה כלכלת מונטנגרו, וגם כיום לא ניתן לממש את הקרקע במחיר סביר.
בתביעה, שהוגשה באמצעות עו"ד ליאור להב, נאמר, כי ביולי 2013 שלח אייל דוא"ל לחכים בו ציין לראשונה, כי אביו הוא בעל המניות הגדול בחברה המונטנגרית ומחזיק ב-70% ממניותיה. לאחר שחכים כפר בטענה זו הודיע אייל כעבור מספר חודשים, כי עוד בשנת 2009 העביר מניות לאביו וכי הוא מחזיק בנאמנות עבורם רק ב-30% ממניות החברה.
לדברי התובעים, משה הבהיר לוורצהיזר, כי אם התובעים יקטו בהליך משפטי להשבת המניות לידיהם - הוא יפעל למימוש המשכנתה הרשומה לטובתו על הקרקע. לדברי התובעים, הואיל והקרקע נרכשה ב-37 מיליון שקל, מתוכם הם השקיעו 10 מיליון שקל, נקל להבין מהי תוצאת מעשיהם של פודהורצר.
בית המשפט מתבקש להצהיר, כי אייל הפר את הסכמי הנאמנות, מחצית הזכויות בחברה שייכות להם, וכי למשה אין כל זכות למימוש המשכנתא. בנוסף מתבקש בית המשפט להורות על פיטוריו של אייל מתפקידו כנאמן ולמנות לו מחליף לפי בחירת התובעים, אשר יחזיק ב-50% ממניות החברה.

תאריך:  06/02/2015   |   עודכן:  06/02/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
תביעה: משה פודהורצר השתלט על מיזם בחו"ל
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
גורמים בקונגרס האמריקני גילו שבשבוע הבא צפוי הנשיא האמריקני להגיש בקשה לשימוש בכוח צבאי נגד המדינה האיסלאמית    ירדן הודיעה כי התקיפות שביצעה ביממה האחרונה הן רק תחילת פעולת התגמול נגד דאעש
עידן יוסף
יחליף בתפקידו את מפקד הגיס הצפוני היוצא, אלוף נועם תיבון
יוני בן-מנחם
אירן הכינה סרט על נביא האיסלאם מוחמד והדבר מעורר התנגדות עזה בעולם האיסלאם הסוני    במצרים רואים בסרט חלק מניסיונה של אירן להפיץ את השיעה במצרים
עידן יוסף
מעל 20 ערבים ארבו לישראלי שנסע ליד האוניברסיטה העברית ברכב ממוגן    נזק כבד נגרם לרכב    יום קודם הושלך בקבוק תבערה לבית ישראלי
עידן יוסף
היועמ"ש לממשלה מתנגד לדרישת השר לביטחון פנים לבדיקת פוליגרף לפני מינוי בכירי משטרה - ניצבים ותתי-ניצבים    יישאלו בין היתר אם ביצעו עבירות מין
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il