X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
במהלך השנים חל גידול מתמיד בצריכת הופלים בישראל על-פי מחקר צרכנים של "הגל החדש" 92% ממשקי הבית הישראלים צורכים את המוצר טעם השוקולד בופלים שולט בכל העולם, אולם בחו"ל פתוחים יותר לטעמים מגוונים
▪  ▪  ▪
[צילום: יח"צ]

בין אם זה בגלל ההיסטוריה של הצנע במדינה, השירות הצבאי ובין אם פשוט טעם מקומי, בהחלט ניתן לקבוע שהישראלים אוהבים ופלים! במהלך השנים חל גידול מתמיד בצריכת הוופלים בישראל. על-פי מחקר צרכנים של "הגל החדש" 92% ממשקי הבית הישראלים צורכים את המוצר.
באשר לבחירת הטעמים של הוופלים, אין ספק כי טעם השוקולד מועדף בכל העולם והוא הטעם השולט. אולם כאשר בוחנים את שאר הטעמים המגוונים של הוופלים מלבד השוקולד, מגלים כי הצרכנים היהודים בחו"ל פתוחים יותר לטעמים מגוונים. 83% מהוופלים הנמכרים בישראל הם בטעם שוקולד, לעומת 70% בחו"ל.
איזות קטנות
בעוד שבישראל הטעם השני שמוביל לאחר השוקולד הוא הלימון המתוק-חמצמץ (9%), בחו"ל דווקא זה טעם הווניל (13%). רק לאחר טעמי השוקולד והלימון מגיעים כל שאר הטעמים בישראל: וניל, קפה, וחלווה. נראה שגם גודל האריזה הינו משמעותי לישראלים והם בוחרים לצרוך ופלים באריזה קטנה (180 - 200 גרם), לעומת הקהילה היהודית בחו"ל שמעדיפה אריזות ופלים גדולות (500 גרם).
על-פי נתוני נילסן, שוק הוופלים המקומי בישראל עומד על 209.2 מיליון שקל לשנת 2014, עלייה של 2.3% מתקופה מקבילה אשתקד. על-פי הדוח הכמותי, ופלים ועוגיות "מן" הינו מותג הופלים והעוגיות השני בגודלו בישראל! בקרב הקהל החרדי, ופלים ועוגיות "מן" הינו המותג הראשון והמוביל! על-פי נתוני הדוח, מדורגת "מן" במקום השני, עם נתח שוק של 13%, בדירוג ופלים כמותי בכלל השוק, אחרי חברת "עלית" המחזיקה בנתח שוק של 35%.

תאריך:  12/03/2015   |   עודכן:  12/03/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ישראלים אוהבים ופלים שוקולד
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
מתוק לי מתוק הטעם והצחוק
אבי גרינשפן  |  12/03/15 13:19
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עופר וולפסון
הפסד בעלי המניות גדל בשנה שעברה לכ-367.6 מיליון שקל לעומת הפסד של 151.6 מיליון שקל ב-2013, בין השאר בגלל גידול בהפסד ממימוש נכסים, והפחתת נכס בעקבות עסקת אנדרומדה
יצחק דנון
רוכשי פנטהאוז בפרויקט טוענים שחברת גינדי אינה מוסרת בזמן את מאות הדירות, ומשתמשת כתירוץ לכך במסמך שינויים עליו החתימה את כל הרוכשים
יצחק דנון
יואב אביב טוען, שחברת שפיר חתמה על הסכם עם חברת בתי קולנוע בשל הקשרים שלה עם אחיו של משה כחלון, שהיה אז סגן ראש עיריית ירושלים ואשר היום עומד בראש מטה הבחירות של מפלגת כולנו, כדי לקבל הטבות במרכז המסחרי
אביתר בן-צדף
הציבור האמריקני רוצה מדיניות חוץ יותר תקיפה של ארצות-הברית, ואפילו מוכנים לשלוח חיילים אמריקניים ללחום בדאעש    בנוסף, מחצית מהנשאלים אינם מרוצים מהמדיניות הכלכלית של אובמה
איציק וולף
משטרת ישראל מפרסמת בפרסומים פנימיים של משטרת התנועה את החוברת המעודכנת של נוסחי האישום המשמשת לרישומי דוחות תנועה    החוברת הגיעה לידי News1 ומוגשת כשירות לגולשים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il