X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
הסתכמו ב-1.5 מיליון דולר ההפסד הנקי ברבעון: 5.5 מיליון דולר לעומת הפסד של 3.5 מיליון דולר ברבעון המקביל החברה מכרה 31 מערכות ברבעון לעומת 6 ברבעון המקביל
▪  ▪  ▪
מכשיר rewalk [צילום: ארגו מדיקל]

ReWalk Robotics Ltd פרסמה (יום ה', 13.2.15) את התוצאות הכספיות שלה לתקופות של שלושת ו-12 החודשים שהסתיימו ב-31 בדצמבר 2014.
סך ההכנסות היה 1.5 מיליון דולר ברבעון הרביעי של 2014, עלייה של 283% לעומת 400 אלף דולר ברבעון הרביעי של 2013, בגלל עלייה במכירות של מערכות ReWalk ברבעון הרביעי של 2014. ברבעון הרביעי של 2014 נמכרו 31 מערכות ReWalk לעומת שש מערכות ReWalk שנמכרו בתקופה המקבילה בשנה שעברה.
ההפסד הגולמי ברבעון הרביעי של 2014 היה חצי מיליון דולר לעומת הפסד גולמי של 100 אלף דולר ברבעון הרביעי של 2013. זה היה בעיקר בגלל הוצאה חד-פעמית שקשורה להחזר המוקדם, עם הנחה, של מענק נושא תמלוגים לקרן BIRD בסך חצי מיליון דולר ברבעון הרביעי של 2014, שישפר את שולי הרווח הגולמי ב-2015. שולי הרווח הושפעו גם ממחירי מכירה ממוצעים נמוכים יותר מחוץ לארה"ב שקשורים לפעילות הספציפית להקמת מרכזי הכשרה בשווקים נבחרים בהרחיבנו את הנוכחות הג"ג שלנו.
סך ההוצאות התפעוליות ברבעון הרביעי של 2014 היה 4.8 מיליון דולר, לעומת 2.6 מיליון דולר ברבעון הרביעי של 2013, והוא משקף את ההשקעה המוגדלת של החברה במשאבי מכירות, שיווק ומחקר ופיתוח ואת העלות המוגדלת של להיות חברה ציבורית.
ההפסד הנקי היה 5.5 מיליון דולר ברבעון הרביעי של 2014 לעומת 3.5 מיליון דולר ברבעון המקביל בשנה שעברה. ההפסד הנקי Non-GAAP, לא כולל הוצאות שקשורות להחזר המענק של קרן BIRD שצוין לעיל והוצאות שלא במזומן על שכר על בסיס מניות, היה 4.6 מיליון דולר ברבעון הרביעי של 2014 לעומת הפסד הנקי Non-GAAP של 2.7 מיליון דולר ברבעון המקביל בשנה שעברה.
עוד מסרה החברה כי שני המבטחים האמריקנים הפרטיים הראשונים, בהתקשרות באמצעות פיצויי עובדים, אישרו כיסוי למערכת האישית של ReWalk. המוסד הסוציאלי הגרמני לביטוח תאונות, הוא מבטח פיצויי עובדים הגרמני הראשון שהודיע על תוכנית שיפוי למערכת האישית של ReWalk.
15 מרכזי הכשרה נוספו ברבעון הרביעי של 2014: שמונה בארצות הברית, ארבעה באירופה, אחד בטאיוואן, אחד בניו-זילנד ואחד באוסטרליה. מינהל המוצרים הרפואיים ("TGA") של אוסטרליה אישר את המערכות של ReWalk לשיקום ולשימוש ביתי. הובטח הסכם הפצה באוסטרליה עם Making Strides.
קווין וו. הרשברגר, לשעבר החשב ומנהל חשבונאות ראשי בחברת NxStage Medical Inc., מונה למנהל כספים ראשי. עמי קרפט מונה לתפקיד החדש של מנהל כללי של הפעילות של ReWalk בישראל.
"2014 הייתה שנה של ציון דרך עבור ReWalk, שבלטו בה שני אירועים חשובים. קיבלנו את אישור ה-FDA עבור מערכת ReWalk שלנו כשלד החיצוני הממונע היחיד שאפשר לשווק אותו באופן חוקי בארה"ב. אנחנו נלהבים לספק לאנשים שמרותקים לכסאות גלגלים גישה למערכת ReWalk לשימוש יומיומי בבית ובקהילה שלהם, שם הם הכי צריכים אותה", אמר לארי ג’סינסקי, מנהל העסקים הראשי. "בנוסף, חיזקנו משמעותית את המאזן של החברה באמצעות ההנפקה המוצלחת שלנו, שהגדילה את הגמישות הפיננסית שלנו".
"אנחנו ממשיכים להבטיח שיפוי על בסיס של כל מקרה לגופו למערכות האישיות של ReWalk בארה"ב ובגרמניה, ובונים את התשתית שלנו כדי לתמוך בצמיחה המתמשכת. זה כלל הרחבת צוות השיפוי שלנו, שעוזר לאנשים שעומדים בדרישות להשיג תשלום עבור המערכות שלהם, וגם הרחבת עובדי השירות וההדרכה הקלינית שלנו".
"אנחנו מצפים שההשקעה המתמשכת שלנו במרכזי הכשרה ברחבי העולם תתמוך בנוכחות הבינ"ל הגדלה של ReWalk ותשמש כערוץ איתן להשמת עוד מערכות אישיות בבתיהם של משתמשי ReWalk. נמשיך לבצע באגרסיביות את האסטרטגיה שלנו בכל השווקים שלנו כדי לבנות ערך לבעלי המניות וללקוחות שלנו כאחד", סיכם ג’סינסקי.

תאריך:  13/02/2015   |   עודכן:  13/02/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ReWalk: ההכנסות ברבעון הרביעי עלו ב-283%
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עופר וולפסון
במסמך שהוגש לבית המשפט הפדרלי, פרננדז, שר החוץ הקטור טימרמן, חבר פרלמנט ותומכי ממשלה אחרים, חשודים רשמית בניסיון להסיר בכירים אירניים מרשימות האינטרפול בהסכם משנת 2013, בתמורה להטבות סחר
עמירם ברקת
הדירוג נותר על רמה של A+    האנליסטים צופים כי הכלכלה תחזור לצמיחה הגבוהה מ-3%    האתגרים: מחירי הדירות, חוסר היציבות כתוצאה מהסכסוך הישראלי-פלשתיני וסיכונים גאו-פוליטיים אחרים שעלולים להרתיע משקיעים זרים
עופר וולפסון
מפרסמים סקירת סוף שבוע וממשיכים לראות את ההשקעה במניות כהשקעה המועדפת לנטילת סיכון למרות שרמת התמחור כבר אינה נמוכה. מניות אנרגיה גלובליות מומלצות
עופר וולפסון
בעקבות התוצאה הבורוסות באירופה עולות אך האירו יורד ונסחר ברמה של 1.1340 דולר לאירו
עופר וולפסון
הפרופסורים אריאל הירשפלד ואבנר הולצמן נענו בחיוב לפניית משרד החינוך וישובו לשמש חברים בוועדת פרס ישראל לספרות יפה    מספר שופטים נוספים ישובו לתפקיד
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il