X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
המיזמים יפעלו בכיכר בית יואל מדרחוב יואל משה סלומון ברחוב בן סירא ליאור בר דור, מ"מ מנכ"ל עדן: "מיזם 'popup' יאפשר לאמנים צעירים להציג את עבודותיהם במרכז העיר, למלא חללים ריקים ולהוסיף נקודות עניין ויצירה במתחם מרכז העיר"
▪  ▪  ▪
[צילום: יח"צ]

עיריית ירושלים באמצעות חברת עדן, החברה לפיתוח מרכז ירושלים, תשיק בימים הקרובים שלושה חללים במרכז ירושלים המיועדים ליוצרים ולמעצבים צעירים. המיזמים יחלו לפעול לקראת פסח ויהיו פתוחים לקהל הרחב בחודשים אפריל ומאי.
במסגרת הפרויקטים תשיק עיריית ירושלים בשלב הראשון שלושה חללים לפעילות תרבות ויצירה בהם יוצגו, לזמן מוגבל כאמור, לציבור הרחב תערוכות ומייצבים ארעיים ומשתנים. זאת במטרה לאפשר ליוצרים צעירים להציג את עבודותיהם ובכדי ליצור התחדשות ועשייה צעירה ומפתיעה במרכז ירושלים.
המיזמים החדשים יפעלו בשלושה חללים: בכיכר בית יואל שבצומת הרחובות ריבלין ויפו, תושק גלריה למעצבים צעירים שתכלול תצוגות מתחלפות אחת לחודש. הגלריה תושק במבנה שבעברו שימש כמרכז השקיה עירוני.
לא רחוק מהגלריה, במדרחוב יואל משה סלומון, יפעל במהלך חודש אפריל סלון תרבות בשם "מחר מחרתיים". סלון התרבות יופעל בשיתוף פעולה עם שניים מהגופים האמנותיים הוותיקים בעיר: בית הקפה "תמול-שלשום" ועמותת "בר קיימא" לתרבות, אמנות, מוזיקה ושלום.
המיזם השלישי, הוא גלריה עצמאית בשם "Spotart", שנפתחה לאחרונה ברחוב בן סירא 24 ותציג אמנות צעירה.
התחדשות עירונית
תפיסת ה-POPUP הינה כלי להתחדשות אורבנית של מרכזי ערים שבבסיסו עומד הרעיון של שיתופי פעולה לתקופה קצרה בין בעלי נכסים שאינם בשימוש לאומנים/יוצרים ועסקים. החיבור של הנכס הפנוי מחד ושל החיפוש אחר חללים בקרב בעלי המקצועות היצירתיים מאידך-גיסא, התפתח באירופה וארה"ב לכלי להתחדשות עירונית של מרכז הערים ומיושם לראשונה בישראל כתפיסה במרכז העיר ירושלים.
בעיריית ירושלים וחברת עדן מקווים כי התפיסה תתפתח ולמיזמי התרבות יתווספו מיזמי POPUP עסקיים לצורך מכירה או קידום מכירות, למשל השקת מוצר, שירות חדש או בדיקת היתכנות לחנות. המודל מציע פתרון מושלם לכל עסק או מיזם, קטן כגדול, שמעוניין במיקום מרכזי יותר או שרוצה לצאת מגבולות האינטרנט ולפגוש את לקוחותיו פנים אל פנים.
ראש עיריית ירושלים, ניר ברקת מציין כי "האומנים הצעירים בירושלים יוכלו לבטא את יצירותיהם ולהציג את עבודותיהם בחללים עירוניים חדשניים, באופן שישים אותם על מפת התרבות והאומנות בירושלים ובארץ בכלל. בשנים האחרונות בירת ישראל הפכה למובילה במתן במה לאומנים ויוצרים צעירים, ובכך מסייעת להם ומנגישה מגוון אירועי תרבות ואומנות לתושבי ירושלים ולמבקרים בה. אני גאה בעשייה הענפה אשר זוכה לביקוש רב ואמשיך לפעול להקמה ולפיתוח של מוקדי תרבות ואומנות חדשניים בבירה".

תאריך:  30/03/2015   |   עודכן:  30/03/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 ניר ברקת / Nir  Barkat
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
3 חללים במרכז העיר - ליוצרים צעירים
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
וכל החרדים יקנו מהם יצירות
עיר אבודה  |  30/03/15 13:49
2
Spotlight pop up shop Tlv
תל אביבי   |  31/03/15 06:20
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתמר לוין
השופטת שהצטרפה להרכב בדיון המחודש אומרת, כי די היה בראיות שהוצגו במשפט המקורי כדי להרשיע את אולמרט    הימנעותו מלהעיד בדיון המחודש - "שתיקה צורמת"
איתמר לוין
אומר שהראיות החדשות מלמדות שאולמרט החזיק בקופה גם כספים שקיבל בתקופת היותו שר התמ"ת והשתמש בהם לצרכים פרטיים - ולכן יש להרשיעו בעבירות שיוחסו לו
איתמר לוין
צבן קובע: השימוש הפרטי שעשה אולמרט בכספים שקיבל מטלנסקי הפך את ההמלצות שנתן לטלנסקי למירמה והפרת אמונים, וברור גם מדוע הסתיר ממבקר המדינה את הקופה הסודית
איתמר לוין
בית המשפט מקבל את יומניה של זקן כראיה מרכזית נגד אולמרט    צבן: אולמרט לא התמודד עם כזבים שאמר בעדותו במשפט המקורי    עדותה של זקן מתפתלת אך נתמכת בראיות חיצוניות
עופר וולפסון
שיעור הרווח הנקי מן המכירות ירד מ-3.78% בשנת 2013 ל-2.77% בשנת 2014    המכירות גדלו ב-6% אשתקד ל-3.41 מיליארד שקל על רקע פתיחת סניפים חדשים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il