X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
הערכה המעוגנת בפטנט תשמש ככלי דיאגנוסטי מלווה לתרופות החברה; החודש יפורסמו תוצאות ניסוי שלב 2/3 לטיפול בפסוריאזיס
▪  ▪  ▪
פרופ' פנינה פישמן, מנכ"ל כן פייט [צילום: יח"צ]

כן-פייט ביופרמה הודיעה (יום ד', 18.3.15) לבורסה כי סיימה את פיתוח הערכה המסחרית לביומרקר שהוא הרצפטור לאדנוזין מסוג A3 אשר ינבא את תגובת החולים לכלל תרופות החברה. הבדיקה שתקבע את רמת הביומרקר בדגימת הדם הנלקחת מהחולה מתוכננת לשימוש בכל מעבדה לביולוגיה מולקולרית, כשתוך זמן קצר מתקבלת תוצאה כמותית אשר מאפשרת לאבחן את החולה הספציפי שהתרופה תהיה יעילה עבורו. הבדיקה תספק ערך קליני רב הן עבור הרופא המטפל והן עבור חברות המפתחות תרופות עתידיות להתוויות סרטניות ואנטי-דלקתיות.
חברת כן-פייט נמצאת כעת במחקרים קליניים מתקדמים לטיפול בפסוריאזיס, דלקת מפרקים שגרונית וסרטן הכבד. החברה הצהירה בעבר כי בשל הזיקה הגבוהה הקיימת בין מחלות הפסוריאזיס ודלקת מפרקים שגרונית, היא עשויה לפעול ליצירת יתרון תחרותי נוסף באמצעות פיתוח הביומרקר. כל זאת, בכפוף להשגת תוצאות חיוביות בניסוי שלב 2/3 שצפויות להתפרסם במהלך חודש זה. יש לציין כי הביומרקר מתבטא בשיעור גבוה מאוד של החולים ע"פ ממצאי החברה שפורסמו בעבר, ולכן לבדיקה יש ערך רב משמעות קליני עבור מרבית החולים.
הביומרקר נמצא בריכוז גבוה בתאים דלקתיים ובתאים סרטניים. התרופות של חברת כן-פייט נקשרות למטרה זו וגורמות לאפופטוזיס (מוות תאי מתוכנן) ולאפקט אנטי-סרטני ואנטי-דלקתי ממוקד, וזאת מבלי לפגוע בתאים הנורמליים. זיהוי חולים עם רמות גבוהות של הביומרקר יקבע מי מהחולים יוכלו להפיק תועלת מתרופות החברה, ובכך מציעה כן-פייט טיפול אישי המוערך היום בעולם הרפואי.
"סיום הפיתוח של הערכה המסחרית לבדיקת הביומרקר מגיע בזמן חשוב ביותר, היות שאנו מתכננים להשתמש בערכה במחקרים הקליניים המתקדמים שלנו. אנו מאמינים שערכת הבדיקה תייעל את גיוס החולים וניטורם במחקרים הקליניים המתקדמים של החברה. הערכה המסחרית לבדיקת הביומרקר מוכנה לשימוש בטווח רחב של התוויות ותעזור לרופאים לזהות מי צפוי להגיב בצורה המיטבית ביותר לתרופות החברה", אומרת פרופ’ פנינה פישמן, מנכ"לית כן-פייט ומוסיפה כי "הערכה מהווה כלי הפותח בפני החברה הן אפשרות למסחור בלעדי שלה עם חברות אחרות, וכן כלי שמאפשר העלאת שווי לעסקות עתידיות עבור התרופות שהחברה מפתחת".
המשרד האמריקני לפטנטים וסימני מסחר (U.S. Patent and Trademark Office) אישר את הפטנט לכן-פייט לשימוש של A3AR כביומרקר לניבוי תגובת החולה לתרופת ה- CF101 להתוויות של מחלות אוטואימוניות. בדצמבר 2013, כן-פייט דיווחה על תוצאות חיוביות ממחקר שלב IIb בדלקת מפרקים שגרונית עם CF101, שהוא אגוניסט ל-A3AR. רק חולים עם רמות ביטוי גבוהות של הביומרקר A3AR השתתפו במחקר. CF101 עמד בכל מטרות היעילות של המחקר והראה משמעותיות סטטיסטית העולה על הפלסבו בהפחתת סימנים וסימפטומים של דלקת מפרקים שגרונית.

תאריך:  18/03/2015   |   עודכן:  18/03/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
כן פייט השלימה פיתוח הערכה לבדיקת הביומרקר
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שירות גלובס
הסוכנות הבינלאומית לאנרגיה הזהירה לאחרונה שבקרוב לא יהיה כבר מקום לאחסן את הנפט בארה"ב - והמחירים ייפלו    נתוני המלאים שהפתיעו אתמול (שוב) מביאים אנליסטים לחשוב ש"יום הדין" בשוק הנפט קרוב מאוד
יפעת גדות
נאסא גילתה שני חורים גדולים על פני השמש    לא ברור עדיין מה גורם להווצרותם
איתמר לוין
מגדל, הפניקס והראל יפצו מבוטחים בפוליסות משתתפות ברווחים לאחר שגבו את דמי הניהול מדי חודש במקום מדי שנה    ישלמו גם 4.5 מיליון שקל לתובעים ולבאי-כוחם
עופר וולפסון
הנפיקה בהצלחה כמיליארד שקל    נרשמו ביקושים נרחבים הגבוהים פי ארבעה    ביום א’ הקרוב ייפתח המסחר באג"ח החברה בבורסה בתל אביב
עופר וולפסון
מנהל ההשקעות הבכיר עמית רוזנצוויג מציין כי הצפי לבחירתו של כחלון לשר אוצר מכביד על מניות הבנקים וכיל בשל חשש מהכבדת הרגולציה    מעריך כי נתניהו צפוי להניע את המשך פיתוח "לוויתן"    "לאחר הבחירות השוק ישוב להתרכז בהעלאת הריבית בארה"ב"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il