X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
איציק רוזנברגר, מן העובדים הבכירים במכון התקנים הישראלי, עובד בשבועות האחרונים כיו"ר ועדת הכספים של מטה הבחירות במפלגת העבודה זאת, בניגוד לחוק הבחירות ולתקשי"ר האוסרים פעילות פוליטית של עובדי מדינה ועובדים בתאגידים סטטוטוריים מכון התקנים: הנושא ייבדק מיידית
▪  ▪  ▪
כבל. רוזנברגר עובד ללא שכר [צילום: פלאש 90]
איציק וולף
ראש מטה הבחירות בעבודה: ח"כ כבל

"נתניהו הפריט לעצמו את מטה המפלגה"
איציק וולף
עו"ד שי גלילי דורש מיו"ר הליכוד להמציא בפניו בתוך ארבעה ימים את כל החוזים שנחתמו עם אנשי מטה הבחירות של המפלגה, הפועל באופן עצמאי ומנותק ממנגנון המפלגה ממטה שהוקם באור יהודה * גורם בליכוד: לקחו מטה בחירות של 30 מיליון שקל והפריטו אותו - רק אנשי ביבי, ללא פיקוח
לרשימה המלאה

   מחלקה ראשונה
יחימוביץ' מונתה ליו"ר מטה ההסברה של המחנה הציוני

בכיר במכון התקנים משמש בחודש האחרון כיושב-ראש ועדת הכספים של מפלגת העבודה. זאת, על-אף שחוק הבחירות אוסר על עובד בתאגיד סטטוטורי להיות שותף לתעמולת בחירות.
איציק רוזנברגר נחשב לעובד בכיר במכון התקנים הישראלי. הוא היה בעבר ממלא-מקום מנהל אגף הבניין וכיום הוא אחראי לפרויקט EFQM, למדידת מצוינות ארגונית.
ל-News1 נודע, כי במקביל לעבודתו במכון התקנים משמש רוזנברגר כיו"ר ועדת הכספים של מטה הבחירות במפלגת העבודה. הוא מכהן בתפקיד זה מאז פרישת היו"ר הקודם של ועדת הכספים במטה, אבנר סטפק.
יו"ר מטה הבחירות של מפלגת העבודה, ח"כ איתן כבל, ציין בפני News1 כי ככל הידוע לו - ממלא רוזנברגר את תפקידו מבלי שהוא מקבל על כך תמורה כספית, ולאחר שעות העבודה שלו.
אולם גם אם מידע זה נכון, ורוזנברגר אכן מפריד הפרדה ברורה בין שעות העבודה שלו במכון התקנים שם הוא מקבל משכורת גבוהה מאוד, לבין פעילותו הפוליטית במטה הבחירות של מפלגת העבודה, הרי שעצם פעילות זו מנוגדת לכאורה לחוק הבחירות. סעיף 130 א לחוק הבחירות קובע כי נאסר על עובד המדינה, לרבות עובד של תאגיד שהוקם בחוק [ומכון התקנים הוא תאגיד שהוקם בחוק, א.ו.] להשתתף בתעמולת בחירות.
עיון בתקשי"ר, המחייב את עובדי המדינה [כאשר לעניין חוק הבחירות - עובדי תאגיד סטטוטורי הרי הם כעובדי מדינה] מעלה כי לכאורה אסור היה לרוזנברגר, כעובד בכיר במכון התקנים, לעסוק בפעילות פוליטית גם בזמנו החופשי. התקשי"ר, בחלקו הנוגע לפעילות מדינית ומפלגתית של עובדי מדינה, קובע כי בין העובדים שנאסרה עליהם פעילות פוליטית-מפלגתית כלולים נושאי משרה שיש עמה סמכות להעניק רשיונות או היתרים, או סמכות להמליץ על הענקתם. לכאורה, כלול מכון התקנים המעניק את תו תקן האיכות הרשמי, שבלעדיו לא ניתן לשווק מוצרים בישראל.
ניסינו לשוחח עם רוזנברגר ולקבל את תגובתו לדברים, אולם הוא השיב כי הוא אינו משוחח עם עיתונאים.
בהנהלת מכון התקנים הופתעו מאוד לקבל את המידע על עיסוקו הפוליטי של רוזנברגר, וציינו כי רוזנברגר מעולם לא פנה לקבלת אישור להיות שותף במטה מפלגת העבודה. "איציק רוזנברגר עובד במכון התקנים, עד לרגע פנייתך לא היה ידוע לנו על פעילותו במטה הבחירות של מפלגת העבודה. הנושא יבדק מיידית ובצורה מעמיקה. על בסיס העובדות יפעל המכון על-פי הנוהלים והכללים", לשון תגובת מכון התקנים.

תאריך:  08/03/2015   |   עודכן:  08/03/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
בכיר במכון התקנים - גזבר במטה הבחירות של העבודה
תגובות  [ 7 ] מוצגות  [ 7 ]  כתוב תגובה 
1
שטפון השחיתות של השמאל עובר
כל קו אדום  |  8/03/15 19:08
2
כולנו נצביע ביבי והם ייחנקו. ל"ת
אברהם מבית דגן  |  8/03/15 20:11
3
טרם הוכתרנו
לידיעה בלבד  |  8/03/15 21:25
4
הגיע
שמ  |  8/03/15 22:31
5
כמה מרוויח הפלצן? זה מה חשוב!
דורון.צ  |  8/03/15 22:35
6
קצה הקרחון ל"ת
פרוסט  |  9/03/15 00:54
7
חשבתי להצביע למערך כשאני רואה
שלומי10  |  9/03/15 04:35
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות בחירות 2015
ד"ר צ'לו רוזנברג
איזו תעוזה! איזו חוצפה! מאיר דגן מעז להמרות את פי הדוצ'ה נתניהו ולסתור את דבריה של ז'אן-דארק הישראלית, מירי רגב. ממש חוסר אחריות משווע!
רפי לאופרט
כל מי שמתיימר להנהיג ואינו שם את סוגיות הביטחון והחברה האמיתיות במוקד השיח הציבורי ערב בחירות בנסיבות כל כך רגישות, מסכן את קיומנו כאן ואינו ראוי להנהגה. כבודה של תכססנות פוליטית במקומה מונח, אולם 10 ימים לפני בחירות אלה זו כבר "שעה 12" - עת להניח לדיבורי הסרק ולעבור לעסוק בעיקר
אהוד פרלסמן
העובדה שחברי הקבוצה "מפקדים למען ביטחון ישראל" מוכנים לצרף את שמותיהם למודעות העולבות בשכל הישר, מעידה שהם חסרי עמוד שדרה המוכנים לציית להוראות של פרסומאים מלוקקים שספק אם שירתו בצה"ל
נסים גבאי
ביבי ולפיד מצולמים מחייכים וחבוקים. זוהי הפוליטיקה הישראלית בכל מערומיה, ורק כאן בישראל לעולם לא יקשיבו לילד הקטן הצועק: "אבל אין למלך בגדים. הוא בכלל עירום"
יורם דורי
קיימת אפשרות סבירה שזהות המועמד תיקבע דווקא על-ידי מי שלא יצליחו להיכנס לכנסת: מצב שבו מרצ לא יעברו את אחוז החסימה וילכו לאיבוד 4 מנדטים של גוש השמאל ימנע באופן מוחלט מהרצוג לבנות גוש של 60 ח"כים. אפשרות דומה יכולה להיות גם בימין אם שס/יחד לא יצליחו להגיע ל-4 המנדטים הנכספים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il