X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
בטקס בלשכת ראש הממשלה הוענקו דרגות רב אלוף לרמטכ"ל החדש גנץ: קיבלתי את צה"ל כפיקדון לפני ארבע שנים לעבדו ולשמרו איזנקוט: צה"ל בפיקודי יעמיד את המוכנות, את היכולת המבצעית ואת החוסן הערכי בראש סדר העדיפות
▪  ▪  ▪
ראש הממשלה עונד לאיזנקוט דרגת רב אלוף [צילום: דו"צ]

בטקס רשמי שהתקיים (יום ב', 16.2.15) בלשכת ראש הממשלה בירושלים העניקו ראש הממשלה, בנימין נתניהו, ושר הביטחון, משה יעלון, דרגות רב אלוף לרמטכ"ל החדש, גדי איזנקוט, אשר נכנס היום לתפקידו.
הרמטכ"ל היוצא, רב אלוף בני גנץ, הודה בנאומו לראש הממשלה, לשר הביטחון ולמטה הכללי של צה"ל. "קיבלתי את צה"ל כפיקדון לפני ארבע שנים לעבדו ולשמרו. ביצרנו היטב את גבולותינו. התאמנו מענה בכל הגדרות והבטחנו את המוכנות לכל תרחיש בכל עת. פעלנו בעוצמה ככל שנדרשנו והמוכנות הוכיחה את עצמה שוב ושוב בזירות השונות", אמר. הוא ציטט את המשורר יהודה עמיחי ואמר ששתי הדברות 'השתנה' ו'לא תשתנה' המופיעות בשירו של המשורר הירושלמי הובילו את צה"ל בארבע השנים האחרונות שהתאפיינו בשינויים דרסטיים במזרח התיכון ובסדר העדיפויות הפנימי במדינת ישראל.
הרמטכ"ל הנכנס, איזנקוט, ציין גם הוא את השינויים שעובר המזרח התיכון. "המזרח התיכון משנה פניו לבלי הכר ומתאפיין בנפיצות ובחוסר יציבות. צה"ל בפיקודי יעמיד את המוכנות, את היכולת המבצעית ואת החוסן הערכי בראש סדר העדיפויות כדי שנוכל בכל עת להפעיל את העוצמה הנדרשת ולהבטיח את שלומם ובטחונם של אזרחי מדינת ישראל", אמר והוסיף כי רק צבא חזק, מוכן ונחוש למלא ייעודו להתריע אויב, להרחיק לחימה, להגן ולנצח. "ה' עוז לעמו יתן, ה' יברך עמו בשלום", חתם את נאומו.
שר הביטחון, משה יעלון, ציין בנאומו כי ישנה חשיבות לכך שהרמטכ"ל צועד על-פי מצפן ומצפון גם אם דעתו אינה נוחה לדרג הממונה. "הצורך במפקד אשר מבין את גודל המשימה ועוצמת האחריות שמונחת על כתפיו, ואת מחויבותו, בראש ובראשונה, למדינתו ולעמו", ציין והוסיף כי הן המפקד היוצא, רב אלוף בני גנץ, והן המפקד הנכנס, רב אלוף גדי איזנקוט, מהווים בעיניי אות ומופת לדמותו של הרמטכ"ל.
יעלון פנה לרמטכ"ל היוצא, בני גנץ, וציין כי כשר ביטחון, ידע שיש לו על מי לסמוך. "במהלך מבצע "צוק איתן" הובלת את צה"ל להכות את חמאס וארגוני הטרור האחרים, ועשית זאת באופן חסר פשרות, תוך הבנת התמונה הכוללת, באחריות ובשיקול דעת, בנחישות ובעוצמה", אמר.
לרמטכ"ל הנכנס, רב אלוף איזנקוט, אמר יעלון כי לאחר הטקסים יחוש לפתע את גודלה של האחריות שהונחה היום על כתפיו. "אתגרים עצומים ניצבים בפניך, ואני בטוח כי תדע לעמוד בהם. מדינת ישראל תוסיף להתמודד בשנים הקרובות עם מדינות, ישויות וארגונים שחותרים לפגוע בה ולשבש את חיי אזרחיה. הם ימשיכו להתעצם, ינסו להצטייד כלי נשק חדישים וקטלניים ולא יהססו להוציא לפועל פעולות טרור קטלניות. צה"ל תחת פיקודך ימשיך לשנות פניו, יתעצם ויתחזק ויביא לידי ביטוי יכולות שעד לפני שנים אחדות היו בגדר חלום רחוק", אמר.

זה שיוצא וזה שנכנס. בני גנץ ואיזנקוט בביקור בכותל [צילום: דו"צ]
תאריך:  16/02/2015   |   עודכן:  16/02/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הרמטכ"ל ה-21: רב אלוף גדי איזנקוט
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
רמטכ"ל
צבא  |  16/02/15 11:00
2
גנץ ויעלון כשלו בניהול !
ראובן גרפיט  |  16/02/15 12:07
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אריאל י. לוין
"צה"ל צריך לסגור יחידות שלא רלוונטיות לאיומים החדשים, להקים יחידות שמתאימות לאיומים אלו"    "לישראל אין אינטרס שהרש"פ תתמוטט; אין כרגע פתרון לסכסוך, ויש לקדם פרויקטים כלכליים"
איציק וולף
ח"כ זהבה גלאון תוקפת את ראש הממשלה בעקבות פרסום סרטון הסיור של המעצב מושיק גלאמין בבית ראש הממשלה    "שרה נתניהו נתנה סקירה יללנית בת רבע שעה; מצג שווא פתטי לקראת פרסום דוח המבקר"
יצחק דנון
חברת בנייה טוענת שהבורר בינה לבין חן ואיתי גינדי הועסק במקביל בפרויקט יוקרה שבבעלות קבוצת גינדי - בני דודיהם של חן ואיתי
איציק וולף
עבד אל פתח א-סיסי הצהיר כי מצרים תגיב על רצח 21 המצרים הנוצרים הקופטים בידי חמושי המדינה האיסלאמית בעיתוי המתאים    הבית הלבן: הרצח מדגיש את הצורך לפתרון פוליטי לקונפליקט בלוב, המצב הנוכחי משרת את קבוצות הטרור
איתמר לוין
קובע שהגישה תמונות והעלתה טענות המהוות פגיעה בכבוד האדם, חדירה בוטה לפרטיות וביזוי של בית המשפט - וכאשר אין בהם כל צורך כדי להכריע בתביעות שהגישה בשם לקוח
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il