X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
המשקיעה - חברת Epoch Partner Investments - הינה חברת השקעות בינלאומית בעלת קשרים ענפים בתחום הבריאות לאייסקיור טכנולוגיית הקפאה ייחודית לטיפולים בסרטן שד
▪  ▪  ▪
חזי הימלפרב, מנכ"ל אייסקיור [צילום: יח"צ]

חברת השקעות בינלאומית בעלת קשרים ענפים בתחום הבריאות נכנסת להשקעה מיידית בהיקף של 21.2 מיליון שקל בחברת אייסקיור מדיקל.
חברת Epoch Partner Investments תשקיע באייסקיור לפי מחיר של 14 אגורות למניה, הגבוה בכ-50% ממחיר המניה בבורסה, ותחזיק בכ-57.13% מההון המונפק והנפרע של אייסקיור ומזכויות ההצבעה בחברה. אייסקיור רואה ב-Epoch משקיע אסטרטגי בעל ידע וניסיון שיוכל לסייע רבות לחברה בהמשך יישום אסטרטגיית המכירות שלה ובמאמצים למציאת שותפים אסטרטגיים נוספים.
אייסקיור מדיקל עוסקת במחקר ופיתוח של מכשור רפואי לטיפול זעיר פולשני בגידולים בעזרת הקפאה. החברה יישמה ב-2014 מודל עסקי חדש והיא מתמקדת כיום במכירת מערכות IceSense3 ומחטים ייעודיות מתכלות לבתי חולים, מרכזים רפואיים וקליניקות פרטיות, בעוד קודם לכן התבססה החברה על מודל של השאלת מערכות. מאז העברת הדגש למכירה משולבת, הן ישירה והן באמצעות מפיצים, הראתה אייסקיור גידול במכירת מערכות, המושתת, בין היתר, על שימוש בבתי חולים המצטרפים לניסוי בסרטן השד. למערכת ה-IceSense3 אישורי FDA ו-CE הן לטיפול בגידולים שפירים והן לטיפול בגידולים ממאירים בשד.
על-פי הסכם ההשקעה, כנגד סכום ההשקעה תקצה אייסקיור ל-Epoch 151,428,571 מניות רגילות של החברה בנות 0.01 ש"ח ערך נקוב כל אחת במחיר של 14 אגורות למניה, הזהה לזה לפיו בוצע הגיוס האחרון בחברה בנובמבר 2014, וכן 22,714,285 כתבי אופציה שאינם רשומים למסחר, הניתנים למימוש לתקופה בת 36 חודשים ממועד הסגירה כנגד מחיר מימוש של 14 אגורות לכתב אופציה. בהנחה של מימוש כל כתבי האופציה, ניירות הערך המוצעים יהוו כ-60.51% מההון המונפק והנפרע של אייסקיור.
עוד נקבע כי על סדר יומה של ישיבת הדירקטוריון הראשונה לאחר הסגירה יובא לאישור דירקטוריון החברה מינויים של שני מועמדים לדירקטוריון שיוצעו על-ידי חברת Epoch.
השלמת העסקה מותנית, בין היתר, בקבלת אישור האסיפה הכללית לעסקה, קבלת אישור הבורסה לרישום למסחר של המניות המוקצות ומניות המימוש ושאר התנאים כמקובל בעסקות מעיין אלה.
חזי הימלפרב, מנכ"ל אייסקיור, מסר כי "גובה ההשקעה מעיד עד כמה טכנולוגיית ה-cryoablation, המאפשרת ביצוע פעולת הקפאה והרס רקמות בהליך ממוקד ומבוקר, עשויה להוות פריצת דרך בתחום הטיפול בסרטן השד, ובעתיד כפלטפורמה לטיפולים נוספים בעלי פוטנציאל שוק גדול. לחברת Epoch קשרים גלובליים ענפים בתחום הבריאות, ואנו בטוחים כי אלו יועמדו כעת לטובת אייסקיור ויאפשרו את המשך יישום התוכנית האסטרטגית שלנו, ובכלל זה המשך צמיחה, כניסה לשווקים חדשים ומציאת שותפים אסטרטגיים. ההשקעה תעניק לאייסקיור את המשאבים הדרושים להמשך יישום אסטרטגיית המכירה של מערכות ה-IceSense3, לצד קידום פעילותנו הקלינית. אנו משוכנעים כי בהובלת Epoch נדע לנצל את הטכנולוגיה החדשנית והייחודית שלנו ואת היתרונות שEpoch - מביאה איתה לטובת הצבת והשגת יעדים קליניים ועסקיים בפרקי זמן קצרים יותר".
כיום מוכרת אייסקיור את מערכות ה-IceSense3 להשמדת גידולים בשד, בין היתר בבתי חולים, מרפאות פרטיות ומרכזים רדיולוגיים ברחבי ארה"ב. בנוסף נעשה שימוש במערכות של אייסקיור גם לטיפול בסרטן שד ובסרטן ריאות במסגרות שונות ביפן ובארה"ב. בנוסף, החברה מקיימת ניסוי קליני רב מרכזי בארה"ב לטיפול בטכנולוגיית ה-CRYOABLATION (הקפאה) בגידולים סרטניים בשד.

תאריך:  17/02/2015   |   עודכן:  17/02/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עופר וולפסון
על-פי דוח שהתקבל מ-NASI, סך העתודות המוכחות 1P של גז טבעי במאגר עומדות על 6,995.9 BCF וסך העתודות הצפויות הינו 2,656.9 BCF
איתמר לוין
בא-כוחו של מרזל: הוא השתנה מאז שהביע תמיכה בעמדותיהם של כך וכהנא    השופטים: יהודים צריכים להיות מאוד זהירים באמירות לפיהן "רוב הערבים תומכים בטרור"
אלעזר לוין
המוכרת: בנייני העיר הלבנה, שרכשה את הבניין ב-14 מיליון שקל    ויה נדל"ן, בראשות עו"ד ניר לוי, רכשה את הבניין בעבור קבוצת רכישה    כל 29 הדירות נמכרו מראש, בכ-1.5 מיליון שקל לדירת שני חדרים    עסקת מימוש נוספת ל"עיר הלבנה"
יצחק דנון
טוען שהמשטרה ביטלה את רשיון העסק שלו וסירבה להנפיק אותו מחדש, לאחר שחתם על הסכם עד מדינה נגד קצין במרחב יפתח החשוד בקבלת שוחד
איציק וולף
המשנה ליועץ המשפטי לממשלה השיב על פניית ח"כ יחימוביץ' וציין כי כל החלטה שתתקבל בתקופה זה תתקבל בהתאם לכללים החלים על ממשלה יוצאת כפי שהתווה היועץ המשפטי לממשלה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il