X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
החברה נמצאת בבעלות יצחק בריל ונאור בשארי, החשודים במעורבות במרמת נדל"ן רחבת היקף, והיא רוכשת קרקע לבית עלמין אזרחי בראשון לציון
▪  ▪  ▪
[צילום אילוסטרציה: פלאש 90]

בית המשפט המחוזי מרכז הקפיא (26.3.14) ל-90 יום את ההליכים נגד חברת ב.ב רגבים השקעות, שהוקמה לפני עשרה חודשים לשם רכישת 12 דונם בראשון לציון להקמת בית קברות אזרחי. הצו הוצא לבקשת עוה"ד רונן בצלאל ויריב שי ישינובסקי, הנאמנים לנכסיו של יצחק בריל המחזיק ב-50% ממניות החברה. ביתרת המניות מחזיק עו"ד נאור בשארי.
לדברי בצלאל וישינובסקי, הצו נחוץ על-מנת לאפשר לנאמן שימונה לחברה להשלים את העסקה האמורה להיסגר עד 31.3.15. הם אומרים, כי החברה לא הצליחה לגייס משקיע לביצוע הרכישה, וההליכים שנפתחו נגד בריל ובשארי - החשודים במעשי מרמה בהיקף נרחב - הפכו את הסיכויים לאתר משקיע לנמוכים ביותר. הליכים אלו גם הביאו להטלת עיקולים וצווי איסור דיספוזיציה באותה קרקע.
על-פי הבקשה, בריל ובשארי נחקרים בחשד שעמדו בראש פירמידה של נוכלים, שהונו משקיעים ביחס ליכולותיהם להביא למכירת דירות של נכים או השייכות למשרד הביטחון במכרזים של רשות מקרקעי ישראל, על-פי נהלים ומסמכים שלא היו ולא נבראו, ותוך הבטחת רווחי עתק מהעסקות. בבקשה נאמר, כי הדרך היחידה להשלמת העסקה היא ביטול העיקולים וביצועה בידי בעל התפקיד שיפעל בפיקוחו של בית המשפט.
לדברי החברה, בידיה התחייבות של חברת "בשביל הכבוד" המתמחה בקבורה אזרחית, שהיא נושה שלה והמפעילה העתידית של בית העלמין. האחרונה מוכנה להעמיד לה מיידית 4.6 מיליון שקל להשלמת העסקה, כנגד שעבוד של המקרקעין והבטחה שהסכום יוכר כהוצאות הקפאה. בנוסף, "בשביל הכבוד" מעניקה לחברה אופציית CALL, לפיה החברה תוכל לחייב אותה לרכוש את הקרקע/המניות ב-10 מיליון שקל.
הצדדים הסכימו, כי לאור העובדה ש"בשביל הכבוד" תשקיע יותר ממה שסוכם בהסכם ההפעלה, ינסו הצדדים להגיע להסכמה על חלוקת רווחים חדשה מהפעלת הקרקע, ובהעדר הסכמה יקבע זאת בית המשפט. הסכם זה יאפשר לחברה להשלים את התשלום תמורת הקרקע, לאחר שכבר שילמה 9 מיליון שקל מתוך 13.4 מיליון שקל שעליה לשלם.
השופטת עירית וינברג-נוטוביץ מינתה את ישינובסקי ובצלאל כנאמנים בהקפאת הליכים של החברה, והיטלה כל עיקול או צו איסור דיספוזיציה שהוטל על החברה ו/או נכסיה בגין חובותיה עד למועד הקפאת הליכים. בנוסף, הוציאה השופטת צו איסור דיספוזיציה ביחס למניותיו של בריל המוחזקות על-ידי אמו בת ה-83, שלטענת הנאמנים על נכסיו היא אשת קש שתפקידה להבריח את המניות מנושיו.

תאריך:  26/03/2015   |   עודכן:  26/03/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הקפאת הליכים לחברת ב.ב רגבים השקעות
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
חקירה משטרתית בפרשה רחבת היקף עלתה שלב לאחר שנה וחצי של חקירה    בפרשה יש עצורים ומורשעים בסחר בסמים ובאמצעי לחימה
שירי חביב ולדהורן, עומרי כהן
מחברה שנמצאה על סף פשיטת רגל, הפכה טאואר לסיפור החם של הבורסה בת"א, עם זינוק של 250% במנייתה מתחילת 2014    זמן טוב בשביל ראסל אלוונגר, מי שיסגור בקרוב עשור בראש החברה, להתחיל לחייך
עופר וולפסון
מו התחזית הרבעונית של חטיבת המחקר עולה כי קיימת אי-וודאות לגבי המדיניות הפיסקלית בשנים 2015-16    ב-2016 צפוי גידול של קצב הצמיחה ל-%3.5, בהובלת ההשקעות והיצוא
איתמר לוין
קובע: הפגיעה בהתארגנות העובדים נעשית לתכלית ראויה    לצד זאת קוראים השופטים לגוף שיחליף את הרשות לעשות מאמץ ולקלוט יותר מ-25% מעובדי הרשות כפי שנקבע בחוק
רפאל בוכניק
מותחת ביקורת חריפה על מנהל הסוכנות הבינ"ל לאנרגיה אטומית ומזהירה גם את צרפת כי תשקול מחדש את ההסכמים הכלכליים המקיפים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il