X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
הסניף הישראלי של ענקית הרשת החברתית פתח את שעריו לעיתונאים ונתן הצצה על הנעשה בו: מרכז הפיתוח, נתונים מפתיעים ואפילו הכרזה על מוצר קטן ומעניין רוצים להצטרף? החברה מגייסת עובדים
▪  ▪  ▪
בסוף בסוף, הכל מגיע לקיר שלך. עדי סופר-תאני, מנכ"לית פייסבוק ישראל [צילום: יח"צ]

פייסבוק (Facebook) ישראל פתחה את שערי המשרדים החדשים שלה (יום א', 22.3.15) לעיתונאים, במפגש שגולת הכותרת שלו לא הייתה הכרזה דרמטית על מוצר או שירות חדש, אלא ניסיון לייצר היכרות עם הסניף המקומי, מטרותיו והישגיו.
במפגש דיברו עדי סופר-תאני, מנכ"לית פייסבוק ישראל, ורואי טיגר, מנכ"ל מרכז הפיתוח של החברה בארץ. סופר-תאני סיפרה על גיוסי העובדים שהחברה התחילה בהם: "הצוות המוקדש לשוק הישראלי מונה כיום כ-20 עובדים, שחלקם יושבים במטה החברה בדבלין. עד סוף השנה ימנה הצוות כ-30 עובדים. אנחנו שואפים לגייס את הטובים ביותר בתחומי הקריאייטיב, הפיתוח העסקי הטכנולוגי והפרסום".
היא חשפה נתונים מעניינים שמעידים על הפופולריות של הרשת החברתית בישראל: ארבעה מיליון ישראלים משתמשים באופן פעיל, 3.5 מיליון מתוכם דרך המובייל ושלושה מיליון ישראלים נכנסים מדי יום לפייסבוק. התדירות? כ-15 פעמים ביום. בקיצור, פייסבוק היא כבר סוג של הרגל.
סופר-תאני, שמונתה למנכ"לית פייסבוק ישראל ב-2014, הדגישה את העקרונות לפיהם פועל הסניף הישראלי: "זיהינו בשוק בארץ טווח רחב מאוד של עסקים וארגונים עם צרכים שונים".
מדבריה של המנכ"לית עולה כי האתגר בשוק בישראל הוא הליהטוט בין שתי קבוצות עיקריות של מקבלי שירותים, ששונות זו מזו בתכלית הצרכים. סופר-תאני הסבירה: "בקצה האחד יש את הסטארט-אפים, שהם אלופים באימוץ אינטרנט ובטכנולוגיה, שיווק ואנליזה. מנגד ישנם המותגים הגדולים שיודעים לבנות מותגים ולאפיין לקוחות וצרכים, אבל לא בהכרח יודעים לדבר את השפה החדשה, של שיווק אישי ורלוונטי להמונים".
מבט למרכז הפיתוח של פייסבוק בישראל
בעל תפקיד מפתח נוסף בפייסבוק ישראל שדיבר במפגש הוא רואי טיגר, מנכ”ל מרכז הפיתוח של החברה. טיגר ציין כי "מרכז הפיתוח נוסד על בסיס חברת אונבו (Onavo), שנרכשה על-ידי פייסבוק ב-2013. מאז עסקת הרכישה המשיכה פייסבוק להשקיע במרכז המקומי ובשנה האחרונה הכפלנו את מספר העובדים. כיום יש בו 55 במרכז הפיתוח, בהם מהנדסים, מנהלי מוצרים, מעצבים ועוד".
לשאלה במה בדיוק עוסק הצוות בישראל ענה טיגר: "אנחנו מעורבים בפרויקטים המשפיעים ברמה גלובלית. כך למשל, Internet.org, שנועד לסייע לכחמישה מיליארד אנשים בעולם שעדיין אינם מחוברים לאינטרנט".
ובכל זאת, בלי הכרזה קטנה אי-אפשר. טיגר סיכם את דבריו כשסיפר כי "באחרונה החל הצוות הישראלי להוביל פיתוח של פרויקט נוסף - Safety Check. מדובר באפליקציה שמאפשרת לאנשים להודיע במהירות על מצבם בעת אסון, כגון רעידת אדמה ושיטפונות. הוא הופעל החודש בהוריקן פאם באסיה פסיפיק".
הרציונל מאחורי המוצר היה ההבנה שהדבר הראשון שאנשים עושים לאחר אסון הוא להתחבר לפייסבוק כדי להודיע ליקיריהם שהם בחיים. הוא שאמרנו, פייסבוק היא כבר סוג של הרגל.

פורסם במקור: אנשים ומחשבים (22.3.15)
תאריך:  23/03/2015   |   עודכן:  23/03/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מה קורה בסניף הישראלי של פייסבוק?
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מחלקה ראשונה
במסגרת תפקידו ינהל ינון את כלל הפעילות העסקית של החברה בארץ ובחו"ל, יהיה אחראי על שיפור וייעול תהליכי ייצור ופיתוח עסקי של החברה
אור יעקב
הניסיון בוצע באמצעות אקונומיקה ששפכה הקטינה לכוס הקפה של האם    לאם ולכוס שלום
איתמר לוין
משרד החינוך הודיע שלא יממן שעות לימוד נוספות בבתי ספר חרדיים, נוצריים ומוסלמיים בשנת תשע"ד    בג"ץ קבע: יש להחזיר 70% מהסכום שקוצץ, שהם 7.7 מיליון שקל
עידן יוסף
עכשיו זה רשמי: הנשיא יטיל על בנימין נתניהו להרכיב את הממשלה הבאה    יש עתיד לנשיא: לא ממליצים על איש. פנינו לאופוזיציה
יצחק דנון
שותפיו לשעבר של שי לבנת טוענים שהוא העדיף את עניינה של כלל תעשיות, כאשר משפחתו הייתה שותפה בשליטה בה, על פני החברה המשותפת לשלושה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il