X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
יפתח סניפים דיגיטליים ברחבי הארץ, כשהראשון ייפתח במהלך 2015 מספר הלקוחות שינהל את ענייניו הפיננסיים בעיקר באמצעים דיגיטליים צפוי להכפיל עצמו עד 2020
▪  ▪  ▪
לקראת דיגיטציה מלאה [צילום: פלאש 90]

בנק הפועלים יפתח סניפים דיגיטליים ברחבי הארץ, כשהראשון ייפתח במהלך 2015. כך הודיע (יום ג', 10.3.15) הבנק.
הסניפים הדיגיטליים משתלבים בתפישת השירות הרב-ערוצית של בנק הפועלים, שנועדה להנגיש את השירותים הבנקאיים ללקוח ולאפשר לו ממשק מתקדם.
ממחקר שערך בנק הפועלים עולה, כי במערכת הבנקאית הישראלית יש למעלה ממיליון לקוחות המנהלים את עיקר פעילותם באמצעים דיגיטליים - וכי מספר זה צפוי כמעט להכפיל את עצמו עד שנת 2020. הסניפים הדיגיטליים מיועדים לשרת את אותו צורך ההולך וגדל של הלקוח הישראלי בשירותים בנקאיים מתקדמים, חכמים וזמינים, המתאימים לעידן החדש.
הסניף הדיגיטלי יעניק את כל שירותי הבנקאות ללקוחות פרטיים, חלקם בשירות עצמי ואחרים באמצעות בנקאים מומחים. לקוחות הסניפים הדיגיטליים ייהנו ממגוון שירותים ומוצרים חדשניים, אותם מפתח בנק הפועלים במיוחד עבורם, וכן יקבלו שירות המותאם להם במכשיר הסלולרי.
"פתיחתם של סניפים דיגיטליים נועדה לאפשר לנו להעניק ללקוחותינו את השירות הטוב ביותר - בכל זמן ומקום בו ירצו", אמר מנכ"ל בנק הפועלים, ציון קינן, "הסניפים החדשים יעניקו ללקוחותינו חוויה חדשנית, המותאמת למהפכה הדיגיטלית, ויאפשרו להם לבצע פעולות - פשוטות או מורכבות - במגוון אמצעים טכנולוגיים חדשים. זאת, לצד השירותים הדיגיטליים הקיימים שאנו מציעים להם באינטרנט, בטלפון הסלולרי או בסניף הבנק - כל לקוח על-פי העדפותיו".
בין החידושים שיושקו בסניפים הדיגיטליים החדשים:
  • סניף ללא נייר: הבנק פועל למחשב את ההסכמים הבנקאיים הקיימים ולאפשר חתימה דיגיטלית של הלקוח באמצעות הטאבלט, כך שבסניפים הדיגיטליים לא תהיה ניירת.
  • הבנקאי יוצא מהדלפק: השירות בסניפים החדשים יינתן על-ידי בנקאים מומחים שעברו הכשרה ייעודית, שיסתובבו בסניף ויציעו ללקוחות שירות באמצעות טאבלטים. בנוסף, הבנקאים יסייעו ללקוחות להשתמש במכשירים השונים ובאפליקציות הייעודיות העומדות לרשותם בסניף הדיגיטלי.
  • ייעוץ פיננסי מרחוק: הסניף הדיגיטלי יציא ללקוחותיו חדרים פרטיים לביצוע שיחות VC עם יועצים פיננסיים של הבנק,. כחלק מהשירות החדש, יוכל הלקוח לראות במסך - במהלך שיחתו עם היועץ - את הנתונים הפיננסיים אליהם מתייחס היועץ ממערכת הייעוץ המתקדמת פועלים advisor.
זיהוי לקוח: לקוחות הסניף הדיגיטלי יוכלו להיות מזוהים עם כניסתם לסניף, באמצעות המכשיר הסלולרי שלהם.
שירותים טכנולוגיים חדשים: בחלק מהסניפים יוצבו שולחנות מגע שיאפשרו ללקוחות לבנות לעצמם סימולציות פיננסיות. למשל: לקוח המעוניין לחסוך לילדים עבור השכלה גבוהה יוכל לבדוק מהו הסכום הנדרש להפקדה בהוראת קבע, וכיו"ב. בנוסף, בסניף יוצבו מסכי קינקט שיציגו ללקוחות נתונים ויאפשרו להם להתנסות במוצר או בשירות המתאימים להם.
שעונים חכמים לבנקאים: עובדי הסניף יענדו שעון חכם שיספק להם חיווי על לקוח שהגיע לפגישה, או לקוח המבקש סיוע ליד אחד מהמסכים.

תאריך:  10/03/2015   |   עודכן:  10/03/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
בנק הפועלים: עובדים לטאבלט במקום נייר
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עופר וולפסון
מבטא תשואה על ההון בשיעור של 10.4% - היחיד במערכת עם תשואה דו-ספרתית בשנה החולפת    ההכנסות מעמלות הסתכמו ב-1.4 מיליארד שקל    הפריש 95 מיליון שקל על-רקע האשמות פרשת המיסים בארה"ב
עופר וולפסון
סך ההכנסות השנתי עלה ב-2.6% ל-14 מיליארד שקל    יחלק דיבידנד ב-70 מיליון שקל    ברבעון הרביעי ירד הרווח ב-23% עקב הפרשות בפרשת המיסים בארה"ב    מאות עובדים יפרשו במסגרת תוכנית התעיילות
אביתר בן-צדף
החלוץ של חטיבת השריון 1 האמריקנית כבר הגיע לריגה, בירת לאטוויה    הדיוויזיה מחליפה את רג'ימנט הפרשים (שריון) 2 האמריקני, המוצב דרך קבע בגרמניה    בחודש יוני תוחלף דיוויזיה 3 ביחידה אמריקנית אחרת
יצחק דנון
25 סטודנטים שנבחנו בחשבונאות פיננסית מבקשים לקבל אוטומטית 43 נקודות, בשל האיסור הגורף על יציאה לשירותים במהלך הבחינה
יצחק דנון
המועצה המקומית טוענת שהבנק הודיע על סגירת החשבון בשל סכסוך בין מנהלת הסניף לבין הגזבר, וכי נימוקיו לצעד זה אינם עומדים במבחן המציאות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il