X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות
השירות מאפשר ללקוחות לדווח על תקלה באמצעות האתר ולקבל שיחה חוזרת בתוך שלוש שעות, בה יוסבר לו איך לתקן אותה במקרה הצורך, ייקבע עבורו תור במרכז השירות
▪  ▪  ▪
שירות חדש. פלאפון [צילום: יח"צ]

לקוחות של פלאפון שנמאס להם להגיע לצורך תיקון המכשיר למרכז השירות, לקחת מספר ולהמתין, בסבלנות או בלעדיה, יוכלו מעתה לפתוח קריאה להזמנת טכנאי מהספה בבית.
השירות החדש מיועד ללקוחות בעלי שירות תיקונים ומאפשר להם לפתוח קריאה ישירות באתר החברה. הלקוח ממלא באתר טופס על סוג התקלה במכשירו ובתוך שלוש שעות צפוי לקבל שיחה חוזרת מאיש תמיכה ממרכז השירות הסמוך למקום מגוריו, שיסייע לו טלפונית באיתור וטיפול בתקלה. אם יסתבר שמדובר בתקלה שמצריכה הגעה ובדיקת המכשיר במרכז השירות, יקבע איש התמיכה תור ללקוח והוא יתקבל במרכז השירות ללא המתנה. היסטוריית התקלה תהיה כבר רשומה לפני הנציג.
מדובר בשירות ללא תשלום שכפוף לשעות הפעילות במרכזי השירות. מהחברה נמסר כי הוא חוסך ללקוח זמן ומשאבים.
דגנית קרמר, סמנכ"לית השירות והמכירות למגזר הפרטי בפלאפון, אמרה כי "הלקוחות של היום יודעים להעריך שירות מהיר ונוח, כאשר הדיגיטל מהווה פלטפורמה אידיאלית ליצירת קשר ולניהול דיאלוג עימם".

פורסם במקור: אנשים ומחשבים (10.3.15)
תאריך:  11/03/2015   |   עודכן:  11/03/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
חדש בפלאפון: פתיחת קריאה לטכנאי מהבית
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
נחמה אלמוג
גט מהדרין, שירות חדש של האפליקציה, מאפשר להזמין מוניות שלא פועלות בשבת, למען הציבור הדתי    אלא שמחאה ציבורית שקמה טוענת שהמניע לגמרי אחר
מחלקה ראשונה
יניב הלפרין
כ-20% מאוכלוסיית המדינה, מהמגזר הערבי, לא יכולים למצוא בה מידע חיוני בשפת אימם    ממשל זמין: "בהמשך תעלה אפליקציה בערבית"
יצחק דנון
אייל וייסמן טוען שהרשת פעלה בצורה אגרסיבית ותוך ניצול לרעה של הליכי משפט, כדי להשתלט על ארבע החנויות שהפעיל
איתמר לוין, עידן יוסף
עמותה לחינוך תורני בפרדס חנה טוענת, כי הרב הראשי ושליחיו פעלו במישרין לשלול ממנה את ההכרה כנציגת ש"ס ביישוב, כך שעמותה אחרת - בראשות עוזרו - תקבל קרקע. הפניות היו בניגוד להחלטות בית הדין בראשות הרב עובדיה יוסף, שקיבלו תוקף של החלטות בבית המשפט המחוזי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il