קבוצת זאפ הודיעה (יום ד', 11.3.15) על השקעה של 10 מיליון שקל בהקמת פלטפורמה חדשה לאתרי הקבוצה, המבוססת על תוכן של "חוכמת ההמונים" ואלמנטיים חברתיים, ופחות על תוכן מערכתי ומסחרי.
השלב הראשון הוא השקה מחודשת של אתר zap rest שיהיה הראשון מבין אתרי הקבוצה שיעבור לפלטפורמה הדיגיטלית החדשה.
בימים אלו בוחנות מספר חברות דומות לזאפ מחו"ל את רכישת הפלטפורמה והטמעתה בשירותיהן.
ניר למפרט, מנכ"ל זאפ, מסר כי "הקבוצה השלימה בשנתיים האחרונות מעבר מקבוצה המשקיעה במדריכים מודפסים לקבוצה שכל הכנסותיה הן אי-דיגיטל מבוסס תוכן. הקהל הישראלי הפך מתוחכם יותר ובוטח יותר בחבריו ובמקורביו מאשר בתוכן מסחרי. לכן, בחרנו להשלים את המהלך הדיגיטלי כך שיתאים את עצמו לעולם החברתי החדש ויבוסס על התוכן החדש, תוכן הגולשים. עד סוף שנת 2016 מתעתדת קבוצת זאפ להפוך את מרבית אתרי הקבוצה לאתרים קהילתיים, חוויתיים, מבוססי הפלטפורמה החדשה".