X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
כך עולה מסקר שערכה חברת המחקר TRI עבור אתר הסחר ChinaBuy הקטגוריה המובילה היא אופנת נשים, ואחריה מוצרי אלקטרוניקה
▪  ▪  ▪
ג'ק מא, מייסד עליבאבא [צילום: AP]

18% מהישראלים רוכשים לפחות פעם בחודש מוצרים באתרי קניות סיניים באינטרנט - כך עולה מסקר שערכה חברת המחקר TRI עבור אתר הסחר ChinaBuy.
על-פי הסקר, שנערך בקרב כ-500 נבדקים, 58.1% מהנסקרים רכשו מוצר באחד מהאתרים הסיניים בשנה האחרונה, זאת לעומת שיעור של 91.4% מהנסקרים שרכשו מוצר באתר אינטרנט כלשהו במהלך אותה התקופה.
מהסקר עולה כי מתוך הישראלים שרכשו באתרים סיניים בשנה האחרונה, 7.5% נוהגים לרכוש מוצר לפחות פעם בשבוע. עוד עולה כי 29.7% מאלה שרכשו באתר קניות סיני בשנה האחרונה, רוכשים בתדירות של לפחות פעם אחת ב-3 חודשים.
באיזה תדירות
קבוצת הגיל הדומיננטית ביותר לרכישה מאתרי קניות סיניים היא בני 25-34, שכ-70% מתוכם ביצעו רכישה שכזו. קבוצת גיל דומיננטית נוספת היא בני 35-54 עם כ-61%. מי שרוכש הכי מעט הם בני 65 ומעלה, כשרק שליש מהם ביצעו רכישה באתר קניות סיני.
הסקר בחן את המודעות לאתרי הקניות הסיניים, ומצא כי 54% מהישראלים מכירים את אתר Aliexpress השייך לענקית הקמעונאות הסינית עליבאבא. למקום השני במדד המודעות הנעזרת הגיע אתר DealExtreme עם 36.3% מהישראלים שציינו כי שמעו עליו, במקום השלישי אתר ChinaBuy עם 12%, ואחריו אתר Light in the box עם 6.4%.
בחברת TRI בחנו גם את מאפייני הקניות באתרים הסיניים ומצאו כי קטגוריית המוצרים המובילה באתרים סיניים היא אופנת נשים (36.1% ממי שרכש באתר סיני בשנה האחרונה קנה מהקטגוריה הזו). על-פי הסקר, 19.5% מהגברים שרכשו באתרים סיניים בשנה האחרונה רכשו מוצרים בקטגוריית אופנת נשים, ובמקביל 42.1% מהקהל הדתי/חרדי שרכש בשנה האחרונה באתרים סיניים רכש גם הוא בגדי נשים.
קטגוריה פופולרית נוספת היא מוצרי אלקטרוניקה (35%) ואחריה אביזרי אופנה (30.8%), מחשבים וציוד קצה (28.6%), אביזרים לרכב (24.8%) ואופנת ילדים וצעצועים (23.3% כל אחד).
ממשק בעברית בנענע10
הסקר נערך במסגרת השקת שיתוף-פעולה בין אתר ChinaBuy, שמאפשר רכישת מוצרים מאתרי הקניות המובילים בסין בממשק תומך עברית ולצד שירות לקוחות דובר עברית, לבין ערוץ 10 ואתר נענע10 שבבעלותו.
במסגרת שיתוף-הפעולה, יקודם אתר המסחר המקוון בפרסומות בערוץ 10 ובנענע10, וכן יוקם מתחם סחר ייעודי לאתר הסיני בתוך נענע10.

פורסם במקור: אתר "גלובס"
תאריך:  10/03/2015   |   עודכן:  10/03/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 ערוץ 10 / Cannel 10
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
58% מהישראלים רכשו לפחות פעם אחת באתר סיני
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתמר לוין
בית המשפט: קרקעות נמל תל אביב שייכות למדינה, ויש לברך את מנהלי אוצר מפעלי ים שהצליחו למרות זאת לפתח את האזור - ולא לתבוע אותם על שלא פעלו לרישום המקרקעין על שם החברה
איתמר לוין
תצהירי העדות הראשית מטעם המדינה מעלים טענות על התנהגות גסה של נפתלי כלפי רעיית ראש הממשלה ועובדים אחרים במעון    מנהל יחידת האבטחה מגלה: נפתלי פוטר מתפקידו כמאבטח בשל תגרה
עופר וולפסון
3 חברות הפעלה בינלאומיות הגישו את הצעותיהן במכרזים להפעלת הנמלים החדשים באשדוד ובחיפה - שתי הצעות הוגשו להפעלת נמל הדרום באשדוד והצעה אחת להפעלת נמל חיפה    תגובת ראשי ועד נמל אשדוד: "לא נשב בחיבוק ידיים לנוכח הניסיון של הליכוד לשבור את העבודה המאורגנת בנמלים"
איציק וולף
ראש מערך ההסברה ברשימה הערבית המשותפת טען בכינוס באוניברסיטת בר-אילן כי חמאס אינו ארגון טרור וכי ארגון המדינה האיסלאמית למד את פשעיו מן הציונות    "תראו מה התנועה הציונית עשתה בשנת 1948. מעשי האונס, הביזה, הרצח, הטבחים, שבוצעו גם כאן"
איציק וולף
המשטרה פרסמה מכרז רכש והכשרה להפעלת רחפנים לצרכי שיטור ואבטחה    כלי הטיס הלא מאוישים יופעלו על-ידי שוטרי היחידה האווירית
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il