X
יומן ראשי
חדשותתחקירים
כתבותדעות
סיפורים חמיםסקופים
מושגיםספרים
ערוצים
אקטואליהכלכלה ועסקים
משפטסדום ועמורה
משמר המשפטתיירות
בריאותפנאי
תקשורתעיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורהלכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונתמיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עתוידאו News1
פורמיםמשובים
שערים יציגיםלוח אירועים
מינויים חדשיםמוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טוריםבלוגרים נוספים
רשימת כותביםהנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישיםפירמות
מוסדותמפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורתאירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומייםאירועים כלכליים
אירועים מדינייםאירועים משפטיים
אירועים פוליטייםאירועים פליליים
אסונות / פגעי טבעבחירות / מפלגות
יומנים אישייםכינוסים / ועדות
מבקר המדינהכל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
הסטראט-אפ שגייס כ-1.2 מיליון שקל פיתח את GameOn Project, סוכן חכם לאיתור משחקי מובייל בהתאמה אישית
▪  ▪  ▪
[צילום: AP]

חברת GOP Project המפתחת ומפעילה מערכת לאיתור משחקי מובייל בהתאמה אישית, השלימה לאחרונה גיוס הון מקבוצת השקעות הון סיכון אוסטרלית בהיקף של 300 אלף דולר (כ-1.2 מיליון שקל). ההון שגויס ישמש את החברה לשיווק ופרסום במטרה להגביר את חדירתו לעוד מדינות וקהלים.
GOP Project הוקמה בינואר 2014 על-ידי ליאור גזית ואסף בלזמוביץ' במטרה לייעל את עולם משחקי המובייל. החברה פיתחה את GameOn Project, סוכן חכם לאיתור ומציאת משחקי מובייל מותאמים אישית. האלגוריתם עליו מבוססת המערכת של GOP יודעת לזהות את טעמו האישי של המשתמש ולהציע בכל פעם משחקי מובייל שיקלעו לטעמו. האלגוריתם מבוסס על חוכמת ההמונים ועל דטה בייס עצום של משחקי מובייל אשר גדל באופן מתמיד, בדומה למערכת הוותיקה "פנדורה" הפועלת בתחום המוזיקה.
בחודש אפריל 2014 השיקה החברה את גרסת הבטא של הסוכן החכם וכיום היא עומדת על עשרות אלפי משתמשים מכל רחבי העולם, כאשר מספר הכניסות למערכת בחודש שעבר עמד למעלה מ-100 אלף.
כיום לחברה יש שיתופי פעולה עם חברות בינלאומיות מובילות, בהן מובפרטנר, מטומי מדיה ודאו-אפ. בימים אלו פועלת החברה במטרה לאתר מפתחי משחקי מובייל המעוניינים להרחיב את מעגל המשתמשים שלהם לצורך שיתופי פעולה.
ליאור גזית, מנכ"ל GOP Project: "אני שמח על הצלחת הגיוס, אשר יאפשר לנו לעמוד ביעדים שהצבנו לעצמנו להרחיב את חדירת GameOn Project בקרב קהלים שטרם נחשפו אליו. משחקי המובייל צומחים באופן מתמיד וטבעי מדי יום, כאשר לצורך ההמחשה ניתן לציין שבאפסטור יש כרגע למעלה מ-300,000 משחקים וכל יום מצטרפים עוד יותר ממאה משחקים חדשים. המשתמשים אינם יכולים להגיע לכל משחק והם בדרך כלל נחשפים רק למשחקים הפופולריים בקבוצות השיוך שלהם. המערכת שלנו יודעת לנצל את חוכמת ההמונים הכלל עולמית ולספק לכל משתמש משחקים ייחודים שככל הנראה הוא לא היה יכול לאתר ובכך להרחיב את חווית הגיימינג במובייל".
תאריך:  16/02/2015   |   עודכן:  16/02/2015
מועדון VIPלהצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
ועד עובדי הרכבת מסר שלמרות הודעתו לפני כשבועיים כי במסגרת העיצומים לא תצאנה רכבות מיוחדות - מתעקשת ההנהלה להטעות את הנוסעים ובניגוד לפרסומיה - הערב לא תצא רכבת מיוחדת למשחק חצי הגמר באצטדיון ארנה בירושלים
עופר וולפסון
עובדי רשות האוכלוסין במזרח ירושלים ובמסוף אלנבי פתחו בשביתה ללא הגבלת זמן על-רקע צעדים חד-צדדיים שנוקטת ההנהלה נגדם    יו"ר מרחב ירושלים בהסתדרות: "הגיע הזמן שמנכ"ל רשות האוכלוסין יתחיל להתייחס אל העובדים וייתן להם תשובות"    יו"ר הוועד: "מכניסים לנו יד לכיס, אך שוכחים שאנחנו כאן כדי לעבוד ויש לנו משפחות לפרנס"
יפעת גדות
28% מהישראלים מתעדכנים מדי יום בחדשות באמצעות אתרי האינטרנט    עלייה חדה (%12+) בשיעור המתעדכנים באמצעות רשתות חברתיות, ירידה (9%-) במספר המתעדכנים באמצעות העיתונים
איתמר לוין
אקזיט אלקטרוניקס תבעה 7.4 מיליון שקל בטענה להפרת הסכם לשיתוף פעולה בייבוא המוצרים מסין    ביהמ"ש: אקזיט היא זו שביטלה את ההתקשרות והסתירה נתונים חיוניים אפילו מן המומחה ששכרה
שירות גלובס
מנהל קרנות הגידור ביל בראוודר, שנחשב בעבר למשקיע הזר הגדול ביותר ברוסיה, מעריך שפוטין הוא האיש העשיר בעולם    "פוטין הקדיש את 8 השנים הראשונות שלו בשלטון לגנוב כמה שיותר כסף"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il