X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
חברת נעליים טוענת שסטרשנוב מנסה להיפטר מבוררות שהמשכה נכפה עליו בידי בית המשפט, על-ידי יצירת עינוי דין ונטילת החוק לידיו
▪  ▪  ▪
סטרשנוב. ארבע שנים

הבורר מעל בתפקידו, לקח את החוק לידיו בניגוד לדין, משהה את הליכי הבוררות באופן הגורם להפרת אמונים ועינוי דין של ממש למבקשת, והכל עד כדי הבאתה לאבד את אמונה במוסד הבוררות אשר גרם לה עוול בלתי ישוער. טענות קשות אלו נגד השופט בדימוס אמנון סטרשנוב מעלה (יום א', 1.3.15) חברת קאמאו שיווק נעליים, בבקשתה מבית המשפט המחוזי בתל אביב להורות על העברתו של סטרשנוב מתפקידו כבורר בסכסוך בינה לבין יהודית ואליק טל.
בין הצדדים, שהיו שותפים בניהול רשת חנויות נעליים באילת, ניטש מאבק משפטי ארוך שנים. לדברי המבקשת, סטרשונב התהדר בתחילת הליך הבוררות בכך שיסיים אותה בתוך חודשיים-שלושה, אולם הבוררות נמשכת ארבע שנים וניתנו עשרות החלטות, סטרשנוב מינה רואה חשבון חוקר מטעמו ששכרו הסתכם ב-200,000 שקל ולפני שנה ניתן פסק בוררות חלקי.
טל הגישו בקשה לביטול פסק הדין החלקי ולהעברתו של סטרשנוב מתפקידו, אולם בקשתם נדחתה ופסק הדין החלקי אושר ברובו למעט מספר נושאים מצומצם שהוחזרו לסטרשנוב להמשך דיון. לדברי המבקשת, תוך כדי הליכי הבוררות החליט סטרשונב, כי קצה נפשו מהתנהלותם טל, נוכח ניסיונותיהם הבלתי נלאים לדבריו להביא להחלפתו, מוסר התשלומים הירוד שלהם וניסיונם להטיל בו דופי אישי, והוא הודיע על התפטרותו בנימוק שספק אם יוכל להמשיך במלאכתו באוביקטיביות הנדרשת.
סטרשנוב דחה את בקשת החברה להמשיך בתפקידו, ובית המשפט הורה לו להמשיך בבוררות. בשל כך, טוענת המבקשת, מאותו המועד עשה סטרשנוב כל שביכולתו על-מנת לסלק בוררות זו מלפניו, והחליט לגרום גם לה שלא לרצות בו כבורר. סטרשנוב ביקש מהצדדים פעם אחר פעם לשחרר אותו מניהול הבוררות והביע חוסר שביעות רצון מופגנת מהעובדה שבית המשפט הורה לו לשוב לדון בה.
לטענת המבקשת, מאז סטרשונב לדון בבוררות, לא נעשה דבר לגופו של עניין, ולמעשה הבוררות לא התקדמה ולו מילימטר אחד במשך כשנה, אלא התקיימה ישיבה קצרה אשר גם במהלכה ביקש סטרשנוב מהצדדים לשחרר אותו מתפקידו. כאשר ראה סטרשנוב שהדבר אינו עולה בידו, הוא החליט - תוך חריגה מסמכותו - לדחות את תביעתה ולקבל את תביעתם של טל ובכך לחרוץ את גורל הבוררות. בית המשפט ביטל לבקשתה פסק בוררות זו, אך בינתיים היא נתקעה שוב בשל בקשת רשות ערעור של טל התלויה ועומדת בפני בית המשפט העליון.
קאמאו טוענת, באמצעות עו"ד לירון פרמינגר, כי התנהגותו של סטרשנוב גורמת לעינוי דין, ואינה מאפשרת את המשך כהונתו. טרם הוגשה תגובתם של בני הזוג טל.

הפ"ב 1413-03-15
תאריך:  02/03/2015   |   עודכן:  02/03/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
טענות קשות על תיפקודו של סטרשנוב כבורר
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עופר וולפסון
נתניהו, המשמש גם שר האוצר, חתם על צו לשינוי תמהיל המיסוי על ממירים ומפעל פלקסטרוניקס ישנה את ייעודו כך שיימנעו פיטורי 300 עובדים‎
איציק וולף
מפכ"ל המשטרה, פקיד ציבור בכיר ככל שיהיה, במתקפה בוטה נגד נבחרת ציבור שקראה למינוי מפכ"ל חדש מחוץ לשורות המשטרה    "שומעים רק את הסיפורים הצהובים. תפסיקו לבלבל לעם ישראל את המוח"
יצחק דנון
טוענת שחברת סמיקום לקסיס, שסיפקה לה במשך שנים מוצרי חשמל, הפסיקה את האספקה במטרה לסחוט מהרשת שינויים משמעותיים בהסכם ביניהן
עופר וולפסון
לאגף לסיוע משפטי של משרד המשפטים הגיעו השנה עשרות אזרחים הסובלים מניתוקי חשמל, והם גם מעידים על רבים אחרים שאינם פונים כלל בשל ייאושם או אי-ידיעה כיצד להתמודד עם הניתוקים
עופר וולפסון
במכתב ששלח בן משה נכתב כי "הסירוב של אלשטיין למסור את המידע שנדרש למסור אודות העברת המניות והזכויות לצדדים שלישיים עומדת בניגוד מוחלט למתחייב מהסכם בעלי השליטה"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il