X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
סגן נציב מס הכנסה לשעבר, יחד עם עו"ד שרון נהרי, גברו על 22 מתחרים ירכשו, עם קבוצת פרטיים, מגרש ל-23 דירות בהדר יוסף תל אביב ישלמו 1.33 מיליון שקל לקרקע לדירה לא-גדולה גם השותפה לשעבר, חני הורוביץ, התמודדה
▪  ▪  ▪
[צילום: פלאש 90]

קבוצת רוכשים, בראשות עו"ד זאב יוכלמן וחברת פרמיום, זכתה (יום א', 15.2.15) במכרז של רשות מקרקעי ישראל, ותקנה מגרש ל-23 דירות, בהדר יוסף, צפון תל אביב. הקבוצה תשלם 24.7 מיליון שקל, שהם 1.07 מיליון שקל לקרקע לדירה. המחיר, כולל מע"מ ומס רכישה מגיע ל 1.33 מיליון שקל לקרקע. פרמיום נמצאת בבעלות עו"ד שרון נהרי וצחי שני.
קבוצת יוכלמן-פרמיום מעריכה, שתמכור את 23 הדירות ב-48 מיליון שקל. המדובר בבניין בן 8 קומות, ובקומה העליונה פנטהאוז. הדירות לא-גדולות, 80-70 מ"ר, והמחיר ההתחלתי לדירה בקומה ראשונה - כ-1.5 מיליון שקל. רווחיות הפרויקט מבוססת בין היתר על ההנחה, שאשר יהיה למכור את הפנטהאוז שבקומה העליונה בכ-5 מיליון שקל.
המגרש, ברחוב הדר יוסף פינת קהילת לודג', הוא בן כ-1.2 דונם. המכרז עורר ענין רב, והוגשו 23 הצעות. שמא ממשלתי העריך את שווי המגרש ב-19.15 מיליון שקל. הזוכים ישלמו 29% מעל הערכת השמאי.
יוכלמן היה בעבר סגן נציב מס הכנסה והיועץ המשפטי של מחלקת החקירות, והתפטר לפני מספר שנים כדי להיכנס לעסקי נדל"ן. הוא כבר קנה כמה מגרשים באזור תל אביב והרצליה, חלקם עם יזמת הנדל"ן חני הורוביץ, שהייתה שותפתו, אך השנים נפרדו. פרמיום היא חברת תיווך ויזום מהרצליה, הנמצאת באמור בבעלות נהרי ושני. החברה היא יוצגה במכרז על-ידי עובדת החברה נטע גרצובסקי.
הורוביץ ניגשה גם היא למכרז, והציעה 22.5 מיליון שקל. זו הייתה ההצעה השלישית בגובהה, ואף היא מעל השומה הממשלתית. הצעתה, כמו רבות אחרות שהוגשו למכרז, לא נבחרה, מאחר שיוכלמן-פרמיום הציעו מחיר גבוה.
יזמים אחרים שהגישו הצעות במכרז סבורים, שההצעות שהגישו, הנמוכות מאלו של הזוכים, משקפות את המחיר הריאלי של המגרש, ומבטיחות רווחיות סבירה.

תאריך:  16/02/2015   |   עודכן:  16/02/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 חני הורוביץ
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
יוכלמן-פרמיום קנו מגרש ב-24.7 מיליון
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עופר וולפסון
הסטראט-אפ שגייס כ-1.2 מיליון שקל פיתח את GameOn Project, סוכן חכם לאיתור משחקי מובייל בהתאמה אישית
עידן יוסף
ועד עובדי הרכבת מסר שלמרות הודעתו לפני כשבועיים כי במסגרת העיצומים לא תצאנה רכבות מיוחדות - מתעקשת ההנהלה להטעות את הנוסעים ובניגוד לפרסומיה - הערב לא תצא רכבת מיוחדת למשחק חצי הגמר באצטדיון ארנה בירושלים
עופר וולפסון
עובדי רשות האוכלוסין במזרח ירושלים ובמסוף אלנבי פתחו בשביתה ללא הגבלת זמן על-רקע צעדים חד-צדדיים שנוקטת ההנהלה נגדם    יו"ר מרחב ירושלים בהסתדרות: "הגיע הזמן שמנכ"ל רשות האוכלוסין יתחיל להתייחס אל העובדים וייתן להם תשובות"    יו"ר הוועד: "מכניסים לנו יד לכיס, אך שוכחים שאנחנו כאן כדי לעבוד ויש לנו משפחות לפרנס"
יפעת גדות
28% מהישראלים מתעדכנים מדי יום בחדשות באמצעות אתרי האינטרנט    עלייה חדה (%12+) בשיעור המתעדכנים באמצעות רשתות חברתיות, ירידה (9%-) במספר המתעדכנים באמצעות העיתונים
איתמר לוין
אקזיט אלקטרוניקס תבעה 7.4 מיליון שקל בטענה להפרת הסכם לשיתוף פעולה בייבוא המוצרים מסין    ביהמ"ש: אקזיט היא זו שביטלה את ההתקשרות והסתירה נתונים חיוניים אפילו מן המומחה ששכרה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il