X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
בימים אלו החל הליך איתור מנכ"ל חברת-הבת שתעסוק במסחר ובפיתוח במתחמי רכבת ישראל במסגרת חברת-בת חדשה
▪  ▪  ▪
הדמיית פיתוח מתחם הרכבת בלוד

"פיתוח מתחמי רכבת ישראל בע"מ", חברת-הבת למסחר ולפיתוח של רכבת ישראל, אשר הוקמה ביולי 2014, בעקבות החלטת הממשלה, מחפשת מנכ"ל כדי להתחיל לפעול.
חברת-הבת, שתפעל על בסיס כוח אדם צר - כ-10 עובדים בלבד, תהיה באחזקה מלאה (100%) של רכבת ישראל ובעלת יכולת ליצור שותפויות עם גורמים פרטיים רלוונטיים.
מטרת החברה היא למצות את הפוטנציאל הכלכלי המשמעותי הטמון בתחנות הרכבת ובמתחמים השונים שנמצאים לצידן והם בבעלות החברה. זאת, תוך שיפור השירות לנוסעים, באמצעות הרחבת מעגל השירותים הקיימים בתחנות הרכבת, כמקובל בעולם. כתוצאה מכך, צפויות הכנסות רכבת ישראל לגדול משמעותית ולהביא להפחתת היקפי התמיכה הממשלתית. הרווחים מפעילות זו יופנו לפיתוח רכבת ישראל.
משימותיה העיקריות של חברת-הבת:
  • פיתוח וייזום מסחרי של מתחמי הרכבת והמתחמים המשולבים - בהתאם לחתימת התיקון להסכם המקרקעין משנת 2004.
  • יצירת שותפויות עסקיות עם גורמים מהמגזר העסקי המתמחים בפיתוח נדל"ן מסחרי להקמה וביצוע פרויקטים אלו.
  • קידום התוכנית בין חברת רכבת ישראל ומינהל מקרקעי ישראל ("תכנון משותף"), הכוללת 30 פרויקטים בכל הארץ.
  • ביצוע בדיקות היתכנות לכ-15 פרויקטים נוספים לפיתוח וייזום מסחרי עסקי.
חברת-הבת לפיתוח ולמסחר תוביל את מימוש ההסכם שחתמה אשתקד רכבת ישראל עם רשות מקרקעי ישראל, לפיתוח מתחמי תחנות הרכבת. ההסכם צפוי להביא להקמת מרכזי תעסוקה ומסחר בתחנות הרכבת ברחבי הארץ כולה.
ההערכה היא כי בהתאם להסכם החדש, במהלך העשור הקרוב, תקדם חברת-הבת של רכבת ישראל פיתוח מקרקעין בתחנות הרכבת השונות, בהיקף כולל של כ-7 מיליון מ"ר, עם צפי הכנסות של כמיליארד שקלים וחצי והכנסות שוטפות של כ-400 מיליון שקלים בשנה.
פעילות חברת-הבת תאפשר את הגדלת רווחיה של חברת רכבת ישראל שיופנו לטובת המשך קידום תוכנית הפיתוח של החברה.
לדברי מנכ"ל רכבת ישראל, המשמש גם כיו"ר "פיתוח מתחמי רכבת ישראל בע"מ", בעז צפריר: "גיוס מנכ"ל והפעלת חברת-הבת לפיתוח ומסחר, הינו צעד משמעותי לחברת רכבת ישראל ולמדינה. חברת-הבת צפויה לבצע מהפך בתפיסת תחנות הרכבת, כפי שהן היום, והדבר צפוי להביא אליהן באופן אינטגרלי שירותי מסחר, בנייני משרדים ולאפשר פתרונות נגישים וגמישים לציבור. היכולת של רכבת ישראל להגדיל את רווחיה השוטפים ממרכזי המסחר תאפשר לחברה לנתב את הרווחים בחזרה לטובת המשך פיתוח תשתיות הרכבת והשירות".

תאריך:  17/02/2015   |   עודכן:  17/02/2015
+פורסם המכרז לחישמול תשתית הרכבת
22:34 17/02/15  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

מכרז התשתיות הגדול בישראל יצא לדרך  ▪  רשאיות להשתתף בו חמש חברות שזכו במכרז

[צילום: עיריית חיפה]

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
חברת הפיתוח של הרכבת מחפשת מנכ"ל
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות תחבורה ציבורית
יצחק דנון
חברת תשתיות נפסלה מביצוע עבודה בתחנה ברמלה משום שאחד מעובדיה הוא אחיו של סגן מנהל אגף ברכבת - ומבקשת מבית המשפט להתערב
יצחק דנון
החברה שסיפקה את מכשירי התיקוף בפיילוט לפרויקט מבקשת מבית המשפט לבטל את המכרז של דן לבחירת ספק שיחליף אותה בהמשך הדרך
עידן יוסף
ועד עובדי הרכבת מסר שלמרות הודעתו לפני כשבועיים כי במסגרת העיצומים לא תצאנה רכבות מיוחדות - מתעקשת ההנהלה להטעות את הנוסעים ובניגוד לפרסומיה - הערב לא תצא רכבת מיוחדת למשחק חצי הגמר באצטדיון ארנה בירושלים
עידן יוסף
הרשות תבדוק האם פירוק הפרויקט למכרזונים והעברת הניהול לחברת PB נעשה בהתאם לנהלים והאם היה נגוע במניעים זרים    השר כ"ץ מתחייב על לוחות הזמנים למרות שבעוד חודשים אחדים יתחלפו השרים
עידן יוסף
הסיכוי שתלונות נגד מפעילי תחבורה ציבורית שפגעו בנוסעים יבשילו לכדי כתבי אישום ושהנפגעים יפוצו קטן מאוד    למרות שהייתה למשרד התחבורה סמכות לכך - מס' כתבי האישום פחת פי 20.5    הסיבה: התרשלות וזלזול מצד משרד התחבורה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il