X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
הרווח הנקי לשנת 2014 עומד על כ-1.5 מיליארד ש"ח, ובניכוי הכנסות חד-פעמיות הסתכם בכ-147 מיליוני ש"ח - לעומת הפסד של 177 מיליון ב-2013 שיפור עקבי בתזרים המזומנים
▪  ▪  ▪
רכבת ישראל. עסק רווחי [צילום: פלאש 90]

רכבת ישראל הציגה (יום ה', 26.3.15) את תוצאות פעילות שנת 2014, מהם עולה כי החברה ממשיכה במגמת הגידול והצמיחה המאפיינת אותה מאז שנת 2012.
החברה מציגה לראשונה רווח נקי, אשר הסתכם לסך של כ-1,532 מיליוני ש"ח והון עצמי חיובי בסך של כ-733 מיליוני ש"ח. הרווח הנקי לשנת 2014, בניכוי הכנסות חד פעמיות עמד על סך של כ-147 מיליוני ש"ח, בהשוואה להפסד נקי בסך של כ-177 מיליוני ש"ח בשנת 2013.
החברה ממשיכה להציג שיפור עקבי ומשמעותי בתזרים המזומנים שלה מפעילות שוטפת כמפורט: תזרימי המזומנים שנבעו מפעילות שוטפת בשנת 2014 הסתכמו לסך של כ-175 מיליוני ש"ח - גידול של כ-548% בהשוואה לסך של כ-27 מיליוני ש"ח בשנת 2013. בשנת 2012 היה לחברה תזרים שלילי מפעילות, בסך של כ-163 מיליוני ש"ח.
החברה מציינת כי הרחיבה ושיפרה את השירות, בכמות הרכבות ותדירותן; בתחנות חדשות ושיפוץ תחנות ישנות; במוצרים נלווים ללקוח; ובשיפור הדיוק של רכבות הנוסעים, העומד כיום על ממוצע של כ-95%.
בשנת 2014 בוצעו כ-48.5 מיליון נסיעות. החל משנת 2012, כתוצאה משיפור השירות, לרבות שיפור משמעותי באחוז הדיוק של הרכבות, החלה עלייה משמעותית ומתמשכת בהיקף הנסיעות. סה"כ משנת 2011 לשנת 2014 גדלה כמות הנסיעות מ-35.9 מיליון ל-48.5 מיליון, גידול של כ-35%. ההכנסות מהסעת נוסעים לשנת 2014 הסתכמו לסך של כ-713 מיליוני ש"ח לעומת הכנסות של כ-654 מיליוני ש"ח בשנת 2013. גידול זה בשיעור של כ-9% נובע בעיקר מגידול במספר הנוסעים.
היקף הובלת המטענים לשנת 2014 הסתכם בכ-169 מלש"ח, גידול של 15% ביחס לשנת 2013 (147 מלש"ח).
בימים האחרונים סיימה חברת רכבת ישראל הנפקה מוצלחת של אג"ח בסכום של מיליארד ש"ח על בסיס דוחות הכספיים לתקופת ספטמבר 2014.
מנכ"ל רכבת ישראל, בעז צפריר, ציין כי "מכלול הפעולות שבוצעו בשנים האחרונות, ובכלל זה שיפור השירות ללקוחותינו, תפיסה עסקית, חיסכון בהוצאות, ייעול תהליכי העבודה והסכם ההפעלה החדש מול הממשלה - הביאו את רכבת ישראל לראשונה לרווחיות. רווחיות זו גם קידמה את הנפקת האג"ח בהיקף של מיליארד ₪ עם ביקושים של כ-4 מיליארד שקל".
מנכ"ל הרכבת הוסיף וציין כי "במסגרת תוכנית הפיתוח של רכבת ישראל, צפויה החברה להמשיך ולגדול משמעותית במהלך השנים הקרובות. אין לי כל ספק שיחד עם הרחבת השירות הרכבתי בישראל, לנוסעים ובהובלת מטענים, שילוב הטכנולוגיות החדשות והעלייה בפעילות, נמשיך ונראה את חברת הרכבת צומחת באופן תלול ומדווחת על רווחים מדי שנה".

תאריך:  26/03/2015   |   עודכן:  26/03/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
רכבת ישראל מציגה רווחיות ראשונה מזה שנים
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
הסתדרות
חוסיין אובמה  |  26/03/15 20:00
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות תחבורה ציבורית
עידן יוסף
רוב התוכניות בתשתיות תחבורה חורגות מלוח הזמנים המתוכנן להשלמתן ולכן מובילות בטווח הבינוני להשקעה קטנה מהמתוכנן בתשתיות התחבורה    ההתקדמות האיטית פוגעת ביכולת לתכנן את מיקום המגורים והעסקים ומגבילה את יכולת הממשלה להפנות משאבים למטרות אחרות
יוסי הטוני
"נדרשת הקמתו של מרכז SOC והטמעת מערכות איסוף, ניתוח וסיוע לגופים השונים; כך יגדל השלם על סכום חלקיו", אמר נגר, מנכ"ל החברה
עידן יוסף
עובדי אגד תעבורה עושים זאת שוב: צפויים לשבות מחר בשעות הבוקר מבלי להודיע לנוסעים
עידן יוסף
עם הפנים לנוסע נוצר שיתוף פעולה ייחודי לקראת כניסת חברת סופרבוס לאשכול העמקים שכלל הסברה ומשובים לתיאום בין המפעיל, משרד התחבורה והמשתמשים שיוצגו בידי ארגון נוסעי התחבורה הציבורית בישראל
עידן יוסף
הרשות הארצית לתחבורה ציבורית התירה בשבתות האחרונות נסיעות רבות לפני צאת שבת בניגוד לחוק האוסר גמישות תפעולית בקווים אלה    נסיעות שבת נצפו בין היתר באור עקיבא, קריית אונו, אשדוד, פרדס חנה, נהריה, חולון, חדרה ועוד
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il